Transfernieuws
-
Re: Transfernieuws
Eindelijk goed nieuws, dat kunnen we gebruiken, mogelijk heeft de coach garanties gekregen voor de onbetwistbare en noodzakelijke versterking van de ploeg, hoop doet leven.
Eigenlijk wel straf want dacht dat hij uiteindelijk naar Lierse wou komen omdat hij zijn gezin kon laten overkomen. Maar dat is nog niet (en kon bij Dender wel)
- Justhomuch
Awel, ik was net hetzelfde aan't denken!
Blij dat deze soap gedaan is, kunnen we terug over versterkingen zagen.
Wij komen áltijd terug!
Shoffner hoopt nog op 2 bijkomende aanwinsten.
Iemand een idee wat er met Matuta zal gebeuren? Ik neem aan dat ze nog een oplossing zoeken voor hem, is al een tijdje nergens te bespeuren.
Da Costa trouwens al weg bij RAAL, trekt naar Seraing.
Iemand een idee wat er met Matuta zal gebeuren? Ik neem aan dat ze nog een oplossing zoeken voor hem, is al een tijdje nergens te bespeuren.
Da Costa trouwens al weg bij RAAL, trekt naar Seraing.
- Justhomuch
Heel eerlijk? Nooit iets in gezien en veel op gevloekt. En ik ken hier al minstens ene hier die er hetzelfde over denkt

Wij komen áltijd terug!
Heel veel respect voor hem , dit zouden er weinig doen denk .
Waar zit mpanzu in feite? Nog geen enkele maal op de feuille van cercle a, noch b
Gekwetst?
Gekwetst?
Op Matuta of op Da Costa?Justhomuch wrote: ↑Fri Sep 05, 2025 5:27 pmHeel eerlijk? Nooit iets in gezien en veel op gevloekt. En ik ken hier al minstens ene hier die er hetzelfde over denkt![]()
Formerly known as Lisp-boy
Ik hoop dat bij die 2 aanwinsten een ervaren CV zit, ik weet niet hoeveel rek er nog op Pietro zit...
- Justhomuch
Da CostaNetzer wrote: ↑Fri Sep 05, 2025 7:12 pmOp Matuta of op Da Costa?Justhomuch wrote: ↑Fri Sep 05, 2025 5:27 pmHeel eerlijk? Nooit iets in gezien en veel op gevloekt. En ik ken hier al minstens ene hier die er hetzelfde over denkt![]()
Wij komen áltijd terug!