Lierse - Patro Eisden [13-03-2026]
Lierse - Patro Eisden [13-03-2026]
Morgen ontvangen we thuis de troepen van Stijn Stijnen. Wie zakt er af naar het Lisp?
Re: Lierse - Patro Eisden [13-03-2026]
Weer belangrijke match ook al pakken we 9 op 9 .... nu seraing en boraing ook gewonnen hebben, maar ja we hebben alles zelf in de hand . Gewoon afmaken nu
Toch wel sterk eerste half uur dat we spelen. Nadien wel paar kansen voor Patro maar staan toch terecht voor.
Dubbel gevoel na de match, puntje had er zeker in gezeten maar was duidelijk dat eerste half uur niet vol te houden was. Maar speel elke week zo en je pakt nog wel wat punten.
2 gele kaarten voor De Buyser waren denk wel terecht. 2de geel Masaki voor schwalbe leek me streng, denk wel dat hij even geraakt werd, maar nu ook niet om te zeggen dat het fout was.
Geen geel voor Orye bij fout op Vroman vond ik heel straf, da's risico dat je neemt als spits als je zo naar bal gaat.
Tackle Rousseau op Van Meirvenne lijkt me dan weer zuiver rood. Zo'n tackle gooien en niks bal hebben... Enige manier om zo'n "professionele fout" uit het voetbal te krijgen.
Jammer van kans Willems in min 93, ze verdienden een punt voor de strijd die ze leverden.
2 gele kaarten voor De Buyser waren denk wel terecht. 2de geel Masaki voor schwalbe leek me streng, denk wel dat hij even geraakt werd, maar nu ook niet om te zeggen dat het fout was.
Geen geel voor Orye bij fout op Vroman vond ik heel straf, da's risico dat je neemt als spits als je zo naar bal gaat.
Tackle Rousseau op Van Meirvenne lijkt me dan weer zuiver rood. Zo'n tackle gooien en niks bal hebben... Enige manier om zo'n "professionele fout" uit het voetbal te krijgen.
Jammer van kans Willems in min 93, ze verdienden een punt voor de strijd die ze leverden.
Duid de wedstrijd thuis tegen Boraing maar al aan! Niet verliezen wordt de boodschap. Voor de rest hopen dat Boraing zondagnamiddag niet gaat stunten in Lommel. Nog vier moeilijke matchen uit RWDM en Charleroi waar altijd wel iets te beleven valt en thuis de degradatietopper Boraing en tegen Lokeren. Het zal weer kantje boord worden.
Ondanks het verlies heb ik op het puntje van mijn stoeltje gezeten. Spanning en suspense zo hoort voetbal te zijn. 2-2 had erin gezeten. Rode kaart de Buyser zag je aankomen. Toch chapeau voor de spelers!
- Justhomuch
Die wedstrijdleiding, volgens mij was de Frigo weer die hun kleedkamer binnen geweest tijdens de rust.
Wij komen áltijd terug!
Eerste 35 min moet match gespeeld zijn toen waren we heel goed . Nadien vielen we terug en nam patro over. 2 de helft werden we wel overklast ... de buyser als je al geel hebt denk dan eens na . 2 de geel masaki belachelijk die gaat zich daar niet laten vallen hoor . Maar patro fout vroman geen rood poot vooruit . En fout op van meyrvenne ook rood volgens mij. Om maar te zwijgen over de kleine fouten die tegen ons gefloten werden . Ik denk toch dat we bestolen zijn vandaag. Maar willems die bal moet altijd binnen in min 93. Nu hopen dat het eens mee zit zeker en concurenten weer hetzelfde doen deze keer.
Denk dat je vandaag vooral verliest omdat je je laat meegaan in Stijnen zijn spelletje. Die zal content naar huis zijn gegaan.
Me wel kostelijk geamuseerd. De Buyser en Vanderhallen hebben gisteren wel geen punten gescoord.
Me wel kostelijk geamuseerd. De Buyser en Vanderhallen hebben gisteren wel geen punten gescoord.