Virton- Lierse [15/08/2026]

Bespreek opkomende wedstrijden in dit forumonderdeel.
Carlke
Re: Virton- Lierse [15/08/2026]

Post by Carlke » Sun Aug 16, 2026 11:04 am

Match gezien op dazn maar laten we eerlijk zijn 3-0 fel overdreven uitslag , maar ze staat wel op de teller. Waren wij beter bwa in het spel wel vond ik, maar wat we deden brengt niks op , je kan 100 keer een bal in de ploeg houden door naar elkaar te tikken maar daar krijg je geen kansen mee. De buyser en de schrijver stellen aanvallend niks voor. Mboko een ramp. Himpe kreeg geen toevoer . Tegendoelpunt de smet durft niet tussenkomst in baklijn blijft gewoon op zijn lijn staan. Gaat ons nog veel punten kosten . De 2 en 3-0 komt er door dat we alle aanvallende spelers er in gooide. Word weer lastig seizoen maar ja lvt als geen investeerders toelaat want zei eerlijk na 9 jaar , dit kan je mensen niet blijven wijs maken.

Mark

Post by Mark » Sun Aug 16, 2026 11:17 am

Bedankt Devyd en LispFan1906 voor jullie eerlijke analyse.
Zaterdag zullen we met zijn 4 op onze vertrouwde plaatsen op T1 zitten, hopelijk krijgen we een spannende en goede pot voetbal te zien waarbij we de 3 punten thuis houden. Al zal dat laatste zeker niet gemakkelijk zijn !
En Ozzy zal mij nu wel heel naïef vinden, maar die laatste post was echt weer heel negatief Ozzy.
We weten waar we staan met LVT, en ja ook ik zou willen dat hij meer investeert in het sportieve. Dus ja ook ik hoop dat de Duitsers nog een groter aandeel verwerven, of dat er nog andere investeerders bijkomen.
Maar ik blijf positief en hoop dat we toch een aantal goeie wedstrijden te zien krijgen en ergens tussen plaats 6 en 10 eindigen.

Eric

Post by Eric » Sun Aug 16, 2026 11:27 am

Carlke wrote:
Sun Aug 16, 2026 11:04 am
Match gezien op dazn maar laten we eerlijk zijn 3-0 fel overdreven uitslag , maar ze staat wel op de teller. Waren wij beter bwa in het spel wel vond ik, maar wat we deden brengt niks op , je kan 100 keer een bal in de ploeg houden door naar elkaar te tikken maar daar krijg je geen kansen mee. De buyser en de schrijver stellen aanvallend niks voor. Mboko een ramp. Himpe kreeg geen toevoer . Tegendoelpunt de smet durft niet tussenkomst in baklijn blijft gewoon op zijn lijn staan. Gaat ons nog veel punten kosten . De 2 en 3-0 komt er door dat we alle aanvallende spelers er in gooide. Word weer lastig seizoen maar ja lvt als geen investeerders toelaat want zei eerlijk na 9 jaar , dit kan je mensen niet blijven wijs maken.
Dit vat het erg goed samen.

Vergaaneglorie

Post by Vergaaneglorie » Sun Aug 16, 2026 12:47 pm

XDV1906 wrote:
Sun Aug 16, 2026 2:27 am
Ik heb hier in maanden niet meer gepost en tbh de club interesseert me met de dag minder, maar idd wat had iedereen nu verwacht? Flopvoorbereding, weer transfers waar niemand warm van wordt, de saga Vroman waar de club gewoon los over liegt, alles met een beetje voetbal in de benen weer maar proberen verkopen,..

Deze club gaat nooit iets bereiken onder LVT. En dus interesseert het me ook niet zolang hij aan het roer staat. Met de transfers van Masaki en de doorverkoop van Marijnissen mag de club, Luc dus, weer 350k bijschrijven. Dat bedrag mag hij van mij cash afhalen en volledig in zen reet stoppen. Gebruiken voor versterking doet hij het toch niet.

Ik keek vandaag op tv (wegens een operatie) en voelde er gewoon echt niets bij. De match maar amper gevolgd, niet dat het uitmaakte want we hebben geen kans gecreëerd. Ja eentje.. en toen trapten we met twee naast de bal. Heel komisch. Berusting overheerst. Ik maak me er niet meer druk in voor de rest van het weekend zoals ik vroeger altijd zou doen.

De passie is er uit, de kaars is gedoofd. Merci, Luc.
Yep hier ook interesse is zo goed als weg., dit gemodder is niets voor mij, 0,0 vooruitgang.

Devyd

Post by Devyd » Sun Aug 16, 2026 12:53 pm

Zwijgt toch ozzy !!
Ge hebt buiten wat ge leest online geen enkele voeling met de club! Laat staan met de spelerskern.

Ik ben ervan overtuigd dat deze kern beter is dan vorig seizoen. Vorig haar hadden we in de groep 1 of 2 lichtpunten , die jongens konden we niet houden.

Deze kern is beter samengesteld als geheel . Of gade zelf ook de Serre zoals de vrienden hem noemen waaronder jezelf blijkbaar een slechte samensteller noemen?

Het is duidelijk da de voorbereiding zeer slecht in elkaar zat

Netzer

Post by Netzer » Sun Aug 16, 2026 8:56 pm

Devyd wrote:
Sun Aug 16, 2026 12:53 pm
Zwijgt toch ozzy !!
Ge hebt buiten wat ge leest online geen enkele voeling met de club! Laat staan met de spelerskern.

Ik ben ervan overtuigd dat deze kern beter is dan vorig seizoen. Vorig haar hadden we in de groep 1 of 2 lichtpunten , die jongens konden we niet houden.

Deze kern is beter samengesteld als geheel . Of gade zelf ook de Serre zoals de vrienden hem noemen waaronder jezelf blijkbaar een slechte samensteller noemen?

Het is duidelijk da de voorbereiding zeer slecht in elkaar zat
Neen Devyd, neen. Waarom moet Ozzy zwijgen? Omdat jij zo één van die mensen bent die de realiteit niet wil zien?
Ozzy heeft deze keer overschot van gelijk, deze keer echt wel.
En neen, deze kern is momenteel niet beter dan vorig seizoen, je moet wel serieus blijven.
Ik hoop op nog enkele gerichte aanwinsten (centraal in de verdediging, spelverdeler, scorende aanvaller, flankaanvaller, keuze genoeg) of we gaan het verdomd moeilijk krijgen dit seizoen.
Ook ik hoop op beterschap en ook ik heb het moeilijk met hoe alles momenteel verloopt, maar je moet wel eerlijk kunnen blijven.
Formerly known as Lisp-boy

Devyd

Post by Devyd » Sun Aug 16, 2026 9:54 pm

We spreken binnekort wel Netzer,

Deze ploeg is duidelijk beter, enkel vooraan moet er wat ervaring bij en een echte killer. Eens deze ploeg op elkaar ingespeeld is gaan we nog leuke dingen te zien krijgen.

Den Ozzy moet dringen wat gaan posten op het forum van psg , of real of een andere topclub , waar de miljoenen buitenvliegen en de succesen zichbop stapelen. Maar zelfs daar zal het niet goed genoeg zijn.

Allemaal efkes ademen en bekomen, morgen is er een nieuwe dag , en volgende week kan allees er helemaal anders uitzien .

Thomaswilskracht

Post by Thomaswilskracht » Sun Aug 16, 2026 11:30 pm

Efkes terug over de match (en ni de eindeloze Ozzy-discussie :/)
Ben ik de enige die verbaasd is dat Kouam heel de match op de bank heeft gezeten? Heb toch gezien en gehoord in de voorbereiding dat die wel iets kon en zeker potentieel heeft. Of was er sprake van een kwetsure?

LispFan1906

Post by LispFan1906 » Mon Aug 17, 2026 12:40 am

Thomaswilskracht wrote:
Sun Aug 16, 2026 11:30 pm
Efkes terug over de match (en ni de eindeloze Ozzy-discussie :/)
Ben ik de enige die verbaasd is dat Kouam heel de match op de bank heeft gezeten? Heb toch gezien en gehoord in de voorbereiding dat die wel iets kon en zeker potentieel heeft. Of was er sprake van een kwetsure?
Dat vraag ik mij ook af.

Mark

Post by Mark » Mon Aug 17, 2026 6:45 am

ik ook

Post Reply