Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Tester blijkt een speler te zijn die in de Franse eerste en tweede klasse gespeeld heeft . Een nr 10 dus geen spits .
Maar zou wel al een jaar niet meer gespeeld hebben , en volgens de medische staf nog zeker 6 weken nodig hebben om wedstrijdfit te raken
Naam ontgaat me nu even ..
Maar wel wel weer een Classic lierse transer

Maar zou wel al een jaar niet meer gespeeld hebben , en volgens de medische staf nog zeker 6 weken nodig hebben om wedstrijdfit te raken
Maar wel wel weer een Classic lierse transer

Bryan Soumaré?Devyd wrote: ↑Sun Oct 19, 2025 7:16 pmTester blijkt een speler te zijn die in de Franse eerste en tweede klasse gespeeld heeft . Een nr 10 dus geen spits .
Maar zou wel al een jaar niet meer gespeeld hebben , en volgens de medische staf nog zeker 6 weken nodig hebben om wedstrijdfit te raken![]()
Maar wel wel weer een Classic lierse transer![]()
Ben het echt kwijtTV2002 wrote: ↑Sun Oct 19, 2025 7:42 pmBryan Soumaré?Devyd wrote: ↑Sun Oct 19, 2025 7:16 pmTester blijkt een speler te zijn die in de Franse eerste en tweede klasse gespeeld heeft . Een nr 10 dus geen spits .
Maar zou wel al een jaar niet meer gespeeld hebben , en volgens de medische staf nog zeker 6 weken nodig hebben om wedstrijdfit te raken![]()
Maar wel wel weer een Classic lierse transer![]()
maar die naam zegt me wel iets dus zou kunnen kloppenRe: Transfernieuws
Wat is er ondertussen geworden van onze tester? Doorgestuurd?
Het blijft veel te stil naar mijn goesting omtrent eventuele aanvallende versterkingen.
En de communicatie hierrond is ook echt wel nul komma nul.
Als we het dan toch over gebrekkige communicatie hebben : Wanneer gaat er nu eindelijk eens iemand info geven over het dispuut dat de club heeft met de KBVB over die solidariteitsbijdrage van meer dan een miljoen euro ivm Romelu Lukaku? Hoe staat het daar mee? Of is dat miljoen euro niet belangrijk genoeg?
En ook: Hoe zit het nu feitelijk met de Duitse investeringsgroep "One Touch Football AG"? Zijn ze er nog of zijn ze vertrokken?
Het blijft veel te stil naar mijn goesting omtrent eventuele aanvallende versterkingen.
En de communicatie hierrond is ook echt wel nul komma nul.
Als we het dan toch over gebrekkige communicatie hebben : Wanneer gaat er nu eindelijk eens iemand info geven over het dispuut dat de club heeft met de KBVB over die solidariteitsbijdrage van meer dan een miljoen euro ivm Romelu Lukaku? Hoe staat het daar mee? Of is dat miljoen euro niet belangrijk genoeg?
En ook: Hoe zit het nu feitelijk met de Duitse investeringsgroep "One Touch Football AG"? Zijn ze er nog of zijn ze vertrokken?
Formerly known as Lisp-boy
Die duitse investeringsgroep zit elke wedstrijd mee op de eretribune.
- Justhomuch