Heel stil heb er al is gezien er zijn paar spelers. Die zonder club zitten van af julieFlammea wrote: Tue Jun 23, 2026 12:05 pm Het bijft voorlopig heel stilletjes over de broodnodige ervaring
Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Dat kan ook niet anders, die mannen zitten nog op het WKFlammea wrote: Tue Jun 23, 2026 12:05 pm Het bijft voorlopig heel stilletjes over de broodnodige ervaring
Het stond in de sterren geschreven ,
Lierse doet een poging om Claes terug te halen na de enorme flater van Kindermans vorig seizoen .
Benieuwd of dit gaat lukken .
Lierse doet een poging om Claes terug te halen na de enorme flater van Kindermans vorig seizoen .
-
Daylon Claasen
Tjah… hoe het eigen ongelijk bewijzen.
Hoe? Ik dacht dat Beerschot zijn optie gelicht had?Devyd wrote: Tue Jun 30, 2026 3:55 pm Het stond in de sterren geschreven ,
Van Meirvenne naar KV Mechelen waarschijnlijk
Contract verlengd bij Beerschot nochtans. Ben daar wat terughoudend over. Dat gaat goed vallen bij veel fans, maar is wel (weer) een jaartje ouder.Devyd wrote: Tue Jun 30, 2026 3:55 pm Het stond in de sterren geschreven ,
Van Meirvenne quasi rond met KVM. Bedrag kan met bonussen tot 1 miljoen oplopen. Dat klinkt mooi, maar moeilijk om die bonussen te beoordelen.
Het jammere is dat dat geld vermoedelijk zal dienen om de put van vorig jaar te dichten vrees ik. Lijkt op het eerste zicht wel goed gedaan van Serneels. Van Meirvenne heeft veel talent maar moet toch ook nog veel bewijzen.
Dju. Dat vind ik enorm jammer !!’
Topper naar onze normen !
Vandaag zou de eerste ervaren speler mee aan het trainen zijn . Iemand een idee wie ?