Transfernieuws

Zaken die betrekking hebben tot de ploeg van Lierse kunnen hier besproken worden.
ozzy105
Re: Transfernieuws

Post by ozzy105 » Mon Aug 03, 2026 6:25 pm

Tot heden is het maar heel heel magertjes maar eerlijk wie had nu meer verwacht? Het is al zo voorspelbaar geworden. Men blijft de gok wagen dat er toch nog 2 zwakkere broertjes in de reeks zitten tot het eens faliekant misloopt..

Lipser

Post by Lipser » Mon Aug 03, 2026 6:41 pm

ozzy105 wrote:
Mon Aug 03, 2026 6:25 pm
Tot heden is het maar heel heel magertjes maar eerlijk wie had nu meer verwacht? Het is al zo voorspelbaar geworden. Men blijft de gok wagen dat er toch nog 2 zwakkere broertjes in de reeks zitten tot het eens faliekant misloopt..
Je hebt groot gelijk. Nadat je alle oefenwedstrijden hebt gezien en de boekhouding geanalyseerd, Ozzy, heb je recht van spreken en kan je de voorkeurtoetsen op je computer complexloos indrukken:
Toets 1: we hebben al meer dan 80 spelers versleten sinds de start up
Toets 2: we hebben al meer dan 7 trainers versleten sinds de start up
Toets 3: de Luc investeert te weinig
Toets 4: als we deze wedstrijd niet verliezen, dan toch zeker de volgende
Toets 5: ik ben al 75 jaar supporter maar kan al 74 jaar niet meer naar het stadion komen zien omwille van slechte grote teen (rechter voet)
Toets 6: ik verdwijn voor minstens 1 week na een overwinning (onzichtbare toets voor anderen)

Een combinatie is ook mogelijk. Bv een 1302. Wat niks te maken heeft met de Guldensporenslag. Maar met teveel spelers, trainers, de Luc en een jichtvinger die per ongeluk op de 0 heeft gedrukt.

Axassin

Post by Axassin » Mon Aug 03, 2026 7:32 pm

Lipser wrote:
Mon Aug 03, 2026 6:41 pm
ozzy105 wrote:
Je hebt groot gelijk. Nadat je alle oefenwedstrijden hebt gezien en de boekhouding geanalyseerd, Ozzy, heb je recht van spreken en kan je de voorkeurtoetsen op je computer complexloos indrukken:
Toets 5: ik ben al 75 jaar supporter maar kan al 74 jaar niet meer naar het stadion komen zien omwille van slechte grote teen (rechter voet)
Toets 6: ik verdwijn voor minstens 1 week na een overwinning (onzichtbare toets voor anderen)

Een combinatie is ook mogelijk. Bv een 1302. Wat niks te maken heeft met de Guldensporenslag. Maar met teveel spelers, trainers, de Luc en een jichtvinger die per ongeluk op de 0 heeft gedrukt.
:lol:
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

Netzer

Post by Netzer » Tue Aug 04, 2026 12:20 pm

Ik zou nog heel graag twee spelers zien komen, nml een spits en een centrale verdediger, beiden liefst met enige ervaring.
Een spits is duidelijk denk ik, het is op die positie gewoon te weinig.
Centraal in de verdediging mag ook iets bij, we weten dat Perdichizzi heel blessuregevoelig is en vorig seizoen was hij ook naar zijn beste vorm aan het zoeken. Ik zou toch echt rekening houden met een grote kans op een nieuwe blessure van hem, en dan zit je op die positie toch met te weinig ervaring.
Formerly known as Lisp-boy

Ziggy

Post by Ziggy » Tue Aug 04, 2026 5:12 pm

Netzer wrote:
Tue Aug 04, 2026 12:20 pm
Ik zou nog heel graag twee spelers zien komen, nml een spits en een centrale verdediger, beiden liefst met enige ervaring.
Een spits is duidelijk denk ik, het is op die positie gewoon te weinig.
Centraal in de verdediging mag ook iets bij, we weten dat Perdichizzi heel blessuregevoelig is en vorig seizoen was hij ook naar zijn beste vorm aan het zoeken. Ik zou toch echt rekening houden met een grote kans op een nieuwe blessure van hem, en dan zit je op die positie toch met te weinig ervaring.
https://www.transfermarkt.be/jordan-kad ... ler/655420 Zou durven gaan voor deze spits nie altijd goed maar bij borains wel toen 19 westrijden 9 doelputen

LispFan1906

Post by LispFan1906 » Wed Aug 05, 2026 8:42 am

Vroman zijn contract eindigt dit seizoen en ik denk niet dat hij gaat bijtekenen. Zouden we hem dan best verkopen? Ik heb liefst dat hij nog een jaar blijft en we hem dan pas verkopen, maar we mogen hem absoluut niet gratis kwijtspelen. Alleen hoop ik dat als ze hem verkopen ze een nieuwe keeper halen of (één van) de jeugdkeepers een kans geven, want ik kan echt niet nog een seizoen met De Smet in de goal aan.

tompax

Post by tompax » Wed Aug 05, 2026 9:58 am

Van Clemens zou wel een talent zijn, maar of die na dit jaar al klaar zou zijn lijkt me wat snel.

Carlke

Post by Carlke » Wed Aug 05, 2026 11:05 am

Dacht dat vroman met beveren bezig was , denk beveren de vraagprijs van lierse niet wil betalen want beveren huurt doelman van duitse club .

Steve84

Post by Steve84 » Wed Aug 05, 2026 1:11 pm

Lipser wrote:
Mon Aug 03, 2026 6:41 pm
ozzy105 wrote:

:lol:

Steve84

Post by Steve84 » Wed Aug 05, 2026 1:12 pm

Ne slechte voet? Da kan alleen de Jef uit Lili en marleen zijn. :D

Post Reply