Transfernieuws
Re: Transfernieuws
2... ik had ook verwacht dat hij ging doorbreken dit jaar.Daylon Claasen wrote: ↑Fri Jun 27, 2025 2:21 pmIemand een idee waarom DaCosta vertrekt? Had toch deze winter nog maar zijn contract verlengd? Vond hem ook zeker eentje om naar uit te kijken, speelde vaak niet slecht. Bovendien zijn positie is nu ook niet de meest dikbezaaide in de kern.
In 2026 einde contrakt dus een euro is een euro denkt Luc...
Misschien hebben zijn mentaliteit en fratsen hier wel iets mee te maken? Ik weet het niet hé, maar is afgelopen seizoen toch ook na zijn contractverlenging even teruggezet naar de beloften, wegens zijn gedrag dacht ik.Daylon Claasen wrote: ↑Fri Jun 27, 2025 2:21 pmIemand een idee waarom DaCosta vertrekt? Had toch deze winter nog maar zijn contract verlengd? Vond hem ook zeker eentje om naar uit te kijken, speelde vaak niet slecht. Bovendien zijn positie is nu ook niet de meest dikbezaaide in de kern.
Is ergens wel jammer, want vond hem nog wel oké. Was voor in de breedte nog wel een goede optie, maar ook niet meer dan dat.
Ik zie nu net dat hij naar RAAL trekt. Mooie stap voor hem!
TV2002 wrote: ↑Fri Jun 27, 2025 4:51 pmMisschien hebben zijn mentaliteit en fratsen hier wel iets mee te maken? Ik weet het niet hé, maar is afgelopen seizoen toch ook na zijn contractverlenging even teruggezet naar de beloften, wegens zijn gedrag dacht ik.Daylon Claasen wrote: ↑Fri Jun 27, 2025 2:21 pmIemand een idee waarom DaCosta vertrekt? Had toch deze winter nog maar zijn contract verlengd? Vond hem ook zeker eentje om naar uit te kijken, speelde vaak niet slecht. Bovendien zijn positie is nu ook niet de meest dikbezaaide in de kern.
Is ergens wel jammer, want vond hem nog wel oké. Was voor in de breedte nog wel een goede optie, maar ook niet meer dan dat.
Ik zie nu net dat hij naar RAAL trekt. Mooie stap voor hem!
Kan natuurlijk maar ik vond hem dat hij speelde als centraal achteraan dik oke. Op de flank minder. Maar ik geloof wel wat je zegt dat het mischien moeilijk karakter is. We zullen zien wat hij brengt daar in 1a, maar ik zou er niet van verschieten dat hij vertrouwen krijgt , een meerwaarde is daar hoor. Ook beter omringd door meer kwaliteit !
Zowel trainer als andere stafleden wilden niet meer met hem werken. Op zijn zachtst gezegd niet zo'n positieve invloed in de kleedkamer
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Zal weer gene vette zijn, volgend jaar is die einde contrakt denk weer zo rond de 50000 euro als het al zoveel is
... Zie die daar wel doorbreken om nadien nog een stap hoger te zetten! Goede spelers heren zijn ook dikwijls moeilijke karakters is in elke sport zo.

Idem...blij dat die weg is eerlijk gezegdJusthomuch wrote: ↑Fri Jun 27, 2025 3:30 pmWij verschillen echt van mening dan, mezelf er ma-te-loos aan geërgerd vorig seizoen.Daylon Claasen wrote: ↑Fri Jun 27, 2025 2:21 pmIemand een idee waarom DaCosta vertrekt? Had toch deze winter nog maar zijn contract verlengd? Vond hem ook zeker eentje om naar uit te kijken, speelde vaak niet slecht. Bovendien zijn positie is nu ook niet de meest dikbezaaide in de kern.
Mawete naar Beveren, jammer, had hem graag zien blijven