Transfernieuws

Zaken die betrekking hebben tot de ploeg van Lierse kunnen hier besproken worden.
andyosgarcia
Re: Transfernieuws

Post by andyosgarcia » Thu Sep 11, 2025 11:48 am

dus on topic :
zijn bijvoorbeeld een : De sart, Déom , corryn , Michael Heylen, Iebe Swers , .... allemaal Belgen zonder contract momenteel (denk ik)
Barnes van sttv ? Tshibuabua van Seraing ne beer dat wel al is graag een kaartje pakt
zijn er paar bij mid 20's versleten kunnen die nog niet zijn, is het top of the bill ook niet maar gooi maar paar namen die vrij zijn. Las hier boven ergens Odoi (paar weken terug) dat is dan weer bijna voor een veteranen ploeg kwa leeftijd, maar denk vooral onbetaalbaar.

En persoonlijk heb ik met niemand een probleem hier, iedereen heeft ook zijn mening of zicht op't voetbal. Wat aan heel veel frustraties enzo hier wel goed zou doen is dat de club begint te communiceren. Nee ze moeten niet alles zeggen, nee ze moeten niet alle snottepieten uit hun neus laten vissen...
Maar zoals hun post van Baskett's uitleenbeurt was door iedereen al geweten meer dan een week eerder. (bij wijze van spreken). Als ook hoe ze communiceren. LVT , kindermans, technische staf... komen geregeld naar buiten met een precies andere versie / vizie over een bepaald punt. Dat zorgt voor verwarring , onduidelijkheid en laat heel veel grijze zones over. (Voor alle duidelijheid geen aanval op LVT!! :mrgreen: ) Hadden / hebben wij niet één aanspreekpunt dat hiervoor kan zorgen instaan? het zou anders een sterke transfer zijn :P

Netzer

Post by Netzer » Thu Sep 11, 2025 12:32 pm

"Voetbal is emotie", dat is hier op dit forum wel duidelijk :mrgreen:
Iedereen heeft zijn mening over de huidige gang van zaken, de ene iets meer ongefilterd en de andere iets meer voorzichtig of genuanceerd.
Ik denk dat het vooral belangrijk is om mekaars mening te waarderen in plaats van "oorlog" te voeren.
Laat ons afwachten wat er wel of niet nog bijkomt en daar zullen we ons moeten bij neerleggen.
We kunnen daar spijtig genoeg toch niets aan veranderen.
Formerly known as Lisp-boy

Mark

Post by Mark » Thu Sep 11, 2025 1:53 pm

Netzer wrote:
Thu Sep 11, 2025 12:32 pm
Iedereen heeft zijn mening over de huidige gang van zaken, de ene iets meer ongefilterd en de andere iets meer voorzichtig of genuanceerd.
Ik denk dat het vooral belangrijk is om mekaars mening te waarderen in plaats van "oorlog" te voeren.
Laat ons afwachten wat er wel of niet nog bijkomt en daar zullen we ons moeten bij neerleggen.
dikke 2

Justhomuch

Post by Justhomuch » Thu Sep 11, 2025 5:09 pm

Mark wrote:
Thu Sep 11, 2025 1:53 pm
Netzer wrote:
Thu Sep 11, 2025 12:32 pm
dikke 2
Word
Wij komen áltijd terug!

KRKN

Post by KRKN » Thu Sep 11, 2025 5:13 pm

esreil wrote:
Thu Sep 11, 2025 8:52 am
Ik vind het vooral jammer dat mensen, wiens mening ik WEL apprecieer zouden wegblijven van het forum. Mag ik daarom aan iedereen vragen om on topic te reageren en niet op de man. Maar ook om niet eindeloos hetzelfde te blijven herhalen. Ieders mening telt maar maar het zou leuk zijn dat een nieuwe post ook iets nieuws bijdraagt.
Tot slot de gouden tip (die al meermaals is gevallen). Klik op de persoon wiens mening je liever niet meer hoort en druk op 'add foe'. Het forum blokkeert zijn post. Gelieve dan ook niet teveel te quoten maar enkel als het ook echt relevant is. Denk dat dit veel frustratie zou vermijden.

Dus warme oproep aan iedereen om dit forum toch levendig en interessant te houden. Velen smullen hiervan.
Dank !
Je bent me voor.

Ik modereer niet graag te actief: discussies mogen (graag zelfs), ook al worden die soms als irritant aanzien. Dat neemt niet weg dat er best wel eens nagedacht mag worden vooraleer er iets gepost mag worden en we ook niet 50x hetzelfde dienen te lezen. En ja, ik ben lui ;)

De meerwaarde van dit forum lijkt me dat je net diepgaander kan discussiëren dan de gemiddelde Facebookdiscussie. Laten we er aub ook voor zorgen dat het niveau hoger is dan de gemiddelde Facebookdiscussie 8-)

Dat gezegd zijnde: die Odoi-opmerking hierboven vind ik grappig. Vorige week in de 90 minutes podcast was hij te gast en liet hij optekenen dat hij gesproken had met een technisch directeur die iets van een 6 jaar jonger was als hem. Zou dat onze Jonathan Kindermans geweest zijn?

TV2002

Post by TV2002 » Thu Sep 11, 2025 5:16 pm

KRKN wrote:
Thu Sep 11, 2025 5:13 pm
esreil wrote:
Thu Sep 11, 2025 8:52 am
Ik vind het vooral jammer dat mensen, wiens mening ik WEL apprecieer zouden wegblijven van het forum. Mag ik daarom aan iedereen vragen om on topic te reageren en niet op de man. Maar ook om niet eindeloos hetzelfde te blijven herhalen. Ieders mening telt maar maar het zou leuk zijn dat een nieuwe post ook iets nieuws bijdraagt.
Tot slot de gouden tip (die al meermaals is gevallen). Klik op de persoon wiens mening je liever niet meer hoort en druk op 'add foe'. Het forum blokkeert zijn post. Gelieve dan ook niet teveel te quoten maar enkel als het ook echt relevant is. Denk dat dit veel frustratie zou vermijden.

Dus warme oproep aan iedereen om dit forum toch levendig en interessant te houden. Velen smullen hiervan.
Dank !
Je bent me voor.

Ik modereer niet graag te actief: discussies mogen (graag zelfs), ook al worden die soms als irritant aanzien. Dat neemt niet weg dat er best wel eens nagedacht mag worden vooraleer er iets gepost mag worden en we ook niet 50x hetzelfde dienen te lezen. En ja, ik ben lui ;)

De meerwaarde van dit forum lijkt me dat je net diepgaander kan discussiëren dan de gemiddelde Facebookdiscussie. Laten we er aub ook voor zorgen dat het niveau hoger is dan de gemiddelde Facebookdiscussie 8-)

Dat gezegd zijnde: die Odoi-opmerking hierboven vind ik grappig. Vorige week in de 90 minutes podcast was hij te gast en liet hij optekenen dat hij gesproken had met een technisch directeur die iets van een 6 jaar jonger was als hem. Zou dat onze Jonathan Kindermans geweest zijn?
Over Odoi: inderdaad, ik dacht ook meteen aan Kindermans. Ik ken geen andere sportief directeur die zo jong is dus grote kans dat het over hem ging. ;)

Flammea

Post by Flammea » Fri Sep 12, 2025 9:14 am

Odoi traint blijkbaar mee met Kortrijk

esreil

Post by esreil » Fri Sep 12, 2025 10:22 am

Flammea wrote:
Fri Sep 12, 2025 9:14 am
Odoi traint blijkbaar mee met Kortrijk
Vind ik prima. Wel veel ervaring en de juiste mentaliteit maar zou evengoed wel eens het jaartje teveel kunnen worden ..

G.C.

Post by G.C. » Fri Sep 12, 2025 3:14 pm

Odoi wou niet meer bij Antwerp wegens te lang in de auto.
Euh Lier ligt nog verder 😉

Netzer

Post by Netzer » Fri Sep 12, 2025 10:03 pm

Na een maand gingen ze evalueren.
Wel Luc en Jonathan, wat vinden jullie er van? Van de spelerskern? Van onze coach zijn voetbalinzicht?
Vlotjes top 6? Want dat moet toch de ambitie zijn? Of niet?
Kleine tip : versterking in, Shoffner out ...
Formerly known as Lisp-boy

Post Reply