Olympic Charleroi - Lierse [11-04-2026]

Bespreek opkomende wedstrijden in dit forumonderdeel.
Janus
Re: Olympic Charleroi - Lierse [11-04-2026]

Post by Janus » Sat Apr 11, 2026 9:33 pm

Het valt op dat veel spelers gewoon voor eigen succes gaan. Van ploeg niet veel sprake. Weer een pluim voor de trainer.

ozzy105

Post by ozzy105 » Sat Apr 11, 2026 9:35 pm

Hopelijk seffes het deksel niet op de neus je miste de kans om de boeken dicht te doen...

Justhomuch

Post by Justhomuch » Sat Apr 11, 2026 9:56 pm

Janus wrote:
Sat Apr 11, 2026 9:33 pm
Het valt op dat veel spelers gewoon voor eigen succes gaan. Van ploeg niet veel sprake. Weer een pluim voor de trainer.
Mag van mij vervangen worden volgend seizoen, weer veel te laat gewisseld.
Wij komen áltijd terug!

ozzy105

Post by ozzy105 » Sat Apr 11, 2026 9:58 pm

Oef oef oef.. We blijven in 1B spelen dus het beoogde doel voor dit seizoen is gelukt! Nog dit thx Jarno het was nodig op het einde.

Carlke

Post by Carlke » Sat Apr 11, 2026 11:36 pm

Verdiende zege , oke het spel trok op niet veel , maar de kansen waren voor ons. En als stanic penalti maakt zit je op rozen . Pas na 85 min komt charleroi echt dreigen gelukkig red de smet ons dan. Maar we zijn gered oeeeeeef. Maar laat ons ook zeggen 37 punten plaats 10 in welke competie zeg je dan we zijn door oog van de naald gekropen, het kan alleen in belgie. Werk aan de winkel nu want volgend jaar word straffere 1b denk ik. Ook belofteploegen gaan nu ingrijpen hoor.

LispFan1906

Post by LispFan1906 » Sat Apr 11, 2026 11:51 pm

Carlke wrote:
Sat Apr 11, 2026 11:36 pm
Verdiende zege , oke het spel trok op niet veel , maar de kansen waren voor ons. En als stanic penalti maakt zit je op rozen . Pas na 85 min komt charleroi echt dreigen gelukkig red de smet ons dan. Maar we zijn gered oeeeeeef. Maar laat ons ook zeggen 37 punten plaats 10 in welke competie zeg je dan we zijn door oog van de naald gekropen, het kan alleen in belgie. Werk aan de winkel nu want volgend jaar word straffere 1b denk ik. Ook belofteploegen gaan nu ingrijpen hoor.
Geen rechstreekse zakkers uit 1A en alleen de kampioen die promoveert dus op dat vlak denk ik dat 1B volgend seizoen eerder relatief zwak zal zijn. Ik denk wel dat Beerschot, Patro en Lommel (als geen van die drie promoveren via de playoffs dit seizoen) alles op alles gaan zetten volgend seizoen om kampioen te spelen. Maar de race voor de playoffs gaat volgend seizoen heel open zijn denk ik. Dus als we de juiste investeringen doen zie ik ons zeker meedoen voor die playoffs. Allee dat zeggen we al meerdere jaren en het is ons nog niet gelukt dus gewoon zien dat we volgend seizoen een rustig seizoen spelen.

ozzy105

Post by ozzy105 » Sun Apr 12, 2026 1:06 am

Onder LVT gaan we nooit promoveren in nog geen honderd jaar hetzij zo. Het is wachten tot iemand ooit de boel wil of mag overnemen! Sinds de heropstart in 2018 zijn we nog niet verwend geweest tja veel beloftes zoals op termijn promotie en een stabiele club worden in hoogste klasse daar blijft het bij... Zeg altijd geen woorden maar daden...

Devyd

Post by Devyd » Sun Apr 12, 2026 9:13 am

Bibberen tot het einde , en De Smet die man van de match is , zegt eigenlijk genoeg .

Een wedstrijd die je moet winnen start je weer met het doel om de rust te halen met een gelijkspel .

Schemiel van de week Stanic , die niet mee gaat vieren bij het doelpunt omdat hij niet mocht trappen , om dan zelf de volgende penalty als een kleuter op de keeper te trappen .

Ik hoop volgende week nog een mooi reslutaat tegen Lokeren om toch min of meer met een goed gevoel af te sluiten .

In ieder geval veel werk op de plank naar volgend seizoen toe . De helft mag van mijn part vertrekken , maar laats ons beginnen met een echte coach op de bank te zetten die tactisch en mentaal iets kan teweeg brengen in de groep .

ozzy105

Post by ozzy105 » Sun Apr 12, 2026 11:24 am

Na ieder seizoen is er veel werk op de plank😁... We mogen niet naïef zijn mensen, dromen mag uiteraard. We gaan net als de voorbije jaren buiten 1 seizoen gerekend hetzelfde zien nl een halve kern die mag vertrekken, 10 nieuwe spelers die gratis en voor niks worden aangetrokken! En veel beloftes die weer worden gedaan uiteraard via media. Wat zong ooit een bekende zanger? Eerst zien en daarna geloven.. Benieuwd wie de 10 trainer wordt sinds de heropstart.

Tamas Krivitz

Post by Tamas Krivitz » Sun Apr 12, 2026 11:30 am

Devyd wrote:
Sun Apr 12, 2026 9:13 am
Bibberen tot het einde , en De Smet die man van de match is , zegt eigenlijk genoeg .

Een wedstrijd die je moet winnen start je weer met het doel om de rust te halen met een gelijkspel .

Schemiel van de week Stanic , die niet mee gaat vieren bij het doelpunt omdat hij niet mocht trappen , om dan zelf de volgende penalty als een kleuter op de keeper te trappen .

Ik hoop volgende week nog een mooi reslutaat tegen Lokeren om toch min of meer met een goed gevoel af te sluiten .

In ieder geval veel werk op de plank naar volgend seizoen toe . De helft mag van mijn part vertrekken , maar laats ons beginnen met een echte coach op de bank te zetten die tactisch en mentaal iets kan teweeg brengen in de groep .
Klopt, de helft van de kern laten vertrekken, te veel middelmaat, te veel spelers op niveau van 1e Amateur, op deze manier wordt je dan zelf ook een amateurclub.
Ook een nieuwe trainer en sportieve staf ,kortom, met de grove borstel erdoor, wij zijn door de jaren heen met onze sportieve resultaten teveel een amateurclub geworden, als je al met een ei in de broek tegen Olympic Charleroi gaat spelen, dat zegt genoeg.....
Voor mijn part ook een ander bestuur die een redelijk budget op niveau van middelmaat 1B kan rondkrijgen.
Een club leiden zonder ambitie en geld verdienen onze supporters en een traditieclub als K.Lierse S.K.niet, enkel sportieve resultaten op het veld zal de ontwikkeling van de club in een versnelling kunnen brengen, niet onze voorzitter zijn geliefkoosde Immo ontwikkeling.

Post Reply