Jupiler Pro League
Re: Jupiler Pro League
Ik vind zijn parcours daar nochtans wel mooi, ook vanuit het bestuur. Bij vele anders clubs hadden ze hem al lang de deur gewezen. Het gaat wederom niet hun makkelijkste seizoen worden.
Kompany in de basis; ik ben echt héél benieuwd hoe dat gaat uitdraaien. Ik blijf het een bizarre setup vinden.
-
Vergaaneglorie
Voila pattat this al van dat 1-2
Te veel directeurs in Anderlecht willen het allemaal voor zeggen hebben. Kost veel poen ! En nu is er geen budget meer voor spelers. Alles aan Kompany gegeven 

antwerp zonder grootse dingen vlotjes voorbij eupen, wat ik dit weekend gezien heb moeskroen, eupen en beveren gaan het uitmaken denk. ja ook moeskroen ondanks hun zege. als je ziet bij eupen een megan laurant daar speelt nu, vorig jaar kreeg die geen kans. veel te plat voor 1 a.
Das nu eens echt een speler die ik helemaal vergeten was. Bij ons vond ik hem wel deftig, maar das natuurlijk al even terug en een ander niveau.Carlke wrote: ↑Mon Jul 29, 2019 5:35 amantwerp zonder grootse dingen vlotjes voorbij eupen, wat ik dit weekend gezien heb moeskroen, eupen en beveren gaan het uitmaken denk. ja ook moeskroen ondanks hun zege. als je ziet bij eupen een megan laurant daar speelt nu, vorig jaar kreeg die geen kans. veel te plat voor 1 a.
Dit jaar gaat WB zakken, denk ik.
Tau naar Club Brugge. Ik vond die enorm sterk vorig jaar; daar gaan ze plezier aan beleven.
-
Vergaaneglorie
Zet de kakkers er ook maar bij bij de kandidaten! het is niet dat ze op een zeer zwak waregem gaan winnen dat ze er in blijven.Flor wrote: ↑Mon Jul 29, 2019 2:14 pmDas nu eens echt een speler die ik helemaal vergeten was. Bij ons vond ik hem wel deftig, maar das natuurlijk al even terug en een ander niveau.Carlke wrote: ↑Mon Jul 29, 2019 5:35 amantwerp zonder grootse dingen vlotjes voorbij eupen, wat ik dit weekend gezien heb moeskroen, eupen en beveren gaan het uitmaken denk. ja ook moeskroen ondanks hun zege. als je ziet bij eupen een megan laurant daar speelt nu, vorig jaar kreeg die geen kans. veel te plat voor 1 a.
Dit jaar gaat WB zakken, denk ik.