Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Wat had je nu gedacht Carlke dat LVT hem gratis kon gaan ophalen in Westerlo? Met de Fin idem? Het wordt stilaan problematisch om nog spelers met ervaring of kwaliteit naar het lisp te halen geloof mij. De prioriteiten liggen bij de big boss elders dat mag, zijn geld, maar maak of blijf liever supporters niks wijsmaken he verdomme... Sportief op het veld investeren, bouwen naar iets moois waar iedere Liersesupporter recht op heeft na het drama in 2018 te hebben moeten ondergaan wss teveel gevraagt...
Als eerste post kan dat weer tellen...
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Zucht, hij is terug.
Dat gezegd zijnde: ook interesse van RWDM voor Fixelles blijkbaar, zou me dus sterk verbazen als die komt.
Dat gezegd zijnde: ook interesse van RWDM voor Fixelles blijkbaar, zou me dus sterk verbazen als die komt.
-
Eerlijk? Ik zou het budget van Fixelles elders besteden. Je hebt voor die 2 plaatsen al Mayoka-tika (sterk op training) en asare (speelt goede voorbereiding). Als back-up heb je ook nog Daguin en Matuta.Tamas Krivitz wrote: ↑Wed Aug 06, 2025 10:00 amVrees dat we Fixelles moeten vergeten, hopelijk zal er wel een B-plan elders voor die positie zijn zekers ?
Dan liever nog een extra aanvaller of CV in mijn ogen.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
-
Klopt, ik volg je hierin.Axassin wrote: ↑Wed Aug 06, 2025 10:57 amEerlijk? Ik zou het budget van Fixelles elders besteden. Je hebt voor die 2 plaatsen al Mayoka-tika (sterk op training) en asare (speelt goede voorbereiding). Als back-up heb je ook nog Daguin en Matuta.Tamas Krivitz wrote: ↑Wed Aug 06, 2025 10:00 amVrees dat we Fixelles moeten vergeten, hopelijk zal er wel een B-plan elders voor die positie zijn zekers ?
Wou hetzelfde posten. Als ze dan toch zo krap zitten qua budget vind ik het eigenlijk zelfs een meevaller dat ze Fixelles moeten lossen ten voordele van die 2 andere posities. Ook De Kerf en Van Elsuwege kunnen daar nog spelen en wie weet later op het seizoen Rayan El Touile nog wat minuten laten maken.Axassin wrote: ↑Wed Aug 06, 2025 10:57 amEerlijk? Ik zou het budget van Fixelles elders besteden. Je hebt voor die 2 plaatsen al Mayoka-tika (sterk op training) en asare (speelt goede voorbereiding). Als back-up heb je ook nog Daguin en Matuta.Tamas Krivitz wrote: ↑Wed Aug 06, 2025 10:00 amVrees dat we Fixelles moeten vergeten, hopelijk zal er wel een B-plan elders voor die positie zijn zekers ?
Extra spits daarentegen lijkt mij absolute topprioriteit. CV vind ik ook ik ook veel te krap, maar volgens wat ik kan lezen wordt daar niet echt naar gezocht. En daar komt nog bij dat ze Pinillo hebben laten afvallen.
Nog een paar kleine 'nieuwtjes'.
Kindermans leek vandaag een nieuwe speler bij zich te hebben op training. Introduceerde hem ook bij de coach en T2. Kan moeilijk zeggen wie het is, Afrikaanse jongen maar wel met Belgische nummerplaat.
Sinds een dikke week traint er trouwens ook een nieuwe jongen mee. Kouadio Louis Oscar N'Guettia spits van Zulte Waregem. Zat dacht ik ook in de selectie tegen THES. Maar maakt in de wedstrijdjes op training geen super goede indruk moet ik zeggen.
De Vos, Van Meirvenne en Sy zijn volgens er volgens mij al zeker niet bij zaterdag, blessure. El Touile, Daguin en Laes lijken twijfelgevallen.
Basisopstelling lijkt dit te gaan worden:
Adinany - Demuynck
De Buyser VDH - Asare - Mayoka Tika Mertens
Masaki - Pietro - De Kerf
De Smet
Met Vanderhallen dus op het middenveld.
De spoeling is momenteel flinterdun.
Kindermans leek vandaag een nieuwe speler bij zich te hebben op training. Introduceerde hem ook bij de coach en T2. Kan moeilijk zeggen wie het is, Afrikaanse jongen maar wel met Belgische nummerplaat.
Sinds een dikke week traint er trouwens ook een nieuwe jongen mee. Kouadio Louis Oscar N'Guettia spits van Zulte Waregem. Zat dacht ik ook in de selectie tegen THES. Maar maakt in de wedstrijdjes op training geen super goede indruk moet ik zeggen.
De Vos, Van Meirvenne en Sy zijn volgens er volgens mij al zeker niet bij zaterdag, blessure. El Touile, Daguin en Laes lijken twijfelgevallen.
Adinany - Demuynck
De Smet
TV2002 wrote: ↑Wed Aug 06, 2025 2:06 pmNog een paar kleine 'nieuwtjes'.
Adinany - Demuynck
De Smet
Awel ik hoop dat dit niet waar is se

Als je na de transferperiode een VDH noodgedwonge opt middenveld moet positioneren dan hoop ik echt dat we daar resultaat boeken. Zo niet is alle kritiek terecht
Vanderhallen heeft al heel veel matchen deze voorbereiding op het middenveld gespeeld hoor. Is dus gewoon een keuze van de coach. Heeft middenvelders genoeg.jakkie wrote: ↑Wed Aug 06, 2025 5:13 pmTV2002 wrote: ↑Wed Aug 06, 2025 2:06 pmNog een paar kleine 'nieuwtjes'.
Adinany - Demuynck
De Smet
Awel ik hoop dat dit niet waar is se
Als je na de transferperiode een VDH noodgedwonge opt middenveld moet positioneren dan hoop ik echt dat we daar resultaat boeken. Zo niet is alle kritiek terecht