Transfernieuws

Zaken die betrekking hebben tot de ploeg van Lierse kunnen hier besproken worden.
ozzy105
Re: Transfernieuws

Post by ozzy105 » Sun Aug 31, 2025 11:23 am

Nu doe je mij pijn Justho, supporter sinds 1968, abonnement van 1973-2014... Kom jij doodleuk verkondigen dat ik een internettrol ben en nog nooit het lisp van binnen en buitenuit heb gezien... :?

Fiero67

Post by Fiero67 » Sun Aug 31, 2025 11:52 am

ozzy105 wrote:
Sun Aug 31, 2025 11:23 am
Nu doe je mij pijn Justho, supporter sinds 1968, abonnement van 1973-2014... Kom jij doodleuk verkondigen dat ik een internettrol ben en nog nooit het lisp van binnen en buitenuit heb gezien... :?
Ja, Ozzy, jij bent gewoon een internettrol. Jij bent er gewoon op uit om hier telkens te komen polariseren en te verkondigen dat jij de grote waarheid wel weet.
Maar wat die is dat specifieer je nooit. Ah neen, want dan kan je achteraf je kar niet meer keren.
Vertel het ons nu eens wat jij al jaren weet en wat zo super-duidelijk voor je is: waar wil LVT naartoe varen??
Concreet zijn nu, he, aub.
PS
Ik laat nog in het midden of je inderdaad ooit op het Lisp geweest bent

Zovko

Post by Zovko » Sun Aug 31, 2025 12:06 pm

ozzy105 wrote:
Sun Aug 31, 2025 10:49 am
Het was te verwachten dat men het zou steken op de trainer maar met welke kern moet die nu werken? Laat ons eerlijk tov onszelf blijven he mensen dit was toch te verwachten? Je laat liefst 7 basisspelers vertrekken en eigenlijk 8 met Dailly erbij en wat kwam er in hun plaats??? Weg ervaring, weg kwaliteit!!! Ik heb het al gepost ik kan maar niet begrijpen waarom de Amerikaan is gebleven wetende dat hij met een veel minder sterke kern zou moeten werken en heel wss vechten tegen de degradatie. Voor mij is het al een paar jaar duidelijk waar we heen varen met LVT en ook waar we gaan belanden! Wat uiteindelijk zijn plan is.
Noem die 8 BASISspelers eens op dan?

Justhomuch

Post by Justhomuch » Sun Aug 31, 2025 12:08 pm

Fiero67 wrote:
Sun Aug 31, 2025 11:52 am
ozzy105 wrote:
Sun Aug 31, 2025 11:23 am
Ja, Ozzy, jij bent gewoon een internettrol. Jij bent er gewoon op uit om hier telkens te komen polariseren en te verkondigen dat jij de grote waarheid wel weet.
Maar wat die is dat specifieer je nooit. Ah neen, want dan kan je achteraf je kar niet meer keren.
Vertel het ons nu eens wat jij al jaren weet en wat zo super-duidelijk voor je is: waar wil LVT naartoe varen??
Concreet zijn nu, he, aub.
PS
Ik laat nog in het midden of je inderdaad ooit op het Lisp geweest bent
Ik herhaal, die is nog nooit opt lisp geweest.

Waar zat hij vorige week na de overwinning? Een week ni gezien of gehoord hier 😂
Wij komen áltijd terug!

Tokky89

Post by Tokky89 » Sun Aug 31, 2025 12:12 pm

TV2002 wrote:
Sun Aug 31, 2025 11:18 am
KRKN wrote:
Sun Aug 31, 2025 8:28 am
TV2002 wrote:
Sat Aug 30, 2025 10:06 pm
Shoffner verkennend gesprek achter de rug met Dender, behoort daar tot de topkandidaten
Moet nu zeggen dat Shoffner op mij ook geen verpletterende indruk nalaat, maar is wel weer onrust die we even kunnen missen.

Ook als hij nu blijft: niet geweldig voor de geloofwaardigheid toch?
Wim De Decker zal het mss wel graag zien gebeuren. Kwam een dikke week geleden eens een kijkje nemen op training.
Begeleid nu spelers Wim De Decker , heeft het trainerschap vaarwel gezegd .

Netzer

Post by Netzer » Sun Aug 31, 2025 3:09 pm

Er zijn geen 8 basisspelers vertrokken, maar toch wel net iets te veel om ambitieus te kunnen blijven he.
Als je elk seizoen je beste spelers laat vertrekken, waarvan sommigen voor een appel en een ei, dan kan je niet meer over sportieve ambities spreken.
Het ergste is dan nog dat deze spelers eigenlijk niet echt vervangen worden.
Dus op dat punt snap ik Ozzy ergens wel, ook al overdrijft en herhaald hij alles, hij heeft een punt.
Erger vind ik degenen die hun kop in het zand steken en het niet willen inzien, maar soit, elk zijn interpretatie en opvatting van sportieve ambities en als club stappen zetten natuurlijk. Ik respecteer iedereen zijn mening, maar ik heb zeker ook de mijne.
We hebben tegen Eupen een heel goede eerste helft gespeeld, zoveel is zeker, en die heeft ook bij mij voor een tijdelijke 'euforie' gezorgd.
Maar na gisteren, op Beerschot, is die euforie toch weer serieus getemperd.
Wat onze trainer betreft, van mij mij mag hij rustig naar Dender vertrekken. Iets geeft mij het gevoel dat een vertrek van Shoffner voor deze groep een zegen zou kunnen zijn voor het verdere verloop van dit seizoen. Shoffner heeft er enorm veel karakter en vechtlust in gekregen, maar amper voetbal of een taktisch systeem. Als we voor een deftige coach kunnen zorgen en een paar gerichte versterkingen dan kunnen we van dit seizoen misschien nog iets maken.
Maar met deze coach zonder versterkingen vrees ik voor een gans seizoen degradatievoetbal.
Formerly known as Lisp-boy

Fiero67

Post by Fiero67 » Sun Aug 31, 2025 3:52 pm

Ik vind soms de terminologie van de beste spelers “laten” vertrekken een moeilijke.
Enerzijds is het normaal dat deze in het oog lopen ( daarom zijn het ook de beste), maar anderzijds wat is ook het alternatief?
Een speler ten alle koste tegen zijn zin in de ploeg houden?
Dat rendeert ook niet. Elke speler hoort de lokroep van hogerop te spelen met het daarbij horende financiële aspect. Met een misnoegde speler kom je ook niet vooruit
Dat die vertrekken is logisch en waarschijnlijk ook een deel van het businessmodel.
Het heikel punt is inderdaad de vervanging van deze vertrekkers. Evenwaardig vinden is moeilijk en kostelijk. En zeker niet eenvoudig. Daar wringt het schoentje met het huidige budget en budgetfilosofie. Dus is het hopen op uitschieters. Tot die ook weer vertrekken.

Dit is in feite een beetje een vicieuze cirkel, he. En tempert de ambities.
Zo lang dit zo blijft: is er echt iemand die gelooft dat stijgen naar 1e realistisch is? Om dan direct een ticketje retour te krijgen. Dit gaat heel traag gaan met veel vallen en opstaan. En msschien zelfs nooit gebeuren.

Ik wil maar zeggen dat het allemaal niet zo eenduidig te vatten is als in laten vertrekken en evenwaardig vervangen. Tenzij je over een oneindige geldbeugel bezit.

Carlke

Post by Carlke » Sun Aug 31, 2025 4:18 pm

Fiero67 wrote:
Sun Aug 31, 2025 3:52 pm
Ik vind soms de terminologie van de beste spelers “laten” vertrekken een moeilijke.
Enerzijds is het normaal dat deze in het oog lopen ( daarom zijn het ook de beste), maar anderzijds wat is ook het alternatief?
Een speler ten alle koste tegen zijn zin in de ploeg houden?
Dat rendeert ook niet. Elke speler hoort de lokroep van hogerop te spelen met het daarbij horende financiële aspect. Met een misnoegde speler kom je ook niet vooruit
Dat die vertrekken is logisch en waarschijnlijk ook een deel van het businessmodel.
Het heikel punt is inderdaad de vervanging van deze vertrekkers. Evenwaardig vinden is moeilijk en kostelijk. En zeker niet eenvoudig. Daar wringt het schoentje met het huidige budget en budgetfilosofie. Dus is het hopen op uitschieters. Tot die ook weer vertrekken.

Dit is in feite een beetje een vicieuze cirkel, he. En tempert de ambities.
Zo lang dit zo blijft: is er echt iemand die gelooft dat stijgen naar 1e realistisch is? Om dan direct een ticketje retour te krijgen. Dit gaat heel traag gaan met veel vallen en opstaan. En msschien zelfs nooit gebeuren.

Ik wil maar zeggen dat het allemaal niet zo eenduidig te vatten is als in laten vertrekken en evenwaardig vervangen. Tenzij je over een oneindige geldbeugel bezit.
Zou het niet beter kunnen verwoorden, je moet ze waardig vervangen en daar ligt probleem.

TV2002

Post by TV2002 » Sun Aug 31, 2025 4:27 pm

Tokky89 wrote:
Sun Aug 31, 2025 12:12 pm
TV2002 wrote:
Sun Aug 31, 2025 11:18 am
KRKN wrote:
Sun Aug 31, 2025 8:28 am

Moet nu zeggen dat Shoffner op mij ook geen verpletterende indruk nalaat, maar is wel weer onrust die we even kunnen missen.

Ook als hij nu blijft: niet geweldig voor de geloofwaardigheid toch?
Wim De Decker zal het mss wel graag zien gebeuren. Kwam een dikke week geleden eens een kijkje nemen op training.
Begeleid nu spelers Wim De Decker , heeft het trainerschap vaarwel gezegd .
Oef, dat verklaart veel!

Zovko

Post by Zovko » Sun Aug 31, 2025 5:53 pm

Akkoord dat er wel een aantal belangrijke spelers zijn vertrokken, maar een club als Lierse moet het momenteel hebben van jonge spelers opleiden/aantrekken om ze met meerwaarde te verkopen. Dat is in mijn ogen momenteel de enige juiste visie tot er een mede-investeerder/overnemer is. Er mag idd wel iets meer kwaliteit bij, daar ben ik het ook mee eens. Ik verwacht deze week nog wel iets....
Wat is het alternatief? Meelopen met een aantal andere tweedeklassers wetende dat als ze binnen dit en 2 jaar niet promoveren dik in de problemen komen?
Dan liever dit en niet meedoen voor promotie

Post Reply