Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Sowieso 3 achteraan in balbezit. 5 in balverlies met de vos en de buyserTV2002 wrote: ↑Thu Jul 03, 2025 12:52 pmFixelles naar ons, topnieuws!Axassin wrote: ↑Thu Jul 03, 2025 10:54 amKlopt.XDV1906 wrote: ↑Thu Jul 03, 2025 9:59 amhttps://www.transfermarkt.be/mathias-fi ... ler/441306
Zou rond zijn met ons.
Trainer wilt ook graag een 10, daar zouden ze ook heel ver mee staan. Gaat wel om een buitenlander. Die zou wel nog de eerste voorronde van de conference league mee moeten spelen en nadien overstappen (half juli).
Spits en CV zouden er ook nog bijkomen maar daar willen ze iets langer mee wachten om te kijken wat de markt doet0
Zoektocht op transfermarkt naar die nummer 10 kan beginnen![]()
Weet jij in welke veldbezetting we dan gaan spelen?
Nog altijd de vooropgestelde 3-4-3 of 3-5-2 van Kindermans. Of toch de opstelling van de laatste maanden, een 4-3-3 of kleine variant daarvan?
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Top, merci!Axassin wrote: ↑Thu Jul 03, 2025 12:56 pmSowieso 3 achteraan in balbezit. 5 in balverlies met de vos en de buyserTV2002 wrote: ↑Thu Jul 03, 2025 12:52 pmFixelles naar ons, topnieuws!Axassin wrote: ↑Thu Jul 03, 2025 10:54 am
Klopt.
Trainer wilt ook graag een 10, daar zouden ze ook heel ver mee staan. Gaat wel om een buitenlander. Die zou wel nog de eerste voorronde van de conference league mee moeten spelen en nadien overstappen (half juli).
Spits en CV zouden er ook nog bijkomen maar daar willen ze iets langer mee wachten om te kijken wat de markt doet0
Nog altijd de vooropgestelde 3-4-3 of 3-5-2 van Kindermans. Of toch de opstelling van de laatste maanden, een 4-3-3 of kleine variant daarvan?
Zo zie ik het ook het liefst. Met 2 sneltreinen op de wingback.
Het gaat om ne Fin dacht ik, da kan uw zoektocht al wa korter maken.TV2002 wrote: ↑Thu Jul 03, 2025 12:52 pmFixelles naar ons, topnieuws!Axassin wrote: ↑Thu Jul 03, 2025 10:54 amKlopt.XDV1906 wrote: ↑Thu Jul 03, 2025 9:59 amhttps://www.transfermarkt.be/mathias-fi ... ler/441306
Zou rond zijn met ons.

In dat geval ga ik voor Marius Könkkölä - heeft een verleden bij de jeugd van Genk ook.XDV1906 wrote: ↑Thu Jul 03, 2025 2:22 pmHet gaat om ne Fin dacht ik, da kan uw zoektocht al wa korter maken.TV2002 wrote: ↑Thu Jul 03, 2025 12:52 pmFixelles naar ons, topnieuws!Axassin wrote: ↑Thu Jul 03, 2025 10:54 am
Klopt.
Nog altijd de vooropgestelde 3-4-3 of 3-5-2 van Kindermans. Of toch de opstelling van de laatste maanden, een 4-3-3 of kleine variant daarvan?![]()
Moest dat allemaal rond geraken, dan klinkt dat positief.Axassin wrote: ↑Thu Jul 03, 2025 10:54 amTrainer wilt ook graag een 10, daar zouden ze ook heel ver mee staan. Gaat wel om een buitenlander. Die zou wel nog de eerste voorronde van de conference league mee moeten spelen en nadien overstappen (half juli).
Fixelles is een defensieve middenvelder dacht ik, hadden we daar al niet redelijk wat volk voor deze positie?
Formerly known as Lisp-boy
Justhomuch, ik kan mij echt niet van de indruk ontdoen dat jij hier megaveel plezier in hebt.Justhomuch wrote: ↑Thu Jul 03, 2025 12:17 pmDan hadden ze een foto van zijn vrouw gepost, en dan lost dat probleem zichzelf wel op...
Nu, elk zijn pleziertje waarschijnlijk, maar moet dit nu echt?
Ik ken Ozzy niet persoonlijk, maar ik vind dit gedoe totaal onnodig.
Formerly known as Lisp-boy
Ik denk dat bijna niemand hier Ozzy persoonlijk kent. Ook wat moeilijk als je de ploeg alleen maar vanop afstand volgt. Slaagt soms wel op de juiste nagel. Alleen door er zo dikwijls op te slaan blijft er geen nagel meer over. Kritisch zijn mag, maar destructief zijn is een probleem. Zeker als je er al een aantal keer op gewezen bent. Leedvermaak zeker niet bij mij. Opluchting wel. En nu terug focussen op onze ploeg.Netzer wrote: ↑Thu Jul 03, 2025 5:05 pmJusthomuch, ik kan mij echt niet van de indruk ontdoen dat jij hier megaveel plezier in hebt.Justhomuch wrote: ↑Thu Jul 03, 2025 12:17 pmDan hadden ze een foto van zijn vrouw gepost, en dan lost dat probleem zichzelf wel op...
Nu, elk zijn pleziertje waarschijnlijk, maar moet dit nu echt?
Ik ken Ozzy niet persoonlijk, maar ik vind dit gedoe totaal onnodig.
Ik ga hier een nieuwe poging doen om het over transfers te laten goen. Doet allemaal ne keer kalm.
Die 2 transfers die nog in de lucht hangen zijn wel heel veelbelovend. Vraag me wel af op welke positie Fixelles zou spelen.
Iemand die zich wilt wagen aan een basisopstelling?
Die 2 transfers die nog in de lucht hangen zijn wel heel veelbelovend. Vraag me wel af op welke positie Fixelles zou spelen.
- Justhomuch
Ik zen kalm!!!!!!KRKN wrote: ↑Fri Jul 04, 2025 12:09 pmIk ga hier een nieuwe poging doen om het over transfers te laten goen. Doet allemaal ne keer kalm.
Wij komen áltijd terug!
BaskettKRKN wrote: ↑Fri Jul 04, 2025 12:09 pmIk ga hier een nieuwe poging doen om het over transfers te laten goen. Doet allemaal ne keer kalm.
De Vos. X (VDH) De Kerf Perdichizzi De Buyser
Daguin Fixelle
Si. X. Van Meirvenne
Adinany
Mss zoiets? Denk als ze nog geen 10 hebben Si daar en Demunck op de flank
Ik vind dat ondanks de kritiek best al wel een competitive opstelling. Heel veel snelheid op de 2 flanken met backs die makkelijk de vleugel kunnen overlappen . Met Fixelle sowieso meer voetballend vermogen dan vorig seizoen van uit het middenveld.