Ik wil ook niet te negatief zijn .
Er is gestreden maar helaas loopt het voorraan og niet zoals we het willen.
Daar moet er toch stilaan een andere versnelling gezicht worden en dan sleep je deze wedstrijd altijd over de streep .
En van mijn kant ook nog een warme oproep naar mijn medesupporters op de hoofdtribune :
Sta allemaal eens wat meer achter de ploeg , daar is er alleen maar animo als we voorstaan.
Wedstrijden zoals vandaag word er bij elke verkeerde pas of baltoets,... onmiddelijk geklaagd en ook negatief geroepen naar de spelers !
Ik snap het he , in de heat van de moment willen wa allemaal dat alles perfect loopt , maar helaas is dat niet .
Maar door bij elke fase onze eigen spelers uit te maken gaan we ze ook niet helpen op het veld .
Dus KOMAAN LIERSE ! Volgende week met een goede vibe naar Beerschot en wie weet kunnen we een eerste stuntje doen !
Lierse - RFC Liège [06/09/2026]
Re: Lierse - RFC Liège [06/09/2026]
Wat ik onthoud aan deze match is dat we ze vorig seizoen verloren zouden hebben. Luik heel veel balbezit maar de beste kansen waren toch voor ons. Die van braaf moet altijd binnen . Hij wasnog fit genoeg. Samith weeral goede mach , en dwomoh goed ingevallen . Mboko daartegen heel zwak ingevallen en daar verwachte ik meer van. Is himpe nog altijd gekwetst . Daar zijn we nog niet veel mee geweest.
Ik vind Dassy ook ni zo goe...
Of denk ik dat alleen?
Of denk ik dat alleen?
Eerste helft was over en weer. 0-0 terechte ruststand.
2e helft begonnen we goed met een sterke invalbeurt van Dwomoh - voetballend vermogen ging direct stuk hoger.
Dan krijgt er iemand op de bank een ingeving om Mayoka-Tika er af te halen voor Mboko en in een 4-2-4 te gaan spelen met als gevolg dat Dwomoh samen met Mitrovic heel het middenveld moesten belopen. Het voetballen was terug naar af.
En tja de invalbeurt van Mboko was...bedenkelijk.
Na deze tactiche ingreep kreeg Luik meer greep op de match met enkele zeer goede kansen omdat wij niet meer aan voetballen toekwamen. In het slot kunnen we nog 1-0 maken, maar zij hadden dan ook al lang op 0-1 kunnen staan.
Tegen dit Luik moet je thuis altijd winnen.
Hopelijk kan Dwomoh bevestigen, dat is zeker een serieuze meerwaarde.
2e helft begonnen we goed met een sterke invalbeurt van Dwomoh - voetballend vermogen ging direct stuk hoger.
Dan krijgt er iemand op de bank een ingeving om Mayoka-Tika er af te halen voor Mboko en in een 4-2-4 te gaan spelen met als gevolg dat Dwomoh samen met Mitrovic heel het middenveld moesten belopen. Het voetballen was terug naar af.
En tja de invalbeurt van Mboko was...bedenkelijk.
Na deze tactiche ingreep kreeg Luik meer greep op de match met enkele zeer goede kansen omdat wij niet meer aan voetballen toekwamen. In het slot kunnen we nog 1-0 maken, maar zij hadden dan ook al lang op 0-1 kunnen staan.
Tegen dit Luik moet je thuis altijd winnen.
Hopelijk kan Dwomoh bevestigen, dat is zeker een serieuze meerwaarde.
Ik vraag me af waarom Braaf pas in de 85ste minuut wordt ingebracht, die moet ondertussen toch al meer minuten aankunnen?
Formerly known as Lisp-boy