Beerschot - Lierse [30-08-2025]
Beerschot - Lierse [30-08-2025]
Een affiche die we vorig jaar toch gemist hebben: volgende week trekken we naar 't Kiel. Wie is erbij?
Re: Beerschot - Lierse [30-08-2025]
Ik ben er bij hopelijk nu wel eens 3 punten daar, over 2 jaar met lege handen terug.
Aanwezig
Beerschot heel de match de overhand, wij winnen op een diefje 0-1.
Cmon
Beerschot heel de match de overhand, wij winnen op een diefje 0-1.
Cmon
- Justhomuch
Hopelijk kunnen we de trend van vorig weekend verder zetten . Ik rij ook nog eens mee
Wel heel benieuwd , vandaag ging in de Lierse cafe´s het gerucht dat er een groep van de oude harde kern die nu bij LL zitten , zouden mee gaan om te proberen de boel op stelten te zetten .
Hopelijk blijft dit maar bij geruchten , zo´n dingen kunnen we ni gebruiken !

Wel heel benieuwd , vandaag ging in de Lierse cafe´s het gerucht dat er een groep van de oude harde kern die nu bij LL zitten , zouden mee gaan om te proberen de boel op stelten te zetten .
Broodje aap verhaall.
Uitvak bijna uitverkocht!
Inderdaad, dat die zich maar bemoeien in hun sportpark maar zeker niet bij ons.Devyd wrote: ↑Mon Aug 25, 2025 8:42 pmHopelijk kunnen we de trend van vorig weekend verder zetten . Ik rij ook nog eens mee![]()
Ik hoop op een positieve verderzetting van de vorige wedstrijd tegen Eupen, maar het gaat moeilijk worden.
Toch hoop ik op een punt, 1-1.
Formerly known as Lisp-boy
Matige pot voetbal voorlopig 

Zwakke wedstrijd van de twee ploegen. Maar vandaag werd nog maar eens bewezen dat er in het voetbal dringend met effectieve speeltijd moet gewerkt worden. Als de bal 25 minuten gerold heeft in de tweede helft zal het veel zijn. Zoals Van Basten trouwens heeft voorgesteld.