Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Mss is Bernd Brugmans niet de juiste persoon op deze positie.. het is NL hij die de scouting doet van de keepers.
- Justhomuch
IddMagico wrote: Thu Aug 28, 2025 1:45 pm Mss is Bernd Brugmans niet de juiste persoon op deze positie.. het is NL hij die de scouting doet van de keepers.
Wij komen áltijd terug!
Iemand nog iets opgevangen van geruchten? Ik hoop dat Kireev toch nog minstens 1 versterking in gang zet.
Er leek vandaag een nieuwe aanvaller op training te zijn. En lijkt er morgen ook al bij te zijn, stond toch alleszins in het schaduwelftal mee te spelen. Gaf wel geen slechte indruk.
Maar weet geen naam of nationaliteit.
En ik vermoed ook dat er naar een oplossing voor Matuta wordt gezocht. Al lang niet meer te bespeuren op training.
Zwitser/EngelsmanTV2002 wrote: Fri Aug 29, 2025 1:48 pm Er leek vandaag een nieuwe aanvaller op training te zijn. En lijkt er morgen ook al bij te zijn, stond toch alleszins in het schaduwelftal mee te spelen. Gaf wel geen slechte indruk.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Haha merci. Eerder nummer 10 precies of tweede spits. Ex-Fulham en ex-Juve. Kan een balletje trappen zo te zien. En ene me gestalte.Axassin wrote: Fri Aug 29, 2025 2:23 pmZwitser/EngelsmanTV2002 wrote: Fri Aug 29, 2025 1:48 pm Er leek vandaag een nieuwe aanvaller op training te zijn. En lijkt er morgen ook al bij te zijn, stond toch alleszins in het schaduwelftal mee te spelen. Gaf wel geen slechte indruk.
Maar weet geen naam of nationaliteit.![]()
Dat denk ik ook, Kristian Šekularac, 21 jaar, aanvallende middenvelder.
Juist?
Formerly known as Lisp-boy
Shoffner verkennend gesprek achter de rug met Dender, behoort daar tot de topkandidaten