Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Volgens Kindermans staat het volgende talent al klaar en is hierdoor weer het financieringsmodel geredNetzer wrote: ↑Mon Dec 01, 2025 10:43 amBende incompetente prutsers ! Echt waar, genoeg is genoeg ...
Ik ben heel benieuwd hoe Kindermans zich hier deze keer uit gaat lullen. Dit krijg je toch van je leven niet verkocht aan de supporters?
Een jong talent (en dan nog een aanvaller) gratis weg naar de aartsvijand plus als club nog maar eens hopeloos belachelijk gemaakt.
Wat een triestig amateuristisch bestuur is dit toch, in plaats van de broodnodige aanvallende versterking binnen te halen laten ze het gratis vertrekken ...
Pfffff.
Dat Mauro maar oppast en geen Mpanzu verhaaltje wordt... Jongen heeft nog geen minuut gespeeld bij Cercle.
Doet het pijn? Jawel absoluut wel.
Doet het pijn? Jawel absoluut wel.
Blijkbaar was zijn keuze al een tijdje gemaakt ... KV had gewoon meer te bieden. Ik kan nog aannemen dat het vooruitzicht op 1A-voetbal aanspreekt. Maar we hoeven er nu ook geen wereldvoetballer van te maken.
En dan maar naar de supporters lopen bij zijn goal(s) ..... hoeveel is dat nog waard tegenwoordig .....
Incompetentie van de bestuursleden, die zoals al herhaaldelijk gebleken is de feiten achterna lopen - waarbij het gegeven dat het allemaal weer gratis te doen is nog het hardste wringt.
En dan maar naar de supporters lopen bij zijn goal(s) ..... hoeveel is dat nog waard tegenwoordig .....
Incompetentie van de bestuursleden, die zoals al herhaaldelijk gebleken is de feiten achterna lopen - waarbij het gegeven dat het allemaal weer gratis te doen is nog het hardste wringt.
Wij zijn dan de doemdenkers he...Netzer wrote: ↑Mon Dec 01, 2025 10:43 amBende incompetente prutsers ! Echt waar, genoeg is genoeg ...
Ik ben heel benieuwd hoe Kindermans zich hier deze keer uit gaat lullen. Dit krijg je toch van je leven niet verkocht aan de supporters?
Een jong talent (en dan nog een aanvaller) gratis weg naar de aartsvijand plus als club nog maar eens hopeloos belachelijk gemaakt.
Wat een triestig amateuristisch bestuur is dit toch, in plaats van de broodnodige aanvallende versterking binnen te halen laten ze het gratis vertrekken ...
Hopelijk gaan meer en meer supporters hun ogen Open, wie is de volgende De Kerf? Adinany ? Als ik de flaters van dit bestuur met op kop de Antwerpman moet neerpennen sinds 2018 ben ik een jaar bezig... Voor mij mag hij terug richting Bosuil met zijn maten de Polle geeft er toch binnenkort de brui aan! Al sinds 2018 wordt er gelachen met Lierse supporters hoe zou dit nu komen???Re: Transfernieuws
Wat ben je nu met talent als je het verdekke gratis laat vertrekken?Janus wrote: ↑Mon Dec 01, 2025 11:43 amVolgens Kindermans staat het volgende talent al klaar en is hierdoor weer het financieringsmodel geredNetzer wrote: ↑Mon Dec 01, 2025 10:43 amBende incompetente prutsers ! Echt waar, genoeg is genoeg ...
Pfffff.
Kindermans, meneertje "ervaring heb je niet nodig", ne prulleman is het, zeg dat ik het zeg.
Formerly known as Lisp-boy
Waar hebben jullie dat gehoord of gelezen van Lenaerts naar Kv?
Ahja nu lees ik het ook in de krant. Raar dat die geen contract had bij Lierse. Speelde die dan enkel voor de premie?
Sportieve blunder van formaat ! Halo sportieve staf ?
Los van het feit dat we hier weeral belachelijk worden gemaakt, geloof ik niet in de slaagkansen van Mauro bij KV
Voetballend vind ik die zeer zwak...
Voetballend vind ik die zeer zwak...
We weten allemaal bij wie de grootste fout ligt of niet? Velen durven het niet te verkondigen uit schrik dat men de club te koop zou zetten of failliet. Vroeg of laat loopt deze soap dat al 7,5 jaar bezig is toch slecht af. Liever de korte pijn mensen maar bon ieder zijn mening. Een ambitie loze club is net als een bedrijf zonder ambitie die zijn ten dode opgeschreven dat is een realiteit! Stilstaan=achteruit gaan. Ondertussen word er in het voetbalwereldje goed gelachen met de Lierse, het zal de Antwerpman met een hart voor rood-wit worst wezen. Wat ik niet begrijp is dat er nog mensen achter dit beleid blijven staan, daar is mijn verstand te klein voor is het naieveteit? Dommigheid? Zal toch een van de twee zijn.