1ste Amateur
-
Guust Flater
Re: 1ste Amateur
Ik ben niet echt pro Vlaams,zoals het d.n.a.van de Lierse supporter en ik ben eerder een loner dan een feestbeest.Probleem lijkt me dus,niet?
- Justhomuch
Geen enkel probleem Guust, ik ben sowieso een voorstander van politiek ver weg uit het voetbal te houdenGuust Flater wrote: ↑Sun May 03, 2026 12:21 amIk ben niet echt pro Vlaams,zoals het d.n.a.van de Lierse supporter en ik ben eerder een loner dan een feestbeest.Probleem lijkt me dus,niet?
En feesten hebben we afgelopen seizoen niet al teveel moeten doen op het lisp
Wij komen áltijd terug!
-
Guust Flater
Ja,maar die groep fanatiekelingen,ik zou me er nooit mee kunnen verzoenen.Ook al was ik destijds(2001-2002) best vaak op het Lisp te vinden.
Lyra Lierse naar 1b met dat stadionnetje ? Allemaal mooi en nieuw maar daar is ook alles mee gezegd. Das het probleem in België, teveel van die amateur ploegen die het wat hoog in hun bol hebben. Probeer gewoon een fijne gezonde club te zijn op het niveau waar je thuis hoort. Dat had men in Deinze beter ook gedaan.Justhomuch wrote: ↑Fri May 01, 2026 7:05 amBen vorig weekend nog eens gaan kijken, met een supporter daar aan de praat geraakt, moesten ze kunnen zouden ze nooit naar de CPL stijgen, omdat hun budget in evenwicht moet blijven, daar is gewoon geen geld voor dus. Ik moest direct aan den Ozzy zijn uitspraken denken...jakkie wrote: ↑Fri May 01, 2026 6:58 amBij de Lyra dan toch niet alleen rozegeur en maneschijn zoals die enkelingen daar doen uitschijnen. Financieel hebben ze dit wat onderschat vrees ik, maar daar mag geen commentaar komen. Blijkbaar ook wat wrevel tussen lyra en lierse mannen. Ben daar paar keer gaan zien en het verschil in volk is enorm. Altijd veel praatjes en voor alles een uitleg, maar gaan ze dit kunnen blijven trekken?
- Justhomuch
Dan kan je dat ook van Dender enz zeggen he.Steve84 wrote: ↑Tue May 05, 2026 10:43 pmLyra Lierse naar 1b met dat stadionnetje ? Allemaal mooi en nieuw maar daar is ook alles mee gezegd. Das het probleem in België, teveel van die amateur ploegen die het wat hoog in hun bol hebben. Probeer gewoon een fijne gezonde club te zijn op het niveau waar je thuis hoort. Dat had men in Deinze beter ook gedaan.Justhomuch wrote: ↑Fri May 01, 2026 7:05 amBen vorig weekend nog eens gaan kijken, met een supporter daar aan de praat geraakt, moesten ze kunnen zouden ze nooit naar de CPL stijgen, omdat hun budget in evenwicht moet blijven, daar is gewoon geen geld voor dus. Ik moest direct aan den Ozzy zijn uitspraken denken...jakkie wrote: ↑Fri May 01, 2026 6:58 amBij de Lyra dan toch niet alleen rozegeur en maneschijn zoals die enkelingen daar doen uitschijnen. Financieel hebben ze dit wat onderschat vrees ik, maar daar mag geen commentaar komen. Blijkbaar ook wat wrevel tussen lyra en lierse mannen. Ben daar paar keer gaan zien en het verschil in volk is enorm. Altijd veel praatjes en voor alles een uitleg, maar gaan ze dit kunnen blijven trekken?
Ik ga daar niet onnozel over doen, die hebben daar een mooi complex, en dat bekersysteem daar mogen ze van mij part bij ons een voorbeeld aan nemen.
Maar ze hebben bv al moeten besparen op het sproeisysteem voor hun A (kunstgras) veld, 1e amateur is gewoon hun plafond, als die kampioen spelen gaan die nog niet promoveren omwille van het feit dat de regeltjes van den bond een club gewoon veel te veel geld kosten.
Wij komen áltijd terug!
Bekersysteem?
Dender is idd ook zo'n voorbeeld ja. Geen potentieel, geen achterban. De geschiedenis heeft de traditieclubs nu eenmaal gevormd en daar kan je niks aan veranderen. Hoe jammer dat ook is voor sommige clubs met ambitie.
Dender is idd ook zo'n voorbeeld ja. Geen potentieel, geen achterban. De geschiedenis heeft de traditieclubs nu eenmaal gevormd en daar kan je niks aan veranderen. Hoe jammer dat ook is voor sommige clubs met ambitie.
Afgelopen weekend toevallig tornooi gehad op Lyra en ik denk dat het gaat over de drinkbekers, hierop staat een QR-code en zo kunnen ze de beker linken aan jouw betaling, als je de beker later dan terug inlevert krijg je dat "statiegeld" ook meteen terug.
- Justhomuch
Klopt, je steekt ze in een gat in de muur en het geld wordt gewoon terug gestort.
Wij komen áltijd terug!
Aah ik dacht aan de beker van België.