Lierse - Seraing [13-02-2026]

Bespreek opkomende wedstrijden in dit forumonderdeel.
ozzy105
Re: Lierse - Seraing [13-02-2026]

Post by ozzy105 » Sat Feb 14, 2026 11:41 am

Carlke wrote:
Sat Feb 14, 2026 11:25 am
Het spel was bedoevend , traag slechte passen en voorzetten en noem maar op. Maar toch moesten we dan nog winnen wat een kansen missen wij niet seg ! En dan stanic heeft die ogen in zijn hoofd. 2 keer egoist uithangen balletje opzij leggen en oog in oog met doelman. Geloof mij het word bibberen om te overleven nu ! Trainer doet dan ook nog rare wissels , maar ja alles op trainer steken ook makkelijk , elk half jaar ploeg maken . Ik snap dat je moet verkopen echt wel, maar halve ploeg ! Verkoop er 1 max 2. De rest op einde seizoen , blijf het zeggen dan krijg je meer voor u spelers.
En ondanks de verkoop van 7-8 spelers de afgelopen 2 jaar en niet voor 1 Euro ferm in het rood.. Dat vind ik nog het ergste en beangstigend. Degradatie betekent game over voor de tweede keer. Waar hebben we dit verdiend als supporter? Thyskens, Maged en nu de Antwerpman weer?

Devyd

Post by Devyd » Sat Feb 14, 2026 11:45 am

We hebben al wat mee gemaakt, maar gisteren ben ik woedend het stadion uit gegaan! Wat een geklungel op alle gebied. Spelers die het laten afweten egoistisch zijn (Stanic , Van Meirvenne ,..)
De tactiek die volgens mij geen tactiek was maar gewoon spelen op goed geluk, wissels waar mijn haar van omhoog kwamen . Letterlijk niets liep zoals het moest. Als je tegen dit Serain niet kan winnen, dan gaan we nergens nog punten halen dit seizoen en kunnen we volgend seizoen op verplaatsing naar de Ring van Lier.

Pallieter 30 liet voor de eerste keer ook hun ongenoegen zien aan de kleedkamers, wel dat mocht van mij nog veel steviger. Ze spelen met onze club!

Ik zal er nog bij zijn uit en thuis de komende weken , maar met een heel bang hart .

De enige oplossing die ik nog zie om hieruit te raken is de Coach buiten zwieren ,los van de transfers of beschikbaar materiaal maar Shoffner week na week bizarre keuzes en krijgt hij geen vuur in de ploeg . Bij een ander team had hij met deze cijfers al lang buiten gelegen .

ozzy105

Post by ozzy105 » Sat Feb 14, 2026 12:01 pm

De trainer moet met de riemen roeien die hij heeft en die zijn van slechte kwaliteit! Men schiet op de verkeerde persoon. Toen het goed gingen en we een reeksje niet verloren geen kritiek op de trainer dan begon de verkoop van 3 belangrijke spelers Adinany, De Kerf, Asare waardoor je aan kwaliteit inboet gevolg niks resultaat meer en hoppa terug de trainer kop van jut. We weten verdomme toch allemaal waar het probleem ligt..

Devyd

Post by Devyd » Sat Feb 14, 2026 12:14 pm

De bazen kunde nu eenmaal ni buiten smijten he !

Coach presteert al herl het jaar heel wisselvallig .
Kunnen zo niet verder dit seizoen .

Steve84

Post by Steve84 » Sat Feb 14, 2026 1:34 pm

En dan dat achteruit spelen steeds, knettergek word ik daarvan. Een actie maken dat zie je ni veel bij ons. Ze halen veel te vaak zelf de angel uit hun eigen aanvallen. Makkelijk verdedigen voor de tegenstander zo.

Steve84

Post by Steve84 » Sat Feb 14, 2026 3:21 pm

ozzy105 wrote:
Sat Feb 14, 2026 11:41 am
Carlke wrote:
Het spel was bedoevend , traag slechte passen en voorzetten en noem maar op. Maar toch moesten we dan nog winnen wat een kansen missen wij niet seg ! En dan stanic heeft die ogen in zijn hoofd. 2 keer egoist uithangen balletje opzij leggen en oog in oog met doelman. Geloof mij het word bibberen om te overleven nu ! Trainer doet dan ook nog rare wissels , maar ja alles op trainer steken ook makkelijk , elk half jaar ploeg maken . Ik snap dat je moet verkopen echt wel, maar halve ploeg ! Verkoop er 1 max 2. De rest op einde seizoen , blijf het zeggen dan krijg je meer voor u spelers.
En ondanks de verkoop van 7-8 spelers de afgelopen 2 jaar en niet voor 1 Euro ferm in het rood.. Dat vind ik nog het ergste en beangstigend. Degradatie betekent game over voor de tweede keer. Waar hebben we dit verdiend als supporter? Thyskens, Maged en nu de Antwerpman weer?
Goh Ozzy Waarom is degradatie game over? Jij doet precies of wij als supporter gemarteld worden. En LVT is de baarlijke duivel die er genoegen in schept ons te koeioneren. Daarbij we zijn nog ni gezakt en ik geloof dat dat niet zal gebeuren. En de komende seizoenen ook ni. Het is al weken ni goed da klopt. Zelfs de positivo's zoals ik willen dat het beter wordt zenne. Wij zijn niet naïef hé. Maar denken dat de investeerders de deur plat lopen of aan de bomen groeien...
Dan moogde nog ne slapende reus zijn zoals jij zegt.
Met een voetbalclub valt niks te verdienen zo simpel is dat.
Polle plastiek is schatrijk maar staat den Antwerp er goed voor nu?

ozzy105

Post by ozzy105 » Sat Feb 14, 2026 4:14 pm

Steve84 wrote:
Sat Feb 14, 2026 3:21 pm
ozzy105 wrote:
Sat Feb 14, 2026 11:41 am
Carlke wrote:
Goh Ozzy Waarom is degradatie game over? Jij doet precies of wij als supporter gemarteld worden. En LVT is de baarlijke duivel die er genoegen in schept ons te koeioneren. Daarbij we zijn nog ni gezakt en ik geloof dat dat niet zal gebeuren. En de komende seizoenen ook ni. Het is al weken ni goed da klopt. Zelfs de positivo's zoals ik willen dat het beter wordt zenne. Wij zijn niet naïef hé. Maar denken dat de investeerders de deur plat lopen of aan de bomen groeien...
Dan moogde nog ne slapende reus zijn zoals jij zegt.
Met een voetbalclub valt niks te verdienen zo simpel is dat.
Polle plastiek is schatrijk maar staat den Antwerp er goed voor nu?
Degradatie is geen optie remember een eerder gedane uitspraak van het bestuur en co! Geen plan B ! Ten tweede er zijn al een paar geinteresseerden geweest op het lisp maar bestuur zegt njet. Ten derde al eens nagedacht waarom Van Lommel paar jaar geleden vertrok? Er is niks ambitie Steve zie jij toch ook? We zijn per toeval in 1B geraakt, sportief hadden we er nooit geraakt we stonden eerder met 1 voet in tweede amateurreeks remember? Gelukkig was er corona en niet 1 keer maar 2 keer waardoor telkens de competitie werd stilgelegd en we oef konden zeggen! Antwerp staat er momenteel niet goed voor maar Polle zal eerst wel een investeerder aangetrokken hebben voor hij opnieuw vertrekt. Een ambitieloze club sterft langzaam maar zeker Steve dat is net als een bedrijf he stilstaan=achteruitgaan met alle gevolgen vandien. Ik blijf er ook bij een club bestuurd door 1 enkel persoon is nooit gezond.

Devyd

Post by Devyd » Sat Feb 14, 2026 5:54 pm

Steve84 wrote:
Sat Feb 14, 2026 1:34 pm
En dan dat achteruit spelen steeds, knettergek word ik daarvan. Een actie maken dat zie je ni veel bij ons. Ze halen veel te vaak zelf de angel uit hun eigen aanvallen. Makkelijk verdedigen voor de tegenstander zo.
De vraag is waarom zien wij dat , maar de staf niet ?

Het is hallucinant dat mijn zoon mij gisteren vanop den berg heeft horen roepen dat de ploeg moest aansluiten in min 85 bij een aanval , maar dat de technische staf gewoon op de bank blijft zitten .

Steve84

Post by Steve84 » Sat Feb 14, 2026 8:17 pm

Van Lommel is vertrokken omdat Lvt de baas is. Simpel.
Die amuseert zich nu terug bij vc immeroost. Fusie van de namen immervoort en oosterzonen. Een club als lierse houdt nooit op te bestaan. Daarvoor is ze te weinig klein en te traditierijk. Maar we willen allebei hetzelfde, nl beterschap!

KRKN

Post by KRKN » Sun Feb 15, 2026 2:52 pm

Match die je nooit had moeten verliezen. Seraing is een ontstellend zwakke ploeg.

Ik geloof nog steeds niet dat we gaan degraderen, maar vrolijk word je er niet van.

Jong Gent wordt ook geen cadeau.

Post Reply