A-kern
Re: A-kern
Vind het normaal dat men nog spits aantrekt we zitten daar niet echt in een weelde. Stanic, de peuter en boncina. En als de trainer met 2 spisen wil spelen is het zeker prioriteit. Oke het is een huurling 20 jaar . Heb daar geen probleem mee reeks lager op 18 wedstrijden 11 keer raak en 2 assisten , dan kan je wel iets. Stanic kwam ook reeks lager idem van meyrvenne.enige nadeel hij is niet van ons , maar ja er is weinig budjet blijkbaar nog altijd heel jammer , ik zou het ook anders willen . Voordeel is we gaan er wel heel seizoen op kunnen rekenen als het contract goed opgemaakt is .
Wij hebben dat al heel lang door , en weten ook wat de reden is , en proberen er vanop de tribunes elke week het beste van te maken, en zijn er gerust in dat er ooit nog wel eens een succesjaar gaat komen.ozzy105 wrote: ↑Thu May 28, 2026 6:01 pmWe zijn gewoonweg een Belofteclub geworden. Ook bij die clubs lopen er maar een paar rond met ervaring... Harde en pijnlijke vaststelling die we onder ogen moeten durven zien mensen, het belooft weer wat vanaf augustus 2026! Ik denk dat 90% van de supporters er toch wat meer hadden van verwacht sinds 2018!!!
Het zijn mannen zoals u die elke week van achter hunne computer hunne gal spuwen omdat ge wilt dat de club nu al terug in glorietijd zit!
-
Daylon Claasen
Als versterking in de breedte vind ik die huurling van Kortrijk zeker niet slecht. Lijkt me een type dat kan concurreren met Boncina.
Als dit daarentegen zou betekenen dat ofwel Stanic ofwel Boncina zou vertrekken, dan snap ik het huren van een jonge spits zonder aankoopoptie totaal niet.
Als dit daarentegen zou betekenen dat ofwel Stanic ofwel Boncina zou vertrekken, dan snap ik het huren van een jonge spits zonder aankoopoptie totaal niet.
- Justhomuch
Zo denk ik er ook overDaylon Claasen wrote: ↑Fri May 29, 2026 8:31 amAls versterking in de breedte vind ik die huurling van Kortrijk zeker niet slecht. Lijkt me een type dat kan concurreren met Boncina.
Wij komen áltijd terug!
Het feit dat er geen aankoopoptie is, ga ik ervan uit dat dit een lage (loon)kost is voor Lierse. Je bouwt niet aan je ploeg, anderzijds is 1 goed seizoen ook leuk en financiële ruimte voor een andere speler. Wij gaan niet een dozijn jonge talenten voor een prikje aan ons kunnen binden ..
Dus ... Veel succes !
Dus ... Veel succes !
Ozzy mijn vriend,ozzy105 wrote: ↑Thu May 28, 2026 6:01 pmWe zijn gewoonweg een Belofteclub geworden. Ook bij die clubs lopen er maar een paar rond met ervaring... Harde en pijnlijke vaststelling die we onder ogen moeten durven zien mensen, het belooft weer wat vanaf augustus 2026! Ik denk dat 90% van de supporters er toch wat meer hadden van verwacht sinds 2018!!!
we kennen elkaar al meer dan 10 jaar van op één of ander Lierse SK gerelateerd forum.
We zijn beide te gast op dit fantastische forum met de "die-hards" van onze geliefde Geel - Zwarte kleuren.
1 vraag aan u : stop nu eens een keer met zagen en steeds de negatieve wierdo uit te hangen.
En als je toch niet kan ophouden, stop dan met het woord "we" te gebruiken, gebruik dan beter en correcter "jullie".
- Justhomuch
ludo wrote: ↑Fri May 29, 2026 8:14 pmOzzy mijn vriend,ozzy105 wrote: ↑Thu May 28, 2026 6:01 pmWe zijn gewoonweg een Belofteclub geworden. Ook bij die clubs lopen er maar een paar rond met ervaring... Harde en pijnlijke vaststelling die we onder ogen moeten durven zien mensen, het belooft weer wat vanaf augustus 2026! Ik denk dat 90% van de supporters er toch wat meer hadden van verwacht sinds 2018!!!
we kennen elkaar al meer dan 10 jaar van op één of ander Lierse SK gerelateerd forum.
We zijn beide te gast op dit fantastische forum met de "die-hards" van onze geliefde Geel - Zwarte kleuren.
1 vraag aan u : stop nu eens een keer met zagen en steeds de negatieve wierdo uit te hangen.
En als je toch niet kan ophouden, stop dan met het woord "we" te gebruiken, gebruik dan beter en correcter "jullie".

Wij komen áltijd terug!
- Justhomuch
Pas maar op als je vanaf de tribune iets negatiefs naar haar zoon roept en moeder is in de buurt. Dan heb je een probleem...