Lierse - Patro Eisden [22/08/2026]

Bespreek opkomende wedstrijden in dit forumonderdeel.
Netzer

Re: Lierse - Patro Eisden [22/08/2026]

Post by Netzer »

Dit doet deugd aan ons geel-zwart hart! Geweldige tweede helft en uiteindelijk verdiende winst tegen het Patro van Stijnen, die dan ook nog eens rood kreeg.
En wat een knappe goal van Makaté, nog van dat.
Het zou zowaar een mens opnieuw hoop geven.
Last edited by Netzer on Sun Aug 23, 2026 4:59 pm, edited 1 time in total.
Formerly known as Lisp-boy
Daylon Claasen

Post by Daylon Claasen »

Wat ook opviel: het veld. Ik vraag mij echt af hoe dat kan, de eerste match van het seizoen. Als er dan toch voornamelijk in de infrastructuur wordt geïnvesteerd dan zou je toch denken dat dat een van de prioriteiten zou zijn, zeker omdat dat al zo lang een probleem is.
Devyd

Post by Devyd »

Het veld heeft te lijden onder een schimmel , waarvan verschillende velden te maken hebben door de lange droogte.

Kan de club weinig aan doen.
Steve84

Post by Steve84 »

Die schimmel komt idd door de droogte. Het veld van de kakkers al eens gezien? Hetzelfde.
KRKN

Post by KRKN »

Van genoten. Bijzonder matige pot voetbal in de eerste 45 minuten. Tweede helft daarentegen was genieten.

Het zwakste Patro dat ik de afgelopen jaren gezien heb, moet ik ook wel zeggen. Die gaan toch iets anders moeten proberen als ze mee willen dingen naar de titel.

Dit deed heel veel mensen deugd. Nu bevestigen op Seraing en dan vooral proberen aanvallend er toch wat meer gevaar in te krijgen.
Nirvana

Post by Nirvana »

De organisatie staat er. Er worden weinig tot geen kansen weggegeven. Mag ook wel met 5 verdedigers.

Langs de andere kant vind ik dat de aanvallende impulsen van De Buyser en De Schryver beperkt blijven. Ze staan wel hoog, maar ik zie amper beslissende acties of voorzetten.

Waar El Touille vorige week nog een beetje de schlemiel was met die penaltyfout doet hij nu de wedstrijd helemaal kantelen. Topinvalbeurt.

Wie mij ook kon bekoren was Makaté en dat zei ik al voor zijn knappe goal. Werkt hard en wint zijn duels.
Fiero67

Post by Fiero67 »

Goh, eris nog veel voor verbetering vatbaar - maar er is zeker potentieel
Zo zie ja maar wat een verschil een beetje inzet/grinta/wilskracht (of hoe je het ook wil noemen) kan maken.

Ben ik de enige die toch wat meer verwacht van een Smeets?
Justhomuch

Post by Justhomuch »

Fiero67 wrote: Mon Aug 24, 2026 11:05 am Goh, eris nog veel voor verbetering vatbaar - maar er is zeker potentieel
Zo zie ja maar wat een verschil een beetje inzet/grinta/wilskracht (of hoe je het ook wil noemen) kan maken.

Ben ik de enige die toch wat meer verwacht van een Smeets?
Je bent niet de enige wat Smeets betreft, ik vond die op Sittard een van de betere maar in de competitie nog niet teveel laten zien imo.
Wij komen áltijd terug!
Dolly Mengameister

Post by Dolly Mengameister »

Mee eens, vond Smeets ook een van de zwakste spelers zaterdag. Hopelijk moet die er nog wat inkomen, na een jaar non-actief.

Wie ook een shout-out verdient is van Elsuweghe. Hoe die de kopduels won in de laatste minuten, chapeau zo als jonge gast.

Laatste punt: "ooohhh wat is den Ozzy stil" Wachtwoordje vergeten jong?
Canon

Post by Canon »

Fiero67 wrote: Mon Aug 24, 2026 11:05 am Ben ik de enige die toch wat meer verwacht van een Smeets?
Idd, zal er hopelijk nog wat meer moeten doorkomen. Vertraagt ook soms het spel.

nog nodig : een voetballende keeper (Vroman?), voetballende verdediger(s) (Vanderhallen mocht bewust van Patro veel aan de bal - waarom krijgt Willems niet een kans?), vervanger/back-up voor De Schrijver

middenveld en vooraan lijkt me met deze spelers wel snor (als iedereen blijft...) - tandem Stanic - Makaté zit wel iets in
eindelijk nog eens een spits (Makaté) die diep op snelheid kan gestuurd worden
Post Reply