Voorbereiding 2019-2020
Re: Voorbereiding 2019-2020
Ik normaliter wel!
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
U zal mijn ongezouten mening ongetwijfeld krijgen.

“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Dit forum rekent op u! Ik graag er dus niet. In welke reeks speelt Duffel?
2e amateur als ik me niet vergis. Deftige tegenstand dus. Ik hoop vooral dat onze verdedigers niet meer opnieuw zo hoog opschuiven, want op de counter lag er tegen Westerlo een zee van ruimte. Als je weet dat 90% van de tegenstand zich tegen ons gaat ingraven is dat, vind ik, toch een groot probleem.
Ik hoop dat Simon terug wat vertrouwen kan tanken na vorige match en dat Marvin voor het eerst deze voorbereiding de netten nog eens kan doen trillen. Jammer dat ik het moet missen, hopelijk toch wat volk.
Ik ben er gerust in dat Vermeiren er nog wel een paar zal binnen schieten deze voorbereiding. Wel benieuwd of onze voorbereiding niet te licht is met tegenstanders als Nijlen, Termien, Herselt enzovoort. Ik zou liever eens een wedstrijd spelen tegen een reeksgenoot.
Benieuwd ook wat we volgend jaar als tegenstand gaan krijgen. Ik volg niet elke club in eerste amateurs maar Deinze lijkt me versterkt en RWDM ook. Is er ergens een overzicht te vinden van de transfers in 1e amateurs?
Op transfermarkt kan je per team het overzicht van de transfers vinden. Hemelse siteLierenaar wrote: ↑Wed Jul 31, 2019 3:51 pmIk ben er gerust in dat Vermeiren er nog wel een paar zal binnen schieten deze voorbereiding. Wel benieuwd of onze voorbereiding niet te licht is met tegenstanders als Nijlen, Termien, Herselt enzovoort. Ik zou liever eens een wedstrijd spelen tegen een reeksgenoot.
Benieuwd ook wat we volgend jaar als tegenstand gaan krijgen. Ik volg niet elke club in eerste amateurs maar Deinze lijkt me versterkt en RWDM ook. Is er ergens een overzicht te vinden van de transfers in 1e amateurs?
Goals van Van Aerschot en Marvin tot nu toe. Benieuwd naar het verslag!
Idd laat het verslag maar komen!
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.