Coach
-
Daylon Claasen
Re: Coach
De naam die hier eerder werd gepost, Jonas De Roeck, zou geweldig zijn.
Onhaalbaar JDR. Bovendien we spelen in 1B he en komt er nog bij met een heel klein budget+ niks ambitie. Het zal heel wss weer een nobele onbekende worden die uit een reeks 1 of 2 lager komt een type Christiaens of Rocky Peeters.... Afin nummer 10 zal binnenkort wel bekent worden zekers?
En nogmaals laat den Ozzy het negatief klinken .
Ik heb u al de vraag gesteld , wil jij dan doorgaan met Shoffner ?
Met u voetbal kennis moet ge toch ook zien , dat die man er een zootje van gemaakt heeft ?
Maak er eens een doel van om enkel nog over postitieve zaken te posten , ge ga een pak gelukkiger worden denk ik .
Met u voetbal kennis moet ge toch ook zien , dat die man er een zootje van gemaakt heeft ?
Maak er eens een doel van om enkel nog over postitieve zaken te posten , ge ga een pak gelukkiger worden denk ik .
Alles op hem steken kunnen we ook niet he! Begon het seizoen met een serieus verzwakte kern, de mayonaise pakte ook een tijdje niet en die begon wel te pakken net voor de winterstop toen men goede resultaten behaalde. Toen besloot men vanuit de bestuurskamer ok we zullen ons wel redden ondanks de verkoop van Adinany-Asare-De Kerf en kijk we kwamen weer in de problemen omwille je 3 bepalende spelers liet vertrekken! Heeft de trainer soms foute beslissingen genomen? Ja, maar alles op hem steken is not done. Wanneer gaat het bestuur of liever 1 man nu eens eindelijk voor de spiegel staan? Mooi renovaties in en naast het stadion maar mensen komen voor het voetbal...Devyd wrote: ↑Tue Apr 14, 2026 6:08 pmEn nogmaals laat den Ozzy het negatief klinken .
Ne zak patatten op de bank. Ja het ligt OOK aan de trainer
Geen spirit, geen tactisch plan, telkens zelfde fouten. Ja het ligt aan de trainer.
Met inzet, teamwork en wat juiste keuzes maken kom je al ergens. Alleszins al verder dan wat ik gezien heb. Ja het ligt ook aan de trainer.
Blik vooruit en we gaan er terug tegenaan!
Geen spirit, geen tactisch plan, telkens zelfde fouten. Ja het ligt aan de trainer.
Met inzet, teamwork en wat juiste keuzes maken kom je al ergens. Alleszins al verder dan wat ik gezien heb. Ja het ligt ook aan de trainer.
Blik vooruit en we gaan er terug tegenaan!
Zou ik ook erg enthousiast van worden, maar altijd als er de voorbije jaren een ‘naam’ als coach gedropt werd, bleven we toch wat teleurgesteld achter. Ben benieuwd.Daylon Claasen wrote: ↑Tue Apr 14, 2026 10:01 amDe naam die hier eerder werd gepost, Jonas De Roeck, zou geweldig zijn.
Dat is 2 keer niet antwoorden op de vraag .ozzy105 wrote: ↑Tue Apr 14, 2026 6:27 pmAlles op hem steken kunnen we ook niet he! Begon het seizoen met een serieus verzwakte kern, de mayonaise pakte ook een tijdje niet en die begon wel te pakken net voor de winterstop toen men goede resultaten behaalde. Toen besloot men vanuit de bestuurskamer ok we zullen ons wel redden ondanks de verkoop van Adinany-Asare-De Kerf en kijk we kwamen weer in de problemen omwille je 3 bepalende spelers liet vertrekken! Heeft de trainer soms foute beslissingen genomen? Ja, maar alles op hem steken is not done. Wanneer gaat het bestuur of liever 1 man nu eens eindelijk voor de spiegel staan? Mooi renovaties in en naast het stadion maar mensen komen voor het voetbal...Devyd wrote: ↑Tue Apr 14, 2026 6:08 pmEn nogmaals laat den Ozzy het negatief klinken .
Wil jij met Shoffner verder dan ?
Al die andere zever , dat weten wij ondertussen ook wel , maar dat is hier totaal naast de kwestie .
Met deze kern had er zeker beter voetbal ingezeten , maar dat kreeg de coach niet klaar , krijgt zijn spelers niet gemotiveerd , geen plan , rare wissels , last minute wijzegingen in de selectie,...
Ik denk dat de Van Thillo met u is moet gaan eten in de Chapeau want , welke haat jij hier al jaren over die man op het internet smijt is ongezien . Heeft die u eerste lief ooit afgepakt ofzo ?