A-kern

Zaken die betrekking hebben tot de ploeg van Lierse kunnen hier besproken worden.
Carlke
Re: A-kern

Post by Carlke » Sun May 03, 2026 1:22 pm

polydor wrote:
Sun May 03, 2026 1:41 am
LispFan1906 wrote:
Sat May 02, 2026 11:51 pm
Devyd wrote:
Sat May 02, 2026 11:33 pm
Uit het artikel van Serneels kunnen we opmaken dat Daguin al zeker vertrekt.(te zware looneisen)

Dat er grote interesse is voor Vroman , Van Meirvenne , Stanic en Masaki.

Alle nog een contract voor 1 jaar, dus dat worden moeilijke beslissingen.

En dat er boven op de spelers die weg gaan en vervangen worden nog zeker een 3 tal extra spelers gaan bij komen.

Half mei hopen ze het Coach dossier ook tot een goed einde te brengen. Ook daar lopen er verschillende gesprekken.
Masaki heeft nog een contract tot 2028 en Stanic tot 2029. Vroman en Van Meirvenne idd tot 2027, maar in een vorig artikel van GVA was er al sprake van dat er nog minstens één speler moest verkocht worden om break-even te draaien ("Want ook dit seizoen heeft Lierse nog een sterkhouder te verpatsen om break-even te draaien, terwijl het net zijn ruggengraat heeft te behouden om sportief opnieuw te bouwen.") dus er zal waarschijnlijk minstens één van die vier spelers vertrekken.
Stanic tel ik (voorlopig) nog niet mee als sterkhouder.
Stanic als we daar geld voor krijgen grote strik er rond en weg .... heeft mij niet kunnen overtuigen ook al met zijn 4 doelpunten niet. Lijkt mij ook geen clubspeler te veel moet rond hem draaien heb ik indruk ... en denk de moment dat hij eens op bank beland , er wel eens vrevel zal kunnen ontstaan.

Barry

Post by Barry » Sun May 03, 2026 8:11 pm

Devyd wrote:
Uit het artikel van Serneels kunnen we opmaken dat Daguin al zeker vertrekt.(te zware looneisen)

En dat er boven op de spelers die weg gaan en vervangen worden nog zeker een 3 tal extra spelers gaan bij komen.

Half mei hopen ze het Coach dossier ook tot een goed einde te brengen. Ook daar lopen er verschillende gesprekken.
Bericht op facebook van Al Taglio:

Al sinds zijn eerste dagen in Lier is Victor Daguin een vaste klant bij Al Taglio. We hebben genoten van zijn gezelschap, met vrienden en familie, en gaan hem missen. We wensen Victor nog veel succes in zijn verdere carrière. Au revoir, @v.daguin ! 🩷

Tokky89

Post by Tokky89 » Sun May 03, 2026 8:45 pm

Barry wrote:
Sun May 03, 2026 8:11 pm
Devyd wrote:

Al sinds zijn eerste dagen in Lier is Victor Daguin een vaste klant bij Al Taglio. We hebben genoten van zijn gezelschap, met vrienden en familie, en gaan hem missen. We wensen Victor nog veel succes in zijn verdere carrière. Au revoir, @v.daguin ! 🩷
Geen slechte zaak , duur contract en een echte meerwaarde was hij toch ook niet , veel te wisselvallig.

Barry

Post by Barry » Sun May 03, 2026 9:27 pm

Tokky89 wrote:
Sun May 03, 2026 8:45 pm
Barry wrote:
Sun May 03, 2026 8:11 pm
Devyd wrote:

Geen slechte zaak , duur contract en een echte meerwaarde was hij toch ook niet , veel te wisselvallig.
Als hij 1 van de zwaarste contracten is, correcte keuze daarvoor kan je goedkopere opties vinden.

Devyd

Post by Devyd » Sun May 03, 2026 9:41 pm

Ik vond Victor in zijn eerste maanden bij ons een echte ontdekking uit de lagere franse regionen.

Maar dat is stilaan weg geebt.

Te weinig door tasten, vaak slechte in speel passes.

Goede jongen en verdiende voor mij nog wel een kans ,maar als je hoort dat hij hele hoge looneisen had, dan denk ik dat het zo voor iedereen beter is.

Carlke

Post by Carlke » Sun May 03, 2026 10:16 pm

Devyd wrote:
Sun May 03, 2026 9:41 pm
Ik vond Victor in zijn eerste maanden bij ons een echte ontdekking uit de lagere franse regionen.

Maar dat is stilaan weg geebt.

Te weinig door tasten, vaak slechte in speel passes.

Goede jongen en verdiende voor mij nog wel een kans ,maar als je hoort dat hij hele hoge looneisen had, dan denk ik dat het zo voor iedereen beter is.
2 sluit ik bij aan goede speler maar veel geld aan geven nee zo lopen er genoeg rond .

ozzy105

Post by ozzy105 » Sun May 03, 2026 10:32 pm

Als ik de geruchten weer lees wordt het volgend seizoen alweer vanaf nul herbeginnen. Niets nieuws onder de zon dus. Van bouwen naar iets moois nog niks van in huis gekomen. Nu begrijp ik waarom het bestuur graag een gesloten competitie zou willen lol... Nu zou voor ons als supporter wel voor geen stress meer zorgen!

Post Reply