Jupiler Pro League

Alle voetbalcompetities in België kunnen hier besproken worden.
ozzy105

Re: Jupiler Pro League

Bericht door ozzy105 »

Berrem schreef: wo jul 10, 2019 4:06 pm
Carlke schreef: wo jul 10, 2019 3:27 pm Uitspraak bas, Mechelen en Beveren blijven in 1a
Waanzin... vanaf nu mag alles in het Belgische voetbal. Je dient er hoogstens enkele bestuursleden voor op te offeren...
90% van hun bestuur heeft inmiddels de biezen gepakt .. de geloofwaardigheid is totaal weg een zwarte blz in de Belgische voetbalgeschiedenis.
ozzy105

Bericht door ozzy105 »

Carlke schreef: wo jul 10, 2019 6:12 pm En wat houd dat in voor europees voetbal,want ga de fifa dat ook aanvaarden ?
Ook benieuwd als dit maar geen staartje krijgt .. ondertussen willen zowel Beerschot als Lokeren volgend jaar alsnog in hoogste klasse spelen. Wordt daaraan gevolg gegeven wat niet ondenkbeeldig is heeft dit gevolgen voor zowel 1B als 1ste Amateurklasse ..
Flor

Bericht door Flor »

ozzy105 schreef: wo jul 10, 2019 6:55 pm
Carlke schreef: wo jul 10, 2019 6:12 pm En wat houd dat in voor europees voetbal,want ga de fifa dat ook aanvaarden ?
Ook benieuwd als dit maar geen staartje krijgt .. ondertussen willen zowel Beerschot als Lokeren volgend jaar alsnog in hoogste klasse spelen. Wordt daaraan gevolg gegeven wat niet ondenkbeeldig is heeft dit gevolgen voor zowel 1B als 1ste Amateurklasse ..
Dat vraag ik me ook af. Maar met zo'n beperkte voorbereiding aan 1B beginnen lijkt me ook al een ticket om meteen terug te zakken.
Carlke

Bericht door Carlke »

Dat gaan ze nooit doen liever compensatie geven denk. Alle kalenders zijn gemaakt. In Italië doen ze wel iets met corupte ploegen,Juventus hebben ze doen zakken toen.
Eric

Bericht door Eric »

Een goei negatief puntensaldo om de competitie aan te vangen lijkt me nu de enige rechtvaardige weg voorwaarts.
Carlke

Bericht door Carlke »

Eric schreef: do jul 11, 2019 10:06 am Een goei negatief puntensaldo om de competitie aan te vangen lijkt me nu de enige rechtvaardige weg voorwaarts.
En neem de tv gelden ook maar af
Vergaaneglorie

Bericht door Vergaaneglorie »

Dikke schande: made in belgium
ozzy105

Bericht door ozzy105 »

Vergaaneglorie schreef: do jul 11, 2019 9:15 pm Dikke schande: made in belgium
In dit apenland is ook alles mogelijk vooral als je wat centen hebt en is niet alleen hoor in de voetballerij ..
Carlke

Bericht door Carlke »

nu zijn we helemaal vertrokken beerschot heeft voor rechtbank in brussel gewonnen competitie zal niet mogen starten.
als lokeren dat nu ook gaat doen wat kan ook al hadden ze zich erbij neer gelegd, dan zal in 1 amateur ook niet gestart worden zeker ? want tubeke en lierse k kunnen daar dan ook nog rol in gaan spelen. TRIESTIG ARM BELGIE. ik hoop dat ze belgie uitsluiten dit jaar van europees voetbal, dan gaan hun ogen mischien eens open.
Eric

Bericht door Eric »

Pff dit blijft maar duren. Om horendol van te worden. Hoe dan ook moet dat reglement aangepast worden. Dit mag niet meer voorvallen.
Plaats reactie