Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Wat jij doet is echt een haat campagne voeren. Vanaf er iets negatief is telkens keihard kappen op het bestuur. En als het positief is, muisstil wezen...ozzy105 wrote: ↑Mon Dec 01, 2025 3:28 pmWe weten allemaal bij wie de grootste fout ligt of niet? Velen durven het niet te verkondigen uit schrik dat men de club te koop zou zetten of failliet. Vroeg of laat loopt deze soap dat al 7,5 jaar bezig is toch slecht af. Liever de korte pijn mensen maar bon ieder zijn mening. Een ambitie loze club is net als een bedrijf zonder ambitie die zijn ten dode opgeschreven dat is een realiteit! Stilstaan=achteruit gaan. Ondertussen word er in het voetbalwereldje goed gelachen met de Lierse, het zal de Antwerpman met een hart voor rood-wit worst wezen. Wat ik niet begrijp is dat er nog mensen achter dit beleid blijven staan, daar is mijn verstand te klein voor is het naieveteit? Dommigheid? Zal toch een van de twee zijn.
Niet gezond hoor...
Heeft niks met haat te maken.Ik ken die mensen niet.Flammea wrote: ↑Mon Dec 01, 2025 3:40 pmWat jij doet is echt een haat campagne voeren. Vanaf er iets negatief is telkens keihard kappen op het bestuur. En als het positief is, muisstil wezen...ozzy105 wrote: ↑Mon Dec 01, 2025 3:28 pmWe weten allemaal bij wie de grootste fout ligt of niet? Velen durven het niet te verkondigen uit schrik dat men de club te koop zou zetten of failliet. Vroeg of laat loopt deze soap dat al 7,5 jaar bezig is toch slecht af. Liever de korte pijn mensen maar bon ieder zijn mening. Een ambitie loze club is net als een bedrijf zonder ambitie die zijn ten dode opgeschreven dat is een realiteit! Stilstaan=achteruit gaan. Ondertussen word er in het voetbalwereldje goed gelachen met de Lierse, het zal de Antwerpman met een hart voor rood-wit worst wezen. Wat ik niet begrijp is dat er nog mensen achter dit beleid blijven staan, daar is mijn verstand te klein voor is het naieveteit? Dommigheid? Zal toch een van de twee zijn.
Niet gezond hoor...
Ik maak maar de balans op van 7 jaar beleid. Heb jij al eens nagegaan hoeveel blunders er zijn gerealiseerd? En je vergist u wanneer er iets positiefs te vermelden is ook al is dat zeldzaam op die 7 jaar post ik het ook hoor niet aan twijfelen!
Blijkbaar zou hij wel een contract voorstel gekregen hebben, maar heeft hij zelf hier nooit op gereageerd.
Na de wedstrijd op Mechelen zou zijn manager hem daar aangeboden hebben.
Met het nu gekende resultaat.
Als dit klopt heb ik te vroeg gesproken en treft Lierse geen schuld.
Het is dan een kortzichtige keuze van de speler in kwestie voor snel geld gewin, want de kans dat hij daar mag mee doen is heel klein. En 2 jaar bij de beloften van KV spelen daar gaat hij niet beter van worden.
Het is dan een kortzichtige keuze van de speler in kwestie voor snel geld gewin, want de kans dat hij daar mag mee doen is heel klein. En 2 jaar bij de beloften van KV spelen daar gaat hij niet beter van worden.
Ik denk ook dat hij sportief gezien een slechte persoonlijke keuze maakt...Mark wrote: ↑Mon Dec 01, 2025 4:11 pmBlijkbaar zou hij wel een contract voorstel gekregen hebben, maar heeft hij zelf hier nooit op gereageerd.
Wie stelt de contracten op Mark?Mark wrote: ↑Mon Dec 01, 2025 4:11 pmBlijkbaar zou hij wel een contract voorstel gekregen hebben, maar heeft hij zelf hier nooit op gereageerd.
als hij hier zelf niet eens op ingaat kan je er niet veel aandoen he, ik ben benieuwd wat hij in mechelen gaat doen wanneer ze lauberbach, mrabti, antonio, vanrafelghem benito raman en van brederode hebben in de aanval..ozzy105 wrote: ↑Mon Dec 01, 2025 4:15 pmWie stelt de contracten op Mark?Mark wrote: ↑Mon Dec 01, 2025 4:11 pmBlijkbaar zou hij wel een contract voorstel gekregen hebben, maar heeft hij zelf hier nooit op gereageerd.
De mensen die jij niet kent. En die je helemaal niet haatozzy105 wrote: ↑Mon Dec 01, 2025 4:15 pmWie stelt de contracten op Mark?Mark wrote: ↑Mon Dec 01, 2025 4:11 pmBlijkbaar zou hij wel een contract voorstel gekregen hebben, maar heeft hij zelf hier nooit op gereageerd.
Voila... Dus hoe Amateuristisch is dit niet weer geweest? Komaan bij ieder welke andere club dat je zulke fratsen zou lezen die al 7 jaar aan de gang zijn zouden we eens goed lachen nietwaar?Flammea wrote: ↑Mon Dec 01, 2025 4:28 pmDe mensen die jij niet kent. En die je helemaal niet haatozzy105 wrote: ↑Mon Dec 01, 2025 4:15 pmWie stelt de contracten op Mark?Mark wrote: ↑Mon Dec 01, 2025 4:11 pmBlijkbaar zou hij wel een contract voorstel gekregen hebben, maar heeft hij zelf hier nooit op gereageerd.
Ik vind nu wel dat men hem voor de competitiestart al een contract had kunnen geven. Hij scoorde toch regelmatig in de voorbereiding. Of ben ik daar verkeerd in? Ik denk idd ook dat hij ni zal mogen meedoen daar. Voor Mechelen is dit gewoon ne goedkope gok.
Komt door Kindermans zegt de makelaar das ze die Kindermans is buiten gooien