BvB: Eendracht Aalst - Lierse Kempenzonen [11-08-2019]
Re: BvB: Eendracht Aalst - Lierse Kempenzonen [11-08-2019]
Antwerp hun ploeg blijven n steunen laat mij niet lachen, hadden op moment ook maar 2 3 duizend man hoor ! Tot de Cuyper kwam en het veel beter ging.
Hoofd koel houden heren. Hier moeten we uit leren.
Ik vraag me af wat de marge is voor een nieuwe LB. Ik had graag de kern ook nog 1 a 2 spelers kleiner ziek worden; te beginnen met Geens. Als je met vorige kern derde kan worden, dan mag je met deze kern niet zeggen dat je niet meedoet voor promotie. Dat is te streng voor ons bestuur.
Ik kan er wel moeilijk de vinger op leggen. Het probleem leek me vooral te zijn dat de hoge pressing van Aalst ons pijn deed. Ik hoop dat die van La Louviere niet gekeken hebben.
Volgende keer met Doumbia en Smolders aub. Wie dan op de LB moet postvatten weet ik ook niet. Das Nelissen versus Delorge neem ik aan?
Ik vraag me af wat de marge is voor een nieuwe LB. Ik had graag de kern ook nog 1 a 2 spelers kleiner ziek worden; te beginnen met Geens. Als je met vorige kern derde kan worden, dan mag je met deze kern niet zeggen dat je niet meedoet voor promotie. Dat is te streng voor ons bestuur.
Ik kan er wel moeilijk de vinger op leggen. Het probleem leek me vooral te zijn dat de hoge pressing van Aalst ons pijn deed. Ik hoop dat die van La Louviere niet gekeken hebben.
Volgende keer met Doumbia en Smolders aub. Wie dan op de LB moet postvatten weet ik ook niet. Das Nelissen versus Delorge neem ik aan?
- Justhomuch
2 a 3 duizend in 1 tribune dan? Kvond altijd da die vaak veel volk bijhadden op het Lisp.
Wij komen áltijd terug!
Dat zijn dan ook de echte hé gaan ook op verplaatsing toch een duizend want meer mogen er niet komen,ook niet vergeten als ik mij niet vergis want dat kan ook , speelde. Wij ook paar jaar in eerste en toen ging het heel slecht op bosuil.Justhomuch wrote: ↑Mon Aug 12, 2019 11:33 am2 a 3 duizend in 1 tribune dan? Kvond altijd da die vaak veel volk bijhadden op het Lisp.
Op een gegeven moment tijdens de tweede helft stormt Raising uit zijn goal naar de bank om de trainer op zijn plaats te zetten. Hij staat te gesticuleren over een fout die hij ziet in de tactiek van de trainer. Trainer antwoordt en Raising doet dat opnieuw. Hij heeft er duidelijk geen respect voor!
NIET normaal! Ik ben spijtig genoeg de minuut vergeten waarin het gebeurd is om de beelden opnieuw te bekijken.
Ziet de trainer het niet?
NIET normaal! Ik ben spijtig genoeg de minuut vergeten waarin het gebeurd is om de beelden opnieuw te bekijken.
Last edited by hendrik on Mon Aug 12, 2019 2:46 pm, edited 1 time in total.
Als dat waar is: slik. Nu, misschien is dat veel om af te leiden uit louter beelden?hendrik wrote: ↑Mon Aug 12, 2019 12:44 pmOp een gegeven moment tijdens de tweede helft stormt Raising uit zijn goal naar de bank om de trainer op zijn plaats te zetten. Hij staat druk te gesticuleren over een fout die hij ziet in de tactiek van de trainer. Trainer antwoordt en Raising doet dat opnieuw. Hij heeft er duidelijk geen respect voor!
Als dat waar is kan hij voor mijn part onmiddellijk opkrassen. Los van het feit dat de trainer goed of slecht bezig is. Gebrek aan respect en dan nog voor het oog van supporters, spelers ...dit mag niet getolereerd worden. Zoiets doe je binnenkamers!
-
Die beelden wil ik ook wel eens zien.
A propos: Rausin voetbalt niet bijster goed uit vind ik.
Gevonden: tweede helft, na +-9m50s (-39 min) bij de vervanging door Aalst. Op het einde doet de trainer een beetje hulpeloos zijn armen open. Hij ziet duidelijk iets niet dat Rausin wel beweert te zien...
https://www.facebook.com/KLierseSK/vide ... 326350834/