Clubnieuws

Alle algemene zaken over het reilen & zeilen binnen Lierse kunnen hier besproken worden.
Carlke
Re: Clubnieuws

Post by Carlke » Thu Jan 22, 2026 8:13 pm

Tja we zullen blij moeten zijn dat we profvoetbal spelen in 1b , hoger zie ik ons ook niet meer gaan gewoon omdat het voetbal kapot is gemaakt door het geld. En dan nog ploegen die veel risico s pakken. Molenbeek bijna friet, charleroi geen transfers , lokeren ook . Patro lees net radja 200 k op een jaar .

ozzy105

Post by ozzy105 » Thu Jan 22, 2026 9:02 pm

Carlke wrote:
Thu Jan 22, 2026 8:13 pm
Tja we zullen blij moeten zijn dat we profvoetbal spelen in 1b , hoger zie ik ons ook niet meer gaan gewoon omdat het voetbal kapot is gemaakt door het geld. En dan nog ploegen die veel risico s pakken. Molenbeek bijna friet, charleroi geen transfers , lokeren ook . Patro lees net radja 200 k op een jaar .
Onder LVT gaan we nooit belanden waar we thuishoren met de achterban. Dat is een feit. Op termijn is 1B nefast, nog 1-2 jaar en men speelt als enige club in de regio in een lagere reeks. KV Mechelen, Westerlo, Antwerp, OHL, Beerschot zullen dan deel uitmaken in eerste klasse. Probeer dan nog maar eens nieuwe, jonge voetbalfans te lokken naar het lisp. Nog een gegeven na dit seizoen speel je Beveren kwijt en wss Beerschot 2 clubs die veel volk meebrengen en wie komt er in hun plek Dender en of Cercle en een reeks lager een belofteclub en of Hasselt. Kan je lekker bal tegen Luik, Patro, Boraing,Eupen en de 3-4 belofteclubs die weinig of niks meebrengen.

polydor

Post by polydor » Fri Jan 23, 2026 11:10 am

Barry wrote:
Thu Jan 22, 2026 4:46 pm
Axassin wrote:
Thu Jan 22, 2026 3:49 pm
Het riedeltje dat er geen vooruitgang geboekt wordt, mag echt wel gaan stoppen. Heel veel signalen wijzen er op dat er verschillende vlakken goed gewerkt wordt:

- Aanpassingen aan infrastructuur (Stadion, Kessel met nieuwe kunstgrasvelden, 'nieuw' oefencomplex)
- Voor het eerst in jaren verkopen we structureel spelers met winst. Niet één speler, maar meerderen. De bedragen liggen ook telkens hoger mét een doorverkooppercentage
- Qua financiële resultaten en zelfbedruipendheid zijn we zowat de beste leerling van de klas in 1B

Zie ik elk jaar liever 5 sterspelers komen om naar de kop te spelen? Zijn er nog heel wat zaken die veel beter kunnen binnen de clubwerking? Absoluut! Maar dat negatief gedoe van bepaalde individuen mag wel eens gaan stoppen. Mocht er tijdens het tijdperk van ene MS zo efficiënt en duurzaam gewerkt worden als nu, dan had stamnummer 30 nog bestaan en hadden we een stabiele eersteklasser geweest.
Volledig akkoord.
Ik heb mij echt al vaak afgevraagd waar wij als club hadden gestaan als Luc de miljoenen van MS mocht beheren. We hadden misschien nog geen CL gespeeld maar toch al zeker een keer Conference League.
Dat heb ik me ook al dikwijls afgevraagd. LVT heeft goed gekeken naar het debacle met MS en daaruit lessen getrokken. MS had zich ook omringd met 'clubmensen' en andere ja-knikkers die onder zijn neus de club hebben leeggeroofd.
Ik begrijp heel goed dat LVT de club van onderaan stap voor stap terug wil opbouwen tot er opnieuw een solide basis is.
Er werd al veel gedaan, er is nog veel te doen.

ozzy105

Post by ozzy105 » Fri Jan 23, 2026 9:03 pm

Het beleid wat nu gevoerd wordt al 8 jaar heeft ook een risico daar zijn we het over eens toch? We hoeven maar 1 slecht seizoen te hebben en we hebben prijs en remember geen plan B bij een degradatie! Ieder jaar hopen dat er 2 clubs nog minder zijn dat geluk houd ooit op kan niet anders. Ik vind het straf dat je 5 goede uitgaande transfers hebt gerealiseerd op 1 jaar tijd en toch 600000 euro in het rood staat dit moet ons zorgen maken als supporter ieder zijn gedacht.

Carlke

Post by Carlke » Sat Jan 24, 2026 1:56 pm

ozzy105 wrote:
Fri Jan 23, 2026 9:03 pm
Het beleid wat nu gevoerd wordt al 8 jaar heeft ook een risico daar zijn we het over eens toch? We hoeven maar 1 slecht seizoen te hebben en we hebben prijs en remember geen plan B bij een degradatie! Ieder jaar hopen dat er 2 clubs nog minder zijn dat geluk houd ooit op kan niet anders. Ik vind het straf dat je 5 goede uitgaande transfers hebt gerealiseerd op 1 jaar tijd en toch 600000 euro in het rood staat dit moet ons zorgen maken als supporter ieder zijn gedacht.
Moet je niet ver zoeken he ozzy 600000 in rood. Transfers blijkbaar in schijven . Ook bekerloting pak minder, en belangrijkste tv gelden , daar versta ik hun uitleg in hoor . Denk dat wij nog niet mogen klagen met deze cijfers . Kijk molenbeek, charleroi , lokeren, en gaan er nog zijn hoor. Wat niet wil zeggen dat ik het eens ben met de gang van zaken , want ook ik ben zeker dat we op deze manier korter bij amateur staan dan 1a.

Justhomuch

Post by Justhomuch » Sat Jan 24, 2026 2:30 pm

Carlke wrote:
Sat Jan 24, 2026 1:56 pm
ozzy105 wrote:
Fri Jan 23, 2026 9:03 pm
Moet je niet ver zoeken he ozzy 600000 in rood. Transfers blijkbaar in schijven . Ook bekerloting pak minder, en belangrijkste tv gelden , daar versta ik hun uitleg in hoor . Denk dat wij nog niet mogen klagen met deze cijfers . Kijk molenbeek, charleroi , lokeren, en gaan er nog zijn hoor. Wat niet wil zeggen dat ik het eens ben met de gang van zaken , want ook ik ben zeker dat we op deze manier korter bij amateur staan dan 1a.
En als je dan mag kiezen tussen amateur en geen club want denk je dan? Het is altijd heel makkelijk om te roepen langs de zijlijn dat mensen met hun geld moeten gooien, dit zie je ook in de politiek bv.

In alle eerlijkheid, voor mij is naar eerste klasse gaan geen must, het boeit mij ook niet wanneer we wel zouden op gaan, het enige dat ik wel zou willen zien is sportieve groei en ambitie als in eens die playoffs spelen.
Wij komen áltijd terug!

ozzy105

Post by ozzy105 » Sat Jan 24, 2026 4:29 pm

Geen plan B Justho remember eerder gedane uitspraken! Degradatie= opnieuw failliet ofwel ene die de boel wil en mag overkopen en een nieuwe frisse wind, ambitie aan de dag legt! Bij degradatie zijn de Antwerpmannen weg en logisch ook. Niks tv-gelden meer, waarden spelers dalen enz, je behoud mss nog 1000 supporters want er speelt op dat moment nog een andere club in Lier... Laat ons maar hopen dat de nachtmerrie weer niet voltrekt 1 keer is genoeg en ons erbij neerleggen dat onder LVT 1B het hoogsthaalbare is. LVT en co hadden dit ook beter verkondigt aan supporters en spelers bij de heropstart ipv grote beloftes op termijn.

Justhomuch

Post by Justhomuch » Sun Jan 25, 2026 12:20 pm

ozzy105 wrote:
Sat Jan 24, 2026 4:29 pm
Geen plan B Justho remember eerder gedane uitspraken! Degradatie= opnieuw failliet ofwel ene die de boel wil en mag overkopen en een nieuwe frisse wind, ambitie aan de dag legt! Bij degradatie zijn de Antwerpmannen weg en logisch ook. Niks tv-gelden meer, waarden spelers dalen enz, je behoud mss nog 1000 supporters want er speelt op dat moment nog een andere club in Lier... Laat ons maar hopen dat de nachtmerrie weer niet voltrekt 1 keer is genoeg en ons erbij neerleggen dat onder LVT 1B het hoogsthaalbare is. LVT en co hadden dit ook beter verkondigt aan supporters en spelers bij de heropstart ipv grote beloftes op termijn.
Jij bent vast leuk op feestjes
Wij komen áltijd terug!

Netzer

Post by Netzer » Sun Jan 25, 2026 9:26 pm

Justhomuch wrote:
Sun Jan 25, 2026 12:20 pm
ozzy105 wrote:
Dat klinkt allemaal niet zo leuk, inderdaad.
Maar zeg me een keer Justhomuch, wat klopt er niet aan zijn post? Waar liegt hij?
We gaan nu wel niet degraderen, maar wat hij zegt klopt als een bus, of je dat nu leuk vind of niet.
Bij degradatie is het inderdaad game over.
Formerly known as Lisp-boy

Justhomuch

Post by Justhomuch » Mon Jan 26, 2026 10:17 am

Netzer wrote:
Sun Jan 25, 2026 9:26 pm
Justhomuch wrote:
Sun Jan 25, 2026 12:20 pm
ozzy105 wrote:
Dat klinkt allemaal niet zo leuk, inderdaad.
Maar zeg me een keer Justhomuch, wat klopt er niet aan zijn post? Waar liegt hij?
We gaan nu wel niet degraderen, maar wat hij zegt klopt als een bus, of je dat nu leuk vind of niet.
Bij degradatie is het inderdaad game over.
Volgens ons orakel moeten we al 8 jaar degraderen, al 8 jaar ongelijk dus, case closed.

Gisteren weeral NIET weggespeeld tegen de prominente leider van het klassement btw he.

Den ozzy kan enkel negatief zijn, die zal altijd wel iets zoeken heel vermoeiend allemaal.
Wij komen áltijd terug!

Post Reply