Transfernieuws

Zaken die betrekking hebben tot de ploeg van Lierse kunnen hier besproken worden.
andyosgarcia
Re: Transfernieuws

Post by andyosgarcia » Thu Sep 04, 2025 4:41 pm

Devyd wrote:
Thu Sep 04, 2025 4:21 pm
De zoektocht naar beslissende spelers vond ik al zeer moeilijk en nagegoeg onhaalbaar met onze beperkte middelen en zo laat in het transferwindow .

Maar een degelijke trainer vinden die zich hier wil aan verbranden , da wordt nog moeilijker .
Een onervaren trainer is op deze moment uit den boze
(Kern veel te jong )
Dus het moet iemand zijn die met de jeugd kan werken
En moet de knepen van het vak kennen om zowel mentaal als tactisch hier een geheel van te maken .

Ben zeer benieuwd ..
Die zijn er momenteel in België niet, of niet betaalbaar.
De meeste van deze klasse zijn al lang op pensioen.
Daarom ook dat ik bvb zei trek is aan Serneels zen broek... Maar aan de andere kant liever ook niet, te veel respect voor de mens / oud speler om zich zien te verbranden door gebrek aan ... alles.

andyosgarcia

Post by andyosgarcia » Thu Sep 04, 2025 4:42 pm

Netzer wrote:
Thu Sep 04, 2025 4:36 pm
Hoe kan je zelfs nieuwe spelers zoeken als je niet eens weet welke accenten de eventuele nieuwe trainer wil gaan leggen?
Simpel , daar slagen we ook niet in met een coach , zelfs niet als deze aangeeft wat hij wil / moet hebben. :mrgreen:

TV2002

Post by TV2002 » Thu Sep 04, 2025 5:11 pm

Als ik nu eens de Belgische trainers bekijk die momenteel geen club hebben, zitten daar namen tussen zoals: Simons, De Roeck, Mazzu, Vanderhaeghe, De Boeck, Maes, Buffel, Van Imschoot, Monteyne, Grandjean, Emilio Ferrera, D'Hollander

Van al deze namen zou ik doodgraag Simons of De Roeck zien komen. Maar ik besef maar al te goed dat dat een droom zal blijven en absoluut niet haalbaar is. Van alle andere namen, zit daar nu eens echt niemand tussen die ik graag zie komen.

Dus het zou mij verbazen dat het een Belg wordt.

Dus iemand van hier nog suggesties? :)

Verder hoorde ik gisteren in de podcast 90 minutes dat Denis Odoi onlangs met een sportief directeur praatte die 6 jaar jonger was dan hem. Kindermans is nu toevallig ook 6 jaar jonger... ;)

ozzy105

Post by ozzy105 » Thu Sep 04, 2025 5:37 pm

Wat hebben wij nu geleerd uit 7 jaar beleid onder LVT buiten dat de club geen of nauwelijks schulden heeft?

ozzy105

Post by ozzy105 » Thu Sep 04, 2025 5:40 pm

andyosgarcia wrote:
Thu Sep 04, 2025 4:41 pm
Devyd wrote:
De zoektocht naar beslissende spelers vond ik al zeer moeilijk en nagegoeg onhaalbaar met onze beperkte middelen en zo laat in het transferwindow .

Maar een degelijke trainer vinden die zich hier wil aan verbranden , da wordt nog moeilijker .
(Kern veel te jong )
En moet de knepen van het vak kennen om zowel mentaal als tactisch hier een geheel van te maken .

Ben zeer benieuwd ..
Daarom ook dat ik bvb zei trek is aan Serneels zen broek... Maar aan de andere kant liever ook niet, te veel respect voor de mens / oud speler om zich zien te verbranden door gebrek aan ... alles.
Aub laat het uit we hebben al Nico zien opofferen... Neen dit beleid trekt op gene zak zoals ze zeggen in Antwerpen buiten de boekhouding die klopt.. De reeks blunders onder dit bestuur is niet meer te tellen op 7 jaar tijd.....

Axassin

Post by Axassin » Thu Sep 04, 2025 6:24 pm

ozzy105 wrote:
Thu Sep 04, 2025 5:40 pm
andyosgarcia wrote:
Devyd wrote:

(Kern veel te jong )

Ben zeer benieuwd ..
Aub laat het uit we hebben al Nico zien opofferen... Neen dit beleid trekt op gene zak zoals ze zeggen in Antwerpen buiten de boekhouding die klopt.. De reeks blunders onder dit bestuur is niet meer te tellen op 7 jaar tijd.....
Nico opofferen? Je kent duidelijk niets van wat er speelt/speelde, zwijg er dan ook over.

Aan al de rest; mss bestaat loyaliteit nog wel... ;)
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

Justhomuch

Post by Justhomuch » Thu Sep 04, 2025 6:54 pm

Nen mens zou voor minder synisch worden.

En deze keer geef ik Ozzy gelijk, blunderen kunnen ze heel goed bij ons in de bestuurskamer.
Wij komen áltijd terug!

Fiero67

Post by Fiero67 » Thu Sep 04, 2025 7:07 pm

En deze keer geef ik Ozzy gelijk, blunderen kunnen ze heel goed bij ons in de bestuurskamer.
[/quote]

Justhomuch, ge gaat da nu toch geen 1000x herhalen, he ? 8-) 8-) ?

TV2002

Post by TV2002 » Thu Sep 04, 2025 7:13 pm

Axassin wrote:
Thu Sep 04, 2025 6:24 pm
ozzy105 wrote:
Thu Sep 04, 2025 5:40 pm
andyosgarcia wrote:

Nico opofferen? Je kent duidelijk niets van wat er speelt/speelde, zwijg er dan ook over.

Aan al de rest; mss bestaat loyaliteit nog wel... ;)
Goh, dat zou nu wel top zijn als Shoffner toch gewoon blijft. En ikke maar bezig zijn met mogelijke opvolgers… :mrgreen:

Justhomuch

Post by Justhomuch » Thu Sep 04, 2025 7:34 pm

Fiero67 wrote:
Thu Sep 04, 2025 7:07 pm
Justhomuch, ge gaat da nu toch geen 1000x herhalen, he ? 8-) 8-) ?
[/quote]
Kunnen we den bezorger niet terug gaan halen?
Wij komen áltijd terug!

Post Reply