De Sportvriend (Podcast)

Alle algemene zaken over het reilen & zeilen binnen Lierse kunnen hier besproken worden.
Tamas Krivitz
Re: De Sportvriend (Podcast)

Post by Tamas Krivitz » Thu Jun 26, 2025 9:08 am

Justhomuch wrote:
Thu Jun 26, 2025 8:04 am
tompax wrote:
Thu Jun 26, 2025 12:34 am
De genoemde ambities zijn:
- beter dan de 3 ploegen met even veel geld als ons (Seraing Liège borains)
- beter dan de beloftenploegen, de 3 zwakste dan toch, want Nxt wordt al direct een uitzondering voor gemaakt
- 1 stap verder geraken in de beker

De eerste 2 kan je dus samenvatten als: beter doen dan de bottom 6. Het laatste puntje voelt voor mij eerder als een schijndoelstelling, daar wordt je niet'op afgerekend op t einde van het seizoen als het niet behaald wordt.

In mijn ogen dus een best lage ambitie, duidelijk lager dan vorig jaar. Kindermans verantwoordt dit nog wel door de vergelijking met de budgetten te maken, maar die passage maakte mij toch niet echt vrolijk. Je wilt toch elk jaar minstens even hoog mikken als het jaar ervoor?

Nochtans kon hij mij voor de rest van podcast wel grotendeels overtuigen.
Voor de volle 100% mee eens, als ze écht stappen willen nemen elk jaar, dan hadden we nu minstens top 6 genoemd, en als ze echt ambitie willen tonen top 3.
Essentieel voor verdere groei is de verhoging van het budget,net daarover horen we niks, geen communicatie, geen info.
Slaag je daar niet in dan is ook het vertrek van Kindermans nog een kwestie van tijd. We zien heel duidelijk dat LVT dit niet zelf kan en hulp nodig heeft van extra investeerders, maar daar knijpt het schoentje vrees ik.....

ozzy105

Post by ozzy105 » Thu Jun 26, 2025 10:27 am

Tamas Krivitz wrote:
Thu Jun 26, 2025 9:08 am
Justhomuch wrote:
Thu Jun 26, 2025 8:04 am
tompax wrote:
Thu Jun 26, 2025 12:34 am
De genoemde ambities zijn:
- beter dan de 3 ploegen met even veel geld als ons (Seraing Liège borains)
- beter dan de beloftenploegen, de 3 zwakste dan toch, want Nxt wordt al direct een uitzondering voor gemaakt
- 1 stap verder geraken in de beker

De eerste 2 kan je dus samenvatten als: beter doen dan de bottom 6. Het laatste puntje voelt voor mij eerder als een schijndoelstelling, daar wordt je niet'op afgerekend op t einde van het seizoen als het niet behaald wordt.

In mijn ogen dus een best lage ambitie, duidelijk lager dan vorig jaar. Kindermans verantwoordt dit nog wel door de vergelijking met de budgetten te maken, maar die passage maakte mij toch niet echt vrolijk. Je wilt toch elk jaar minstens even hoog mikken als het jaar ervoor?

Nochtans kon hij mij voor de rest van podcast wel grotendeels overtuigen.
Voor de volle 100% mee eens, als ze écht stappen willen nemen elk jaar, dan hadden we nu minstens top 6 genoemd, en als ze echt ambitie willen tonen top 3.
Essentieel voor verdere groei is de verhoging van het budget,net daarover horen we niks, geen communicatie, geen info.
Slaag je daar niet in dan is ook het vertrek van Kindermans nog een kwestie van tijd. We zien heel duidelijk dat LVT dit niet zelf kan en hulp nodig heeft van extra investeerders, maar daar knijpt het schoentje vrees ik.....
2... LVT wil alleen de club leiden wie dit nu nog niet inziet... Waarom is Van Lommel vertrokken? Waarom laat hij geen geïnteresseerde investeerders toe? Dit verhaal gaat weer slecht aflopen de supporters zullen uiteindelijk weer de dupe zijn.. Mijn ogen en oren zijn 3 jaar geleden open gegaan en liggen flapperen...

esreil

Post by esreil » Thu Jun 26, 2025 1:38 pm

[/quote]

[/quote]

Awel daar vrees ik ook voor, dat we Kindermans niet gaan kunnen houden. Lijkt mij een heel belangrijke pion in dit verhaal. Hopelijk kan Lierse bijbenen met de ambitie van Kindermans en blijft hij nog lang aan onze club verbonden.

Top 6 moet je altijd ambiëren vind ik. Laat je de 3 kleintjes en belofteploegen achter je dan leun je daar wel dicht tegenaan waarschijnlijk. Maar je zou toch minsten moeten durven gaan/uitspreken dat je in die top 6 wil.

Carlke

Post by Carlke » Thu Jun 26, 2025 1:43 pm

esreil wrote:
Thu Jun 26, 2025 1:38 pm
[/quote]

Awel daar vrees ik ook voor, dat we Kindermans niet gaan kunnen houden. Lijkt mij een heel belangrijke pion in dit verhaal. Hopelijk kan Lierse bijbenen met de ambitie van Kindermans en blijft hij nog lang aan onze club verbonden.

Top 6 moet je altijd ambiëren vind ik. Laat je de 3 kleintjes en belofteploegen achter je dan leun je daar wel dicht tegenaan waarschijnlijk. Maar je zou toch minsten moeten durven gaan/uitspreken dat je in die top 6 wil.
[/quote]

Lijkt mij ook als je elk jaar wil groeien !

ozzy105

Post by ozzy105 » Thu Jun 26, 2025 2:34 pm

Je moet dat eens bij Luc gaan uitleggen wat sportief GROEIEN betekent... Sinds we dankzij de corona in 1B zijn geraakt toch al een jaar of 5 geleden is men sportief blijven trappelen een realiteit mensen! Bekijk neutraal en niet als supporter het beleid van de afgelopen 5 jaar.. Stadion renoveren, aankoop velden, schuldenvrije club allemaal mooi maar ambitie? Krijgen de mensen waar voor hun geld in het stadion? Veel bla bla, weinig boem boem.

Netzer

Post by Netzer » Thu Jun 26, 2025 4:43 pm

Het verhogen van het budget wordt inderdaad weinig of zelfs niets over gecommuniceerd.
Daar hebben ze, naar mijn mening, de voorbije 7 jaar te weinig (of niet) werk van gemaakt.
Wel elk seizoen hetzelfde verhaal dat het budget heel laag is, maar nooit de intentie om dat probleem degelijk (en broodnodig) aan te pakken.

Ik ga mijn vraag over de zaak richting de KBVB ivm de transfergelden ivm met Romelu Lukaku nog eens herhalen: is daar nu eigenlijk al een uitspraak over geweest? Of zijn ze daar eigenlijk nog wel mee bezig?
Want dat ging toch over ongeveer 1 miljoen euro dacht ik?
Formerly known as Lisp-boy

Post Reply