Lierse - Francs Borains [04-04-2026]
Re: Lierse - Francs Borains [04-04-2026]
Het was gisteren soms zo slecht dat ik vrees dat er sabotage in het spel is.
Er moet iets achter de schermen aan de hand zijn: dit is de enige verklaring voor zo'n wanprestatie.
Dat de ploeg er niet in slaagt om, na de 0-1, massaal naar voor te trekken is ontluisterend.
Ik heb liever 10 doelkansen en op de counter nog enkele tegengoals dan een ploeg die helemaal geen initiatief neemt. Er was geen drang, er was niets...
En misschien is Lierse al gered door extra-sportieve omstandigheden waarvan wij nog geen weet hebben, dan nog lever je nog zo geen wanprestatie af.
Er moet iets achter de schermen aan de hand zijn: dit is de enige verklaring voor zo'n wanprestatie.
Dat de ploeg er niet in slaagt om, na de 0-1, massaal naar voor te trekken is ontluisterend.
Ik heb liever 10 doelkansen en op de counter nog enkele tegengoals dan een ploeg die helemaal geen initiatief neemt. Er was geen drang, er was niets...
En misschien is Lierse al gered door extra-sportieve omstandigheden waarvan wij nog geen weet hebben, dan nog lever je nog zo geen wanprestatie af.
Inderdaad, dat denk ik ook al een tijdje, er is achter de schermen iets serieus aan de hand.polydor wrote: ↑Sun Apr 05, 2026 9:39 pmHet was gisteren soms zo slecht dat ik vrees dat er sabotage in het spel is.
Maar wat?
Formerly known as Lisp-boy
-
LispFan1906
In ieder geval wil ik dat het seizoen zo snel mogelijk voorbij is. Buiten die bekermatch op KV en die korte purple patch eind vorig jaar was er dit seizoen echt niks waar ik met plezier op kan terugkijken. Het is miserie na miserie geweest, en ik zal blij zijn als het voorbij is. Ik kan alleen maar hopen dat de voorbereiding op en in het algemeen volgend seizoen beter is, want momenteel is het moeilijk om er echt naar uit te kijken.
- Justhomuch