Clubnieuws

Alle algemene zaken over het reilen & zeilen binnen Lierse kunnen hier besproken worden.
Netzer
Re: Clubnieuws

Post by Netzer » Sat Apr 18, 2026 7:36 pm

Het werd toch Jonas De Roeck?
Formerly known as Lisp-boy

Devyd

Post by Devyd » Sat Apr 18, 2026 7:51 pm

Netzer wrote:
Sat Apr 18, 2026 7:36 pm
Dat was een gerucht, volgens mij is er ook mee gesproken , maar aangezien die het zo goed doet in Brugge verwacht ik niet dat dat iets gaat worden .

Heb gisteren ook ergens iets horen waaien iemand van Antwerp, dus Stef Wils past wel in dat plaatje of die er klaar voor is dat is nog de vraag .

Netzer

Post by Netzer » Sat Apr 18, 2026 11:02 pm

Devyd wrote:
Sat Apr 18, 2026 7:51 pm
Netzer wrote:
Sat Apr 18, 2026 7:36 pm
Dat was een gerucht, volgens mij is er ook mee gesproken , maar aangezien die het zo goed doet in Brugge verwacht ik niet dat dat iets gaat worden .

Heb gisteren ook ergens iets horen waaien iemand van Antwerp, dus Stef Wils past wel in dat plaatje of die er klaar voor is dat is nog de vraag .
Voor mij echt geen Stef Wils.
Te onervaren en heeft absoluut geen goede indruk nagelaten in zijn Antwerp-periode.
Onzeker, timide, niet de man die we nu nodig hebben.
Formerly known as Lisp-boy

Tamas Krivitz

Post by Tamas Krivitz » Mon Apr 20, 2026 10:15 am

Het zal wellicht de goedkoopste trainer worden, daar kan je geld op verwedden.

ozzy105

Post by ozzy105 » Mon Apr 20, 2026 10:34 am

Tamas Krivitz wrote:
Mon Apr 20, 2026 10:15 am
We gaan sinds de heropstart 8 jaar geleden de tiende trainer verwelkomen, welke Belgische club kan dit voorleggen? Volgend seizoen krijg je weer hetzelfde geserveerd. Enig doel is overleven in deze reeks,af en toe cashen en niet teveel winstpremies moeten uitbetalen. Kort samengevat. Ik vraag mij af welke trainer met een eergevoel dat nog wil trainer worden op het lisp.

G.C.

Post by G.C. » Mon Apr 20, 2026 11:43 am

ozzy105 wrote:
Mon Apr 20, 2026 10:34 am
Tamas Krivitz wrote:
Mon Apr 20, 2026 10:15 am
We gaan sinds de heropstart 8 jaar geleden de tiende trainer verwelkomen, welke Belgische club kan dit voorleggen? Volgend seizoen krijg je weer hetzelfde geserveerd. Enig doel is overleven in deze reeks,af en toe cashen en niet teveel winstpremies moeten uitbetalen. Kort samengevat. Ik vraag mij af welke trainer met een eergevoel dat nog wil trainer worden op het lisp.
Begin maar eens te rekenen, er zijn er veel met veel meer trainers.
Hoeveel in 1a die al een vol jaar in dienst zijn?

En gij waart die constant Rocky Peeters buiten riep

ozzy105

Post by ozzy105 » Mon Apr 20, 2026 12:04 pm

Een club die na amper 8 jaar aan evenveel of meer trainers toe is? No way. Moet je nog bijrekenen dat Van Imschoot drie jaar trainer was op het lisp. Betreffende Rocky idd als je na 1 op 27 nog niets mag zeggen...de enige schuldige was het bestuur dat maar bleef aanmodderen met hem tot ze het niet meer konden verantwoorden tov supporters. ik herinner mij nog ene Trost die bij de heropstart betere resultaten kon voorleggen en al mocht ophoepelen na enkele maanden. Rocky mocht blijven aanmodderen met alle gevolgen vandien he ambras,spelers die naar de bank of tribunes vlogen. Kijk al uit wie ze nu weer gaan nemen met geen geld in hun portemonnee,wie waagt zich aan dit avontuur benieuwd.

Fiero67

Post by Fiero67 » Mon Apr 20, 2026 1:37 pm

Nu kom ik na enkele weken bewust van het forum weg gebleven te zijn nog eens kijken.

Wat moet ik constateren?

Nog altijd dezelfde persoon die het forum tracht te overtuigen van zijn grote gelijk - en nog altijd met dezelfde retoriek en argumenten.
25 pagina's verder en nog altijd dezelfde zever. Veel kritiek maar constructief of onderbouwd: noppes, nada, nul.

Spijtig dat het niet realistich is, maar kan Ozzymans eens niet een paar maanden voorzitter worden of trainer? Hij weet het toch allemaal zo goed en heeft blijkbaar een grote portemonnee om open te trekken.

Tijd om terug een paar weken te verdwijnen.

Wat de trainer betreft: blij dat er vervanging komt - want Shoffner was niet de best geplaatste persoon voor de noden die Lierse heeft/had.

ozzy105

Post by ozzy105 » Mon Apr 20, 2026 2:14 pm

ik constateer maar he Fiero na 8 jaar beleid... maak jij dan eens de balans op he van 8 jaar beleid LVT. Zijn we sportief vooruit gegaan? Zijn we financieel vooruit gegaan ondanks de inkomsten van al de uitgaande transfers van de afgelopen 2 jaar enz? Van bouwen naar een kern die kan meedingen voor de hoofdprijzen nog niks van gemerkt hoor integendeel ieder seizoen begin je vanaf nul of toch bijna. We blijven maar aanmodderen en rekenen op geluk poepsimpel. Met veel geluk in eerste amateurklasse gebleven dankzij corona zelfs mogen promoveren naar 1B en zelfs daar het geluk aan onze zijde gehad door alweer corona of we waren gedegradeerd. We mogen niet blind blijven.

Fiero67

Post by Fiero67 » Mon Apr 20, 2026 2:21 pm

ozzy105 wrote:
Mon Apr 20, 2026 2:14 pm
ik constateer maar he Fiero na 8 jaar beleid... maak jij dan eens de balans op he van 8 jaar beleid LVT. Zijn we sportief vooruit gegaan? Zijn we financieel vooruit gegaan ondanks de inkomsten van al de uitgaande transfers van de afgelopen 2 jaar enz? Van bouwen naar een kern die kan meedingen voor de hoofdprijzen nog niks van gemerkt hoor integendeel ieder seizoen begin je vanaf nul of toch bijna. We blijven maar aanmodderen en rekenen op geluk poepsimpel. Met veel geluk in eerste amateurklasse gebleven dankzij corona zelfs mogen promoveren naar 1B en zelfs daar het geluk aan onze zijde gehad door alweer corona of we waren gedegradeerd. We mogen niet blind blijven.
Ge hebt gelijk, Ozzy - 100% gelijk.
Eeuwige dank om mij terug ziende te maken - zo blind dat ik was dat ik dit allemaal niet zag.
8 verloren jaren zijn het geweest.

Post Reply