Voorbereiding 2019-2020

Bespreek opkomende wedstrijden in dit forumonderdeel.
KRKN
Re: Voorbereiding 2019-2020

Post by KRKN » Tue Aug 20, 2019 10:03 pm

Eric wrote:
Tue Aug 20, 2019 2:09 pm
Benieuwd wat we tegen Termien gaan kunnen. Iemand die gaat kijken?
2 0 verlies. Slik. De druk op Rocky neemt toe.

Flor

Post by Flor » Tue Aug 20, 2019 10:25 pm

KRKN wrote:
Tue Aug 20, 2019 10:03 pm
Eric wrote:
Tue Aug 20, 2019 2:09 pm
Benieuwd wat we tegen Termien gaan kunnen. Iemand die gaat kijken?
2 0 verlies. Slik. De druk op Rocky neemt toe.
Enerzijds moet je een match in de voorbereiding niet uitvergroten. Maar anderzijds.. De competitie start binnen anderhalve week, en op die 6-0 na heb je weinig vertrouwen getankt en ben je vrij genadeloos uit de beker gewipt (waardoor je ook wat geld misloopt).
Nu zit je met een spelersgroep met weinig vertrouwen, een spitsprobleem én een trainersprobleem. Tijd voor wat kordate beslissingen, want hinken op 2 gedachten is nefast. Stel dat Marvin verkast; ga je dan een nieuwe spits halen die mogelijk niet gewenst is door een eventuele nieuwe T1?

2 pistes als bestuur nu lijkt me. Of je schaarst je achter RP en gokt op een goeie seizoensstart. Met winst tegen bv Deinze en/of RWDM kan je een crisis bezweren.
Anderzijds zit je wel met een aboverkoop en seizoensstart die gedrenkt gaat in negativiteit. Dat fix je alleen maar door een goeie transfer en/of goeie resultaten.

Nu een nieuwe coach halen die de reeks en ploeg niet goed kent.. Ik weet het niet. Ik denk dat het gaat afhangen van in welke mate de ploeg nog achter Rocky staat. Ik vind het jammer dat ze Marc Grosjean niet gehaald hebben destijds.

Eric

Post by Eric » Tue Aug 20, 2019 10:34 pm

RP was er zelf niet bij.

KRKN

Post by KRKN » Wed Aug 21, 2019 7:28 am

Via FB hoor ik waaien dat RVA gevontacteerd zou zijn.

Axassin

Post by Axassin » Wed Aug 21, 2019 8:18 am

KRKN wrote:
Wed Aug 21, 2019 7:28 am
Heb dat ook gelezen. Kan goed zijn dat die persoon dat ook heeft horen 'waaien' nadat ik dat hier suggereerde enkele dagen geleden. Die persoon op facebook zegt dat hij dat ook via via heeft gehoord. :mrgreen: Los daarvan, lijkt mij RVA echt wel het juiste profiel. Kent de reeks, maar ook al onze ploeg (als tegenstander), en staat voor aanvallend georganiseerd voetbal. Ik vermoed dat hij ook wel een versterking of 2 zelf zal willen aanbrengen. Bovendien een op en top professional en gentleman. Liever dat dan een uitgebluste trainer à la Jan Ceulemans. Met alle respect voor die zijn verleden en prestaties uiteraard.

Het postje van Rocky lijkt mij echt onhoudbaar geworden. En als ik eerlijk ben, zakt mijn goesting serieus weg als we met hem aan de competitie beginnen. Hij heeft alle krediet bij de supporters verloren. In tegenstelling tot enkele weken geleden, denk ik dat hem nu buitenzwieren de aboverkoop terug een boost kan geven. Of hij er nu gisteren was of niet;

1) Dergelijke foto posten als coach 10min nadat je ploeg verliest van een ploeg uit 2 reeksen lager, doe je niet.
2) Zijn ploeg is zowel tactisch als conditioneel niet klaar

Mag van mij op dezelfde bank gaan zitten als Fred Vanderbiest als één van de slechtste trainers ooit op het Lisp (en we hebben er wat zien passeren). :lol:
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

Eric

Post by Eric » Wed Aug 21, 2019 9:13 am

Axassin wrote:
Wed Aug 21, 2019 8:18 am
KRKN wrote:
Wed Aug 21, 2019 7:28 am
Heb dat ook gelezen. Kan goed zijn dat die persoon dat ook heeft horen 'waaien' nadat ik dat hier suggereerde enkele dagen geleden. Die persoon op facebook zegt dat hij dat ook via via heeft gehoord. :mrgreen: Los daarvan, lijkt mij RVA echt wel het juiste profiel. Kent de reeks, maar ook al onze ploeg (als tegenstander), en staat voor aanvallend georganiseerd voetbal. Ik vermoed dat hij ook wel een versterking of 2 zelf zal willen aanbrengen. Bovendien een op en top professional en gentleman. Liever dat dan een uitgebluste trainer à la Jan Ceulemans. Met alle respect voor die zijn verleden en prestaties uiteraard.

Het postje van Rocky lijkt mij echt onhoudbaar geworden. En als ik eerlijk ben, zakt mijn goesting serieus weg als we met hem aan de competitie beginnen. Hij heeft alle krediet bij de supporters verloren. In tegenstelling tot enkele weken geleden, denk ik dat hem nu buitenzwieren de aboverkoop terug een boost kan geven. Of hij er nu gisteren was of niet;

1) Dergelijke foto posten als coach 10min nadat je ploeg verliest van een ploeg uit 2 reeksen lager, doe je niet.
2) Zijn ploeg is zowel tactisch als conditioneel niet klaar

Mag van mij op dezelfde bank gaan zitten als Fred Vanderbiest als één van de slechtste trainers ooit op het Lisp (en we hebben er wat zien passeren). :lol:
Bwa, FVB zit toch nog een trapje lager. Rocky heeft nog wat meer waardigheid. Dat interview van Fred waarbij hij aanhaalde het niet erg zou vinden om ontslagen te worden omwille van zijn lopende 2 jaar was degoutant.

3970

Post by 3970 » Wed Aug 21, 2019 9:25 am

Het was 3 jaar :)
En dat was inderdaad ronduit degoutant.

Axassin

Post by Axassin » Wed Aug 21, 2019 9:44 am

Haha idd. :lol:

EDIT: Rocky was wel degelijk aanwezig gisteren in Termien. Dat maakt het des te belachelijker dat hij tijdens de wedstrijd foto'tje op z'n instagram zit te posten...
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

Berrem

Post by Berrem » Wed Aug 21, 2019 9:47 am

Axassin wrote:
Wed Aug 21, 2019 9:44 am

EDIT: Rocky was wel degelijk aanwezig gisteren in Termien. Dat maakt het des te belachelijker dat hij tijdens de wedstrijd foto'tje op z'n instagram zit te posten...
En om 21u10 zijn profielfoto op facebook heeft verandert. Tenzij zijn vrouw zijn gsm vast had :).

Dinsdagmiddag komt het bestuur steeds samen, misschien had hij het slechte nieuws al vernomen maar was hem enkel gevraagd om gisterenavond de match nog bij te wonen in afwachting van een officiële vervanger?
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.

Axassin

Post by Axassin » Wed Aug 21, 2019 9:51 am

Berrem wrote:
Wed Aug 21, 2019 9:47 am
Axassin wrote:
Wed Aug 21, 2019 9:44 am

En om 21u10 zijn profielfoto op facebook heeft verandert. Tenzij zijn vrouw zijn gsm vast had :).

Dinsdagmiddag komt het bestuur steeds samen, misschien had hij het slechte nieuws al vernomen maar was hem enkel gevraagd om gisterenavond de match nog bij te wonen in afwachting van een officiële vervanger?
Ik hoop het ten stelligste. Dit is niet meer houdbaar

Post Reply