Lierse - RSCA Futures [29-11-2025]
Re: Lierse - RSCA Futures [29-11-2025]
1-0 voorsprong bij de rust en dat is meteen ook het allerenige positieve wat tot hiertoe kan gezegt worden.
Wat een triestige bedoening is me dat seg.
Wat een triestige bedoening is me dat seg.
Formerly known as Lisp-boy
- Justhomuch
daar mee is idd alles gezegd, maar 3 punten zijn binnen, en dat is wat telt in voetbal.
Wij komen áltijd terug!
Idd 2 slechte ploegen tegen mekaar. Die penalty van Adinany jawadde...
3 gouden punten wel...
3 gouden punten wel...
Voor een ploeg die volgens de coach stonden te trappelen om er terug aan te beginnen , trok dit werkelijk op niets !
3 punten zijn binnen dus zullen we ni mogen klagen .
Dien Adinany had er bij mij uit gegaan na die penalty ,
Heeft werkelijk een hele wedstrijd uitgeblonken in klungelen .
3 punten zijn binnen dus zullen we ni mogen klagen .
Dien Adinany had er bij mij uit gegaan na die penalty ,
Heeft werkelijk een hele wedstrijd uitgeblonken in klungelen .
-
Fritsdespits
Wat triestige vertoning was dat !! Eerste halfuur leek het of we al tijd moesten winnen om een voorsprong die er nog niet was vast te houden.
Kan er mij eens iemand uitleggen wat het nut is van 2 man bij een vrije trap aan de zijlijn om de bal dan vervolgens aan een speler van de tegenstander te geven.
Kan er mij eens iemand uitleggen wat het nut is van 2 man bij een vrije trap aan de zijlijn om de bal dan vervolgens aan een speler van de tegenstander te geven.
Erin blijven is de doelstelling niet meer of minder!!! De drie punten zijn binnen na weer een slechte match. Het seizoen mag nu eindigen! Nu duimen dat Seraing morgen punten laat liggen heb je een kloof van 7 punten dacht ik...
Denk onze slechtste match samen met die tegen charleroi. Enige verschil we hebben 3 punten .
Ik begrijp nu ook wat beter Waarom Mertens in Liechtenstein is moeten gaan sjotten. Nen back kunde in mijn ogen steeds zelf opleiden in je jeugdwerking. Veel loopvermogen en ne goeie voorzet in de voet en gebt al ne goeie. Er zat 0 beleving in de ploeg. Ik verveelde me eigenlijk op ne gegeven moment. Kwou anders die vlaggen aan de nieuwe tribune wel terug gaan vastmaken om mijn tijd te doden. 
- Justhomuch
Steve84 wrote: ↑Sat Nov 29, 2025 11:03 pmIk begrijp nu ook wat beter Waarom Mertens in Liechtenstein is moeten gaan sjotten. Nen back kunde in mijn ogen steeds zelf opleiden in je jeugdwerking. Veel loopvermogen en ne goeie voorzet in de voet en gebt al ne goeie. Er zat 0 beleving in de ploeg. Ik verveelde me eigenlijk op ne gegeven moment. Kwou anders die vlaggen aan de nieuwe tribune wel terug gaan vastmaken om mijn tijd te doden.![]()

Wij komen áltijd terug!
Bekijk het meestal van de positieve kant maar dit was pure ellende...
Ik heb zelfs niet het idee dat ik vanavond naar een voetbalmatch ben gaan zien.
Enige lichtpunt, de centrale middenvelder (nr. 66 dacht ik) bij RSCA. Die mogen ze in Lier laten...
Ik heb zelfs niet het idee dat ik vanavond naar een voetbalmatch ben gaan zien.
Enige lichtpunt, de centrale middenvelder (nr. 66 dacht ik) bij RSCA. Die mogen ze in Lier laten...