A-kern
Re: A-kern
Axassin wrote: ↑Tue May 26, 2026 9:48 pmVergeet niet dat er ondertussen bepaalde spelers staan die echt wel sterkhouders van de ploeg (kunnen) zijn. Ik denk daarbij aan De Vos, willems en Van Meirvenne bijvoorbeeld.
Asare was in zijn eerste seizoen geen 100% titularis, werd dat pas in de voorbereiding van vorig seizoen. Daguin speelde een zeer matige heenronde in mijn ogen en moest zelfs vertrekken in augustus. De Kerf werd een rij achteruit geschoven en op adinany heb ik er toch veel horen zagen. Ik wil maar zeggen; op dit moment vorig jaar dachten er weinig mensen (buiten over de kerf) dat de opgenoemd spelers sterkhouders zouden zijn.
Naar wat ik hoor, wordt er goed gewerkt aan de transferdossiers. Serneels weet heel goed wat deze kern nodig heeft.
Ben er toch ook niet echt gerust in hoor ... ik denk dat onze reeks sterker gaat zijn als vorig seizoen . Nu belofteploegen kunnen zakken zal daar ook wel versterking komen . Maar ja weet ook wel het is nog maar mei . Eerst zien wat voor selectie we gaan zien en dan zien we wel. De peuter en ell toulle zouden wel eens kunnen doorbreken hebben de leeftijd om het te maken .