Transfernieuws
-
Re: Transfernieuws
Diene van Kortrijk is dan ook de jongste "halve TD" onder nen andere tittel.
Bedoel dat wisten we toch al langer niet...?
Intussen vallen de mussen van de transfervrije precies ook niet al te fel voor ons?
Of heeft er iemand nog iets opgevangen?
Bedoel dat wisten we toch al langer niet...?
Intussen vallen de mussen van de transfervrije precies ook niet al te fel voor ons?
Of heeft er iemand nog iets opgevangen?
Komt niks meer bij vrees ik... Ik denk dat er nog eerder bij de winterstop gaan vertrekken De Kerf-Asare-Adinany het zou mij niet verbazen... Ik denk dat het verhaal stilaan afloopt maar ieder zijn gedacht he mensen. 

Waar er vorige week in de GVA nog gewag gemaakt werd dat er qua offensieve versterking gesprekken gevoerd werden/ gaande waren, wordt er deze week eerder gesuggereerd dat de broodnodige versterking eventueel in de wintermercato zal plaats vinden.
Hoe moet je dit interpreteren: ligt het stil momenteel? Wil men dit zo laten uitschijnen?
Het kan een volledig retorische vraag zijn, hoor - niemand van het forum zal dit waarschijnlijk weten.
Hoe moet je dit interpreteren: ligt het stil momenteel? Wil men dit zo laten uitschijnen?
Het kan een volledig retorische vraag zijn, hoor - niemand van het forum zal dit waarschijnlijk weten.
- Justhomuch
We kijken met zen allen naar AxassinFiero67 wrote: ↑Mon Sep 29, 2025 6:37 pmWaar er vorige week in de GVA nog gewag gemaakt werd dat er qua offensieve versterking gesprekken gevoerd werden/ gaande waren, wordt er deze week eerder gesuggereerd dat de broodnodige versterking eventueel in de wintermercato zal plaats vinden.

Wij komen áltijd terug!
Toch wel spannend, zo al die geruchten over de broodnodige versterkingen ... 

Formerly known as Lisp-boy
Versterkingen? We staan toch 11e? Volop bezig zijn met onze 'sterkhouders' van de hand te doen deze winter. 

-
Komaan Leuven snel zijn niet twijfelen!
Kom onze geweldige trailer halen!
Ik was eigenlijk net hetzelfde aan't denkenVergaaneglorie wrote: ↑Mon Oct 13, 2025 1:06 pmKomaan Leuven snel zijn niet twijfelen!

Formerly known as Lisp-boy