Clubnieuws

Alle algemene zaken over het reilen & zeilen binnen Lierse kunnen hier besproken worden.
Axassin
Re: Clubnieuws

Post by Axassin » Tue Jul 02, 2019 3:04 pm

Jep, je moet hen wel nageven dat ze naar de kritiek geluisterd hebben en er ook effectief iets mee gedaan hebben.

Nu, dit niet doen zou je reinste diefstal zijn. Het verleden heeft aangetoond dat de tegoeden (technische gezien) makkelijk overgezet kunnen worden of behouden blijven.

Positief signaal naar de fans!
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

Netzer

Post by Netzer » Wed Jul 03, 2019 1:33 am

Axassin wrote:
Fri Jun 28, 2019 1:35 pm
Waar ik echter op zit te wachten; DE TENUEKES :twisted: Hopelijk mooi Geel-Zwarte horizontale strepen als ode aan de Sportkring!
Euhm, liefst vertikale strepen dan ;)
En weg met die gele broeken, dat moeten zwarte worden.
Formerly known as Lisp-boy

Axassin

Post by Axassin » Wed Jul 03, 2019 8:39 am

Lisp-boy wrote:
Wed Jul 03, 2019 1:33 am
Axassin wrote:
Fri Jun 28, 2019 1:35 pm
Waar ik echter op zit te wachten; DE TENUEKES :twisted: Hopelijk mooi Geel-Zwarte horizontale strepen als ode aan de Sportkring!
Euhm, liefst vertikale strepen dan ;)
En weg met die gele broeken, dat moeten zwarte worden.
Héhé klopt, my bad ;)
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

KRKN

Post by KRKN » Fri Jul 05, 2019 11:09 am

Ik wacht nog op de aankondiging van de Quick 8-)

Carlke

Post by Carlke » Fri Jul 05, 2019 1:18 pm

KRKN wrote:
Fri Jul 05, 2019 11:09 am
Of burger king 🤪🤪🤪🤪

Eric

Post by Eric » Fri Jul 05, 2019 3:15 pm

Carlke wrote:
Fri Jul 05, 2019 1:18 pm
KRKN wrote:
Fri Jul 05, 2019 11:09 am
Of burger king 🤪🤪🤪🤪
:D

Iemand een idee wanneer we de truitjes zouden kunnen verwachten?

Lipser

Post by Lipser » Mon Jul 08, 2019 8:08 am

Volgens GvA zou er interesse bestaan in Tuur Dierckx. Man van de streek en kan zeker een meerwaarde betekenen voor onze ploeg. ALs hij vrij van blessures blijft natuurlijk (vorig seizoen 2 operaties...)

Ook was er geïnformeerd naar Sabir Bourgrine, maar die zou nu naar Dudelange vertrekken. Iemand met diens vista zouden we heel goed kunnen gebruiken.

Deze twee namen tonen wel de ambitie van ons bestuur.

Axassin

Post by Axassin » Mon Jul 08, 2019 8:31 am

Lipser wrote:
Mon Jul 08, 2019 8:08 am
Volgens GvA zou er interesse bestaan in Tuur Dierckx. Man van de streek en kan zeker een meerwaarde betekenen voor onze ploeg. ALs hij vrij van blessures blijft natuurlijk (vorig seizoen 2 operaties...)

Ook was er geïnformeerd naar Sabir Bourgrine, maar die zou nu naar Dudelange vertrekken. Iemand met diens vista zouden we heel goed kunnen gebruiken.

Da's leuk om te lezen. Met twee namen van dit kaliber zie ik ons wel een rol spelen. Kwam Tuur ook niet uit de Lierse jeugd?

KRKN

Post by KRKN » Mon Jul 08, 2019 10:10 am

Lipser wrote:
Mon Jul 08, 2019 8:08 am

Jammer van Bougrine, die zag ik graag shotten. Ivm Dierckx: dat lijkt me wel een (berekende) gok. Duur,blessuregevoelig,.. en hoe gemotiveerd gaat die nog zijn? Kan potentieel wel de pannen van het dak spelen.

Berrem

Post by Berrem » Mon Jul 08, 2019 10:40 am

Zou Tuur Dierickx niet eerder via een huur formule komen? Hij ligt nog een jaar onder contract bij Waasland-Beveren.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.

Post Reply