Kortrijk - Lierse
Re: Kortrijk - Lierse
Ik ga kijken, vrees wel voor 3-1 ofzo...
Ik kan alleen maar hopen dat ze rekening houden met Shoffner zijn vraag naar aanvallende versterking.
Indien niet dan is tegen de winterstop het kalf al lang verdronken .
Formerly known as Lisp-boy
Helaas niet genoeg tijd vandaag voor de verre verplaatsing te maken , mss wel proberen er op DAZN iets van mre te pikken . Iemand enig idee hoe je kan zien of het met die automatische camera´s is of iets betere kwaliteit deze keer ?
Ik heb de goeie moed teruggevonden. 0-1 winst.
Ik zal de match moeten volgen op mijn gsm’ke op een festival. Ik hoop dan ook dat die livestream wat beter is.
Ik zal de match moeten volgen op mijn gsm’ke op een festival. Ik hoop dan ook dat die livestream wat beter is.
Gisteren boraing patro goed beeld , alleen commentaar van beveren- jong genk schijnt !
Ga ook naar kortrijk , maar met weinig hoop op punten .
0 - 2 winst.
Zeer snelle goal, stresserend eenrichtingsvoetbal (met gemiste penalty) en de verlossing in 89'.
Zeer snelle goal, stresserend eenrichtingsvoetbal (met gemiste penalty) en de verlossing in 89'.
Wat een zwak voetballende ploeg hebben wij toch.
Vanderhallen in het middenveld, daar moet je echt mee stoppen. Loopt kompleet verloren en heeft daar absoluut de voetballende kwaliteiten niet voor. We hebben toch Daguin en Matuta voor deze positie?
Kortrijk veruit de beste ploeg dit eerste half uur en onze aanvallers worden totaal niet aangespeeld. De bal wordt naar voor gekeild en dan staat daar ... niemand.
Er zit geen systeem in deze ploeg, dit moet echt veel beter.
Vanderhallen in het middenveld, daar moet je echt mee stoppen. Loopt kompleet verloren en heeft daar absoluut de voetballende kwaliteiten niet voor. We hebben toch Daguin en Matuta voor deze positie?
Kortrijk veruit de beste ploeg dit eerste half uur en onze aanvallers worden totaal niet aangespeeld. De bal wordt naar voor gekeild en dan staat daar ... niemand.
Er zit geen systeem in deze ploeg, dit moet echt veel beter.
Formerly known as Lisp-boy