Lierse - Seraing [13-02-2026]
Lierse - Seraing [13-02-2026]
Komende vrijdag moeten we thuis aan de bak tegen Seraing. Wie is erbij?
Re: Lierse - Seraing [13-02-2026]
Yep , stel hopelijk niet dat seraing vandaag wint , dan is het van moeten volgende week ! Verliest seraing vandaag zijn we gered bij winst tegen hen .
Dit wordt een hele belangrijke...als je wint ben je gerust, als je verliest is het spelen tegen de degradatie.
-
LispFan1906
De wedstrijden vandaag en komende vrijdag zijn bepalend voor de rest van het seizoen. Een beetje (on)geluk kan over een week het verschil betekenen tussen 10 punten voorsprong en slechts 1 punt voorsprong.
Gaat pallieter 30 de match weer overslaan ofzo? Ik las precies zoiets op Facebook.
2x wedstrijd stilgelegd door bekers gooien en Bengalen afsteken, dan weet je dat de club zondebokken gaat zoeken. Of ze nu de juiste hebben aangepakt is natuurlijk wel de vraag
- Justhomuch
De echte reden is een tifo die gebruikt geweest is om onherkenbaar te worden om daarna bengalen af te steken, een fenomeen dat je al jaren in elk Europees stadion ziet. Vraag mezelf soms af of ze op standard bv ook zo'n straffen durven uitspreken, ik denk dat ik het antwoord al weet

Wij komen áltijd terug!
Club heeft laten weten geen vlaggen of tifo’s mzer toe te laten dit jaar. Dat is een streep door de rekening voor de voorbereidingen van 120 jaar Lierse.
Culminatie van even heel veel op korte periode zeker? Denk toch ook niet dat je dat zonder die bekers moet zien.
Ik ben aanwezig.
2... helemaal waar je ziet het overal en alleen in lier gaat men ingrijpen onbegrijpelijk eigenlijk. Stel u maar voor mischien de belangrijkste match nog dit seizoen bij winst ben je zeker gered, en dan zonder sfeer. Om dan de match dat ze 120 jaar bestaan dat groot feest zou moeten zijn .Justhomuch wrote: ↑Tue Feb 10, 2026 7:52 amDe echte reden is een tifo die gebruikt geweest is om onherkenbaar te worden om daarna bengalen af te steken, een fenomeen dat je al jaren in elk Europees stadion ziet. Vraag mezelf soms af of ze op standard bv ook zo'n straffen durven uitspreken, ik denk dat ik het antwoord al weet![]()
Ze hebben dit zelf op hun nek gehaald. Het is gemakkelijk om te wijzen naar de club omdat zij proberen dit aan te pakken. Ik ben blij dat wij geen standard of andere zijn waar het bestuur de anderen kant op kijkt of niet durft in te grijpen.
Neem je verantwoordelijkheid op en kleur niet te ver buiten de lijntjes !
Neem je verantwoordelijkheid op en kleur niet te ver buiten de lijntjes !