Clubnieuws
Re: Clubnieuws
Exposed!Axassin wrote: ↑Wed Jul 24, 2019 5:52 pmDag Thomas!Justhomuch wrote: ↑Wed Jul 24, 2019 5:28 pmDat was ik denk ikAxassin wrote: ↑Wed Jul 24, 2019 8:14 am
Nope. Heb iemand die vraag op facebook ook zien stellen maar voorlopig geen reactie op. Zou mij echt straf lijken, moesten die er volledig mee stoppen. Het was ook Luc Cools die Van Thillo kende van op Antwerp en hem naar Lier bracht. Dat hij op Antwerp ook gaat zien, is zeker niet nieuw en economisch gezien lijken mijn zijn loges daar een logische keuze. Als ik het juist heb, lopen veel van hun activiteiten via de Antwerpse Haven.
Gisteren toch wel serieuze rij bij het onthaal. Toch nog wat extra abo’s over de toonbank gegaan denk ik. Er lagen er ook nog heel veel die afgehaald moesten worden.
- Justhomuch
Axassin wrote: ↑Wed Jul 24, 2019 5:52 pmDag Thomas!Justhomuch wrote: ↑Wed Jul 24, 2019 5:28 pmDat was ik denk ikAxassin wrote: ↑Wed Jul 24, 2019 8:14 am
Nope. Heb iemand die vraag op facebook ook zien stellen maar voorlopig geen reactie op. Zou mij echt straf lijken, moesten die er volledig mee stoppen. Het was ook Luc Cools die Van Thillo kende van op Antwerp en hem naar Lier bracht. Dat hij op Antwerp ook gaat zien, is zeker niet nieuw en economisch gezien lijken mijn zijn loges daar een logische keuze. Als ik het juist heb, lopen veel van hun activiteiten via de Antwerpse Haven.
Wij komen áltijd terug!
Axassin, toevallig geen update van die aboteller in de mailbox? Het is alweer efkes geleden dat we een stand van zaken kregen
Negatief
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
1600 nu. Is dat niet aan de lage kant?
Vorig jaar hadden we er op hetzelfde aantal nog niet. En dixit de dame achter de kassa, er zitten ook al behoorlijk veel nieuwe abonnees bij. Uiteindelijk nog 5 weken voor de start van de competitie en nog veel volk op vakantie...
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
-
Nog 2 maanden om het dubbele te halen (2.800 hebben we eind september gehaald).
Ik koop ook (zoals vele anderen) jaarlijks mijn abonnement in de week voor de competitie , dan kan ik ze al niet verliezen Trouwens , ik koop er 4
En zijn dat er meer/minder/evenveel dan vorig seizoen? Wij moeten onze 3 abo's ook nog bestellen hoor
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”