Young Fanatics Party
- Justhomuch
Young Fanatics Party
DIK FEEST, MIJN GEDACHT!
Vrijdag 9 augustus organiseert YOUNG FANATICS LIER i.s.m. Brigata Trenta haar eerste Young Fanatics Party!
"Oei, der staat 'Young'? Dan mag kik ni binnen ofwa?"
Tuurlijk wel! Iedereen is meer dan welkom. Er zijn geen leeftijdsgrenzen. De Lierse huis-DJ's Thomas Naenen (stadion) en ik, DJ DAMON, (socio) hopen u een op en top geslaagde avond te bezorgen met ons gekende repertoire.
"En wa voor muziek gaan die dan spelen?"
Thomas speelt voornamelijk House- en Technomuziek. Dat jaagt hij ook door de stadionboxen voor en na elke thuiswedstrijd. Daar is hij nogal goed in aangezien hij mag gaan draaien op dat één festivalleke in Boom. Ik ben de naam even kwijt...
Damon is van alle genres thuis maar gaat zich vooral toespitsen op het retrogenre en de apres-ski. Hij is ook te vinden op dat Booms festival, maar wel aan de andere kant van de draaitafel
"Amai, klinkt wel plezant! Wa kost mij zo'n inkomticket?"
Inkom bedraagt €6. Er zijn geen tickets in voorverkoop beschikbaar. De sfeergroep hoopt op deze manier een aardig bedrag bij elkaar te krijgen voor meer tifo's en sfeeracties. Met andere woorden, jij bepaalt mee het aantal sfeeracties dit seizoen
ALLES OPGESOMD
• 9 augustus 2019
• 21:30 tot 01:30
Thomas (21:30 - 23:30)
Damon (23:30 - 01:30)
• Socio Club, Herman Vanderpoortenstadion
Lispersteenweg 237, 2500 LIER
• €6
• http://bit.ly/2JwQpP5 (link naar het event)
U wordt verwacht 🥳
Vrijdag 9 augustus organiseert YOUNG FANATICS LIER i.s.m. Brigata Trenta haar eerste Young Fanatics Party!
"Oei, der staat 'Young'? Dan mag kik ni binnen ofwa?"
Tuurlijk wel! Iedereen is meer dan welkom. Er zijn geen leeftijdsgrenzen. De Lierse huis-DJ's Thomas Naenen (stadion) en ik, DJ DAMON, (socio) hopen u een op en top geslaagde avond te bezorgen met ons gekende repertoire.
"En wa voor muziek gaan die dan spelen?"
Thomas speelt voornamelijk House- en Technomuziek. Dat jaagt hij ook door de stadionboxen voor en na elke thuiswedstrijd. Daar is hij nogal goed in aangezien hij mag gaan draaien op dat één festivalleke in Boom. Ik ben de naam even kwijt...
Damon is van alle genres thuis maar gaat zich vooral toespitsen op het retrogenre en de apres-ski. Hij is ook te vinden op dat Booms festival, maar wel aan de andere kant van de draaitafel

"Amai, klinkt wel plezant! Wa kost mij zo'n inkomticket?"
Inkom bedraagt €6. Er zijn geen tickets in voorverkoop beschikbaar. De sfeergroep hoopt op deze manier een aardig bedrag bij elkaar te krijgen voor meer tifo's en sfeeracties. Met andere woorden, jij bepaalt mee het aantal sfeeracties dit seizoen

ALLES OPGESOMD
• 9 augustus 2019
• 21:30 tot 01:30
Thomas (21:30 - 23:30)
Damon (23:30 - 01:30)
• Socio Club, Herman Vanderpoortenstadion
Lispersteenweg 237, 2500 LIER
• €6
• http://bit.ly/2JwQpP5 (link naar het event)
U wordt verwacht 🥳

Wij komen áltijd terug!
- Justhomuch
Re: Young Fanatics Party
Facebookevent is wel privé gezet om ongewenste gasten niet op de hoogte te brengen denk ik
Wij komen áltijd terug!
Goei idee om dat hier te delen. Ik spring mogelijks wel eens binnen!
Ik hoop dat er wat volk naartoe komt. Zou goed zijn om die gasten een hart onder de riem te steken en nog wat geld voor sfeeracties in ‘t laatje te brengen.
- Justhomuch
Das inderdaad vrij vroeg

- Justhomuch
Zal wel wat later worden denk ik, iemand die hier gaat? Ik spring mogelijks wel binnen, kan ik ineens de fiets-o-strade tussen Deurne-zuid en Lier eens uittesten.
Wij komen áltijd terug!
Hebt ge al tickets? 85% al de deur uit zo blijkt.Justhomuch wrote: ↑Thu Jul 18, 2019 6:53 pmZal wel wat later worden denk ik, iemand die hier gaat? Ik spring mogelijks wel binnen, kan ik ineens de fiets-o-strade tussen Deurne-zuid en Lier eens uittesten.
- Justhomuch
Nog niet, zouden ze toegang weigeren denk je?Flor wrote: ↑Sun Jul 21, 2019 11:34 amHebt ge al tickets? 85% al de deur uit zo blijkt.Justhomuch wrote: ↑Thu Jul 18, 2019 6:53 pmZal wel wat later worden denk ik, iemand die hier gaat? Ik spring mogelijks wel binnen, kan ik ineens de fiets-o-strade tussen Deurne-zuid en Lier eens uittesten.
Wij komen áltijd terug!
Nope, ook aan de kassa beschikbaarJusthomuch wrote: ↑Sun Jul 21, 2019 4:55 pmNog niet, zouden ze toegang weigeren denk je?Flor wrote: ↑Sun Jul 21, 2019 11:34 amHebt ge al tickets? 85% al de deur uit zo blijkt.Justhomuch wrote: ↑Thu Jul 18, 2019 6:53 pm
Zal wel wat later worden denk ik, iemand die hier gaat? Ik spring mogelijks wel binnen, kan ik ineens de fiets-o-strade tussen Deurne-zuid en Lier eens uittesten.