1ste Amateur
Re: 1ste Amateur
Rupel Boom versterkt zich met oude bekende Binst. Karaktervoetballer voor wie ik altijd wel sympathie had, maar z’n looplijnen vond ik vaak toch bedenkelijk.
Ik zie het trouwens niet meer goedkomen met Tubize. Hebben nog maar een kernspeler of 8 over en riskeren een schorsing omdat ze hun bondschulden nog steeds niet betaald hebben... En ik vermoed dan ook dat ze zolang geen transfers kunnen/zullen doen. De geldkraan vanuit Zuid-Korea lijkt helemaal toe. Bovendien vind ik niets terug van een oefenprogramma e.d. die moet je volgens mij niet meerekenen als contender voor de titel, laat staan dat ze aan het seizoen zullen starten.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
-
Saki
Ah ok, dat wist ik niet, thnx for the info.Axassin wrote: ↑Wed Jul 24, 2019 8:11 amIk zie het trouwens niet meer goedkomen met Tubize. Hebben nog maar een kernspeler of 8 over en riskeren een schorsing omdat ze hun bondschulden nog steeds niet betaald hebben... En ik vermoed dan ook dat ze zolang geen transfers kunnen/zullen doen. De geldkraan vanuit Zuid-Korea lijkt helemaal toe. Bovendien vind ik niets terug van een oefenprogramma e.d. die moet je volgens mij niet meerekenen als contender voor de titel, laat staan dat ze aan het seizoen zullen starten.
Zonde voor de club en supps, dat wens ik niemand toe.
Axassin wrote: ↑Wed Jul 24, 2019 8:11 amIk zie het trouwens niet meer goedkomen met Tubize. Hebben nog maar een kernspeler of 8 over en riskeren een schorsing omdat ze hun bondschulden nog steeds niet betaald hebben... En ik vermoed dan ook dat ze zolang geen transfers kunnen/zullen doen. De geldkraan vanuit Zuid-Korea lijkt helemaal toe. Bovendien vind ik niets terug van een oefenprogramma e.d. die moet je volgens mij niet meerekenen als contender voor de titel, laat staan dat ze aan het seizoen zullen starten.
amai straf ! allee club leeft ook niet he komt geen kat zien, wel jammer voor die paar honderd die wel gaan zien. waar heb je dat gelezen eigenlijk ?
Op een supporterspagina van henCarlke wrote: ↑Wed Jul 24, 2019 3:08 pmAxassin wrote: ↑Wed Jul 24, 2019 8:11 amIk zie het trouwens niet meer goedkomen met Tubize. Hebben nog maar een kernspeler of 8 over en riskeren een schorsing omdat ze hun bondschulden nog steeds niet betaald hebben... En ik vermoed dan ook dat ze zolang geen transfers kunnen/zullen doen. De geldkraan vanuit Zuid-Korea lijkt helemaal toe. Bovendien vind ik niets terug van een oefenprogramma e.d. die moet je volgens mij niet meerekenen als contender voor de titel, laat staan dat ze aan het seizoen zullen starten.
amai straf ! allee club leeft ook niet he komt geen kat zien, wel jammer voor die paar honderd die wel gaan zien. waar heb je dat gelezen eigenlijk ?
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Vreemd; ik dacht dat ze nog wat aan hun staf aan het rommelen waren. Zonde voor hun supporters.Axassin wrote: ↑Wed Jul 24, 2019 3:19 pmOp een supporterspagina van henCarlke wrote: ↑Wed Jul 24, 2019 3:08 pmAxassin wrote: ↑Wed Jul 24, 2019 8:11 amIk zie het trouwens niet meer goedkomen met Tubize. Hebben nog maar een kernspeler of 8 over en riskeren een schorsing omdat ze hun bondschulden nog steeds niet betaald hebben... En ik vermoed dan ook dat ze zolang geen transfers kunnen/zullen doen. De geldkraan vanuit Zuid-Korea lijkt helemaal toe. Bovendien vind ik niets terug van een oefenprogramma e.d. die moet je volgens mij niet meerekenen als contender voor de titel, laat staan dat ze aan het seizoen zullen starten.
amai straf ! allee club leeft ook niet he komt geen kat zien, wel jammer voor die paar honderd die wel gaan zien. waar heb je dat gelezen eigenlijk ?![]()
Olivier Deschacht kiest voor Zulte Waregem en bijgevolg vist Deinze achter het net.
RWDM laat weten aan 750 abo's te zitten. Ook niet slecht gezien de reeks. Ik vraag me af of zij op #2 staan. Deinze misschien meer?
Ben eens aant denken welke ploegen vorig jaar thuis meer als 1000 sups hadden. RWDM, Club Luik.. Vergeet ik er nog?