Shirts 2025-2026
Re: Shirts 2025-2026
OK, maar ook niet meer dan dat.
2
Die blauwe "bol" is te overheersend op een overwegend gele achtergrond.
Last edited by Fiero67 on Fri Jul 25, 2025 12:09 pm, edited 1 time in total.
Simpel, sober, maar zeker niet lelijk.
Alleen begrijp ik niet goed dat je dit kiest als jubileumshirt, dan hadden het toch wel vertikale strepen mogen zijn.
Verder ben ik wel fan van de retro-kraag maar vind ik ook de blauwe bol en zeker ook achteraan het shirt, de hele grote rode Asterix storend.
Blijkbaar ook een zwarte short en zwarte kousen.
Alleen begrijp ik niet goed dat je dit kiest als jubileumshirt, dan hadden het toch wel vertikale strepen mogen zijn.
Verder ben ik wel fan van de retro-kraag maar vind ik ook de blauwe bol en zeker ook achteraan het shirt, de hele grote rode Asterix storend.
Blijkbaar ook een zwarte short en zwarte kousen.
Formerly known as Lisp-boy
- Justhomuch
Ik deel uw mening.
Maar snap ook wel belangerijk voor de sponsor kan zijn qua identiteit, en het brengt op...
Wij komen áltijd terug!
-
2. Ik vrees dat het met het logo van de huidige sponsor op onze clubkleuren heel moeilijk is om echt mooie shirts uit te brengen.Justhomuch wrote: ↑Fri Jul 25, 2025 12:57 pmIk deel uw mening.
Maar snap ook wel belangerijk voor de sponsor kan zijn qua identiteit, en het brengt op...
Geen nieuwe uittenue dan, behouden we de volledig blauwe van vorig seizoen?
Toch wel jammer om te zien dat ze bij Lyra-Lierse wel rekening houden met clubtradities bij het samenstellen van hun nieuwe shirt en dat dat bij ons, zoals dit seizoen, zeker niet gedaan wordt.
Nochtans zijn dat de eerste om te zeggen dat wij het verleden moeten los laten en stoppen met doen alsof we Lierse zijn
Ondertussen doen ze niet anders , al is het maar om de 500 ex lierse supporters daar zeker te kunnen paaien zodat ze ni terug komen .
Los daarvan maken wij ons weer belachelijk met een standaard design van Jako te nemen .
Wss ook weer omdat zo weinig mogenlijk mag kosten ,en zoveel mogenlijk moet opbrengen
Knap truitje allesinds van LL
Ondertussen doen ze niet anders , al is het maar om de 500 ex lierse supporters daar zeker te kunnen paaien zodat ze ni terug komen .
Los daarvan maken wij ons weer belachelijk met een standaard design van Jako te nemen .
Wss ook weer omdat zo weinig mogenlijk mag kosten ,en zoveel mogenlijk moet opbrengen
Knap truitje allesinds van LL

We spelen dus inderdaad met hetzelfde uittruitje als vorig seizoen.
Ook dat mocht geen geld kosten blijkbaar.
Ook dat mocht geen geld kosten blijkbaar.