Lierse - RSCA Futures [29-11-2025]
Re: Lierse - RSCA Futures [29-11-2025]
3 punten en verder deze match snel vergeten. Dit was geen reclame voor 1B. Het klassement oogt al iets minder deprimerend. Ik teken opnieuw voor hetzelfde volgende week!
- Justhomuch
Respect voor al degene die in de striemende regen stonden.
Vorig seizoen konden we amper winnen van beloftenploegen, nu halen we (met slecht voetbal) die matchen wel over de streep, ik zie na die match in Mechelen wel progressie ook al oogt het allemaal niet mooi.
Van mij hoeft het geen tiki taka te zijn, 3 punten is wat telt, er is ooit een ploeg op een ek of wk kampioen geworden he, die trofee staat daar, en er staat daar nergens op geschreven met wat soort voetbal.
En nu jong genk er aan!
Wij komen áltijd terug!
Ik stel vast dat de lat voor supporters betreffende wat op het veld gebeurt lager en lager word gelegt. WIJ WILLEN VOETBAL ZIEN... Een allang vervlogen vereiste. Ik denk dat er al vele naar het stadion afzakken voor eens te liggen zeveren over koetjes en kalfjes, een avondje zonder vrouwtje of kids enz...
- Justhomuch
Die komen tenminste naar't stadionozzy105 wrote: ↑Sun Nov 30, 2025 1:30 pmIk stel vast dat de lat voor supporters betreffende wat op het veld gebeurt lager en lager word gelegt. WIJ WILLEN VOETBAL ZIEN... Een allang vervlogen vereiste. Ik denk dat er al vele naar het stadion afzakken voor eens te liggen zeveren over koetjes en kalfjes, een avondje zonder vrouwtje of kids enz...

Wij komen áltijd terug!
-
Tamas Krivitz
Naar het stadion komen kijken als supporter lijkt precies een verplichting om het etiket supporter te krijgen.....Justhomuch wrote: ↑Sun Nov 30, 2025 1:52 pmDie komen tenminste naar't stadionozzy105 wrote: ↑Sun Nov 30, 2025 1:30 pmIk stel vast dat de lat voor supporters betreffende wat op het veld gebeurt lager en lager word gelegt. WIJ WILLEN VOETBAL ZIEN... Een allang vervlogen vereiste. Ik denk dat er al vele naar het stadion afzakken voor eens te liggen zeveren over koetjes en kalfjes, een avondje zonder vrouwtje of kids enz...![]()
Not, daar hoeven anderen geen eisen over te stellen, als je weet dat Lierse SK meer slapende supporters heeft dan er in het stadion zitten. Vanaf het moment dat de club redelijke ambities gaat tonen met een bestuur die sportieve ambities koestert en de club niet meer gebruikt als melkkoe en Real Estate gewinning zullen die gaanderweg wel terugkomen.
- Justhomuch
Dat zijn salon en successupporters, de echte zitten idd in't stadion.Tamas Krivitz wrote: ↑Sun Nov 30, 2025 7:39 pmNaar het stadion komen kijken als supporter lijkt precies een verplichting om het etiket supporter te krijgen.....Justhomuch wrote: ↑Sun Nov 30, 2025 1:52 pmDie komen tenminste naar't stadionozzy105 wrote: ↑Sun Nov 30, 2025 1:30 pmIk stel vast dat de lat voor supporters betreffende wat op het veld gebeurt lager en lager word gelegt. WIJ WILLEN VOETBAL ZIEN... Een allang vervlogen vereiste. Ik denk dat er al vele naar het stadion afzakken voor eens te liggen zeveren over koetjes en kalfjes, een avondje zonder vrouwtje of kids enz...![]()
Not, daar hoeven anderen geen eisen over te stellen, als je weet dat Lierse SK meer slapende supporters heeft dan er in het stadion zitten. Vanaf het moment dat de club redelijke ambities gaat tonen met een bestuur die sportieve ambities koestert en de club niet meer gebruikt als melkkoe en Real Estate gewinning zullen die gaanderweg wel terugkomen.
Wij komen áltijd terug!
- Justhomuch
Nog ff iets: is al sinds het oude Lierse forum dat die trol bezig is he, niemand kent die maw nog nooit het lisp van binnen gezien, enkel veel blabla op't forum onze "supporter".Tamas Krivitz wrote: ↑Sun Nov 30, 2025 7:39 pmNaar het stadion komen kijken als supporter lijkt precies een verplichting om het etiket supporter te krijgen.....Justhomuch wrote: ↑Sun Nov 30, 2025 1:52 pmDie komen tenminste naar't stadionozzy105 wrote: ↑Sun Nov 30, 2025 1:30 pmIk stel vast dat de lat voor supporters betreffende wat op het veld gebeurt lager en lager word gelegt. WIJ WILLEN VOETBAL ZIEN... Een allang vervlogen vereiste. Ik denk dat er al vele naar het stadion afzakken voor eens te liggen zeveren over koetjes en kalfjes, een avondje zonder vrouwtje of kids enz...![]()
Dus nee per definitie geen supporter.
Wij komen áltijd terug!
Ik ga niet oordelen of Ozzy een supporter is of niet
Maar de wedstrijd van zaterdag was een schande, dat was GEEN voetbal en daarvoor kom ik NIET naar het stadion !!!
Dat ze dan nog een feestje willen bouwen voor die schandalige overwinning, ik ben onmiddellijk na het laatste fluitsignaal beschaamd naar huis gegaan.
Dit was echt Lierse onwaardig !
Maar de wedstrijd van zaterdag was een schande, dat was GEEN voetbal en daarvoor kom ik NIET naar het stadion !!!
Dat ze dan nog een feestje willen bouwen voor die schandalige overwinning, ik ben onmiddellijk na het laatste fluitsignaal beschaamd naar huis gegaan.
Dit was echt Lierse onwaardig !
Geen supporter? Lol, supporter van 1968,geabonneerd 1973-2014 maar toen de soap Maged begon ben ik afgehaakt. Omwille ik al jaren op de sukkel ben is het mij nog niet gelukt om af te zakken naar het lisp ben. Hopelijk lukt het mij nog eens in de toekomst, feit is ik blijf wel de club volgen via tv en andere media en een luisterend oor naar een familielid die nog gaat kijken. Het kan best zijn dat ik nog weinigen op het lisp zou kennen of die mij nog kennen, de oudere supporters zijn afgehaakt en of naar LL afgezakt. Een trol? Lol...
- Justhomuch
Ni liegen Ozzy, opt LL forum zat je in hun holleke te kruipen en zelf daar hadden ze genoeg van u, hier zijn ze jammergenoeg veel te braafozzy105 wrote: ↑Mon Dec 01, 2025 11:07 amGeen supporter? Lol, supporter van 1968,geabonneerd 1973-2014 maar toen de soap Maged begon ben ik afgehaakt. Omwille ik al jaren op de sukkel ben is het mij nog niet gelukt om af te zakken naar het lisp ben. Hopelijk lukt het mij nog eens in de toekomst, feit is ik blijf wel de club volgen via tv en andere media en een luisterend oor naar een familielid die nog gaat kijken. Het kan best zijn dat ik nog weinigen op het lisp zou kennen of die mij nog kennen, de oudere supporters zijn afgehaakt en of naar LL afgezakt. Een trol? Lol...
Wij komen áltijd terug!