Clubnieuws

Alle algemene zaken over het reilen & zeilen binnen Lierse Kempenzonen kunnen hier besproken worden.
Justhomuch
Re: Clubnieuws

Post by Justhomuch » Thu Jul 18, 2019 6:51 pm

Thomas1906 wrote:
Thu Jul 18, 2019 6:41 pm
Flor wrote:
Thu Jul 18, 2019 2:39 pm
Iemand die nog weet op hoeveel abo’s we vorig jaar afgeklokt hebben?
https://lierse.com/nieuws/vullen-we-de- ... abonnement

Volgens dit bericht uiteindelijk 2750 wat wil zeggen dat we niet zo veel losse tickets verkochten want in de tribunes zat meestal maar max 3000-3500 mensen. En dan hadden we nog al die acties om gratis mensen mee te nemen. Hebben wij vorig seizoen ooit een match met meer dan 5.000 toeschouwers gehad?
4200 max denk ik
Wij komen áltijd terug!

Carlke

Post by Carlke » Thu Jul 18, 2019 9:12 pm

Eigenlijk vind ik dat jammer, volgens de meeste is dat mooi, maar ik vind van niet. Toen we faiiet waren zaten we in zak en as.we starten terug op en iedereen blij en enthousiast,maar toch maar 4000 maximum.😂 Alles mijn mening he !

KRKN

Post by KRKN » Thu Jul 18, 2019 9:17 pm

Carlke wrote:
Thu Jul 18, 2019 9:12 pm
Eigenlijk vind ik dat jammer, volgens de meeste is dat mooi, maar ik vind van niet. Toen we faiiet waren zaten we in zak en as.we starten terug op en iedereen blij en enthousiast,maar toch maar 4000 maximum.😂 Alles mijn mening he !
Ik vind dat mooi gezien de omstandigheden. Mensen die sowieso Lierse de rug toekeren, 1000 man bij LL en we spelen een reeks lager. Dat kon vele malen erger.

Justhomuch

Post by Justhomuch » Fri Jul 19, 2019 7:52 am

KRKN wrote:
Thu Jul 18, 2019 9:17 pm
Carlke wrote:
Thu Jul 18, 2019 9:12 pm
Ik vind dat mooi gezien de omstandigheden. Mensen die sowieso Lierse de rug toekeren, 1000 man bij LL en we spelen een reeks lager. Dat kon vele malen erger.
En toch kan ik Carl wel volgen, je kan terug van 0 beginnen, er waait terug een nieuwe (Kempense) wind op het Lisp. Waar zitten al die supporters van vroeger dan?
Wij komen áltijd terug!

Vergaaneglorie

Post by Vergaaneglorie » Fri Jul 19, 2019 8:14 am

Thuis heel simpel, is het echte lierse niet meer en te laag niveau zijn jaren 1 A gewoon met als tegenstanders Brugge,Anderlecht,Standard,..........bij mij wringt het ook nog steeds zeer hard!

En ik heb ook zo de indruk dat ofwel het kapitaal er niet voor is of wel de wil niet aanwezig voor zo snel mogelijk naar 1A te gaan en BW heeft dat dus wel die drive!

Justhomuch

Post by Justhomuch » Fri Jul 19, 2019 9:41 am

Vergaaneglorie wrote:
Fri Jul 19, 2019 8:14 am
Thuis heel simpel, is het echte lierse niet meer en te laag niveau zijn jaren 1 A gewoon met als tegenstanders Brugge,Anderlecht,Standard,..........bij mij wringt het ook nog steeds zeer hard!

En ik heb ook zo de indruk dat ofwel het kapitaal er niet voor is of wel de wil niet aanwezig voor zo snel mogelijk naar 1A te gaan en BW heeft dat dus wel die drive!
Supporter ben je ook in “slechte” tijden, het niveau is wat lager maar ik vind persoonlijk de beleving wel leuker, zeker moest er nog een paar duizend man meer in de tribunes zitten want sfeer maak je zelf! Als de mensen wegblijven omdat het niveau niet hoog genoeg is zullen we op termijn nog heel lang in de amateurklasse blijven aanmodderen, juist NU zou iedereen moeten komen zien en onze leeuwen naar de overwinning schreeuwen, achja successupporters wat ben je er uiteindelijk mee? :roll:
Wij komen áltijd terug!

Dakke

Post by Dakke » Fri Jul 19, 2019 10:13 am

Ik heb ooit geweten dat Lierse een thuismatch speelde voor een dikke 1000 toeschouwers (ik vermoed 1987) , een jaar later gingen we over en zat er meteen een pak meer volk in tribune. In geval van promotie ,ben ik er van overtuigd dat er terug (slapende) supporters naar het stadion komen . Zie Antwerp 4 jaar geleden , die speelde hun thuiswedstrijd toen tegen White Star Brussel voor 1500 toeschouwers. Het toeschouwersaantal is bij elke club nog steeds evenredig met het succes van de club !

Justhomuch

Post by Justhomuch » Fri Jul 19, 2019 10:24 am

Dakke wrote:
Fri Jul 19, 2019 10:13 am
Ik heb ooit geweten dat Lierse een thuismatch speelde voor een dikke 1000 toeschouwers (ik vermoed 1987) , een jaar later gingen we over en zat er meteen een pak meer volk in tribune. In geval van promotie ,ben ik er van overtuigd dat er terug (slapende) supporters naar het stadion komen . Zie Antwerp 4 jaar geleden , die speelde hun thuiswedstrijd toen tegen White Star Brussel voor 1500 toeschouwers. Het toeschouwersaantal is bij elke club nog steeds evenredig met het succes van de club !
Ik denk dat 1500 supporters een beetje overdreven is, hebben altijd een grote schare trouwe supporters gehad... maar je hebt gelijk, hopelijk wordt dit ons jaar.
Wij komen áltijd terug!

KRKN

Post by KRKN » Fri Jul 19, 2019 10:38 am

Justhomuch wrote:
Fri Jul 19, 2019 10:24 am
Dakke wrote:
Fri Jul 19, 2019 10:13 am
Ik denk dat 1500 supporters een beetje overdreven is, hebben altijd een grote schare trouwe supporters gehad... maar je hebt gelijk, hopelijk wordt dit ons jaar.
Met promotie mogen we er wel 1000 supporters bijdoen denk ik; wat toch wel wat doet in het stadion. Ik ben ook benieuwd of we de inspanningen voor de jeugd ook in de tribunes terug zien.
De promotie mislopen afgelopen jaar was wel een gemiste kans om op het momentum te blijven surfen. Extra hard werken dit jaar dus. Ik had RP graag de promotie expliciet als doel zien uitspreken. Ik verwacht wel dat LVT dat nog gaat doen voor aanvang van het seizoen.

Netzer

Post by Netzer » Fri Jul 19, 2019 12:56 pm

KRKN wrote:
Fri Jul 19, 2019 10:38 am
Ik had RP graag de promotie expliciet als doel zien uitspreken. Ik verwacht wel dat LVT dat nog gaat doen voor aanvang van het seizoen.
Dan zullen ze toch eerst een nummer 10 moeten halen en liefst nog een linksachter, of ik zou die uitspraak maar beter niet doen.
Ook vooraan mis ik iets, Ogunjimi is nu ook niet meteen een vlot scorende spits gebleken.
Er zijn een aantal jonge spelers gehaald met groeipotentieel en dat is zeker mooi, maar ik mis toch een beetje de gedrevenheid om te willen promoveren in de aankooppolitiek. Ik vind dat we er (momenteel) de ploeg niet voor hebben (en ik vrees de trainer ook niet).
Ook die uitspraken van "met namen behaal je geen titel" en het gegeven dat je enkel met Belgen wil spelen doen er voor mij geen goed aan.
Dat straalt naar mijn mening toch wat weinig ambitie uit en dit beantwoord misschien ook wel de vraag waarom er nog zo veel "slapende" supporters zijn.
Formerly known as Lisp-boy

Post Reply