UR La Louvière Centre - Lierse Kempenzonen [31-08-2019]
UR La Louvière Centre - Lierse Kempenzonen [31-08-2019]
Vergeef mijn enthousiasme, maar de kalender is bekend gemaakt en daaruit is dus gebleken dat we starten met een verplaatsing naar promovendus La Louvière. Hopelijk knallen we dus meteen en pakken we de drie punten mee naar huis!
- Justhomuch
Re: UR La Louvière Centre - Lierse Kempenzonen [31-08-2019]
Zit op nen trouw dan, comon gaste!
Wij komen áltijd terug!
Starten tegen de promovendus vind ik gene cadeau, zeker niet op verplaatsing.
Het zou mooi zijn als we met een overwinning kunnen starten. Iemand een idee of ze in er oude LL stadion spelen?
Het zou mooi zijn als we met een overwinning kunnen starten. Iemand een idee of ze in er oude LL stadion spelen?
Ok, ik was lui, excuses. Das begot een ferm groot stadion. Kan nog leuk zijn daar.
De geschiedenis hebben we dus alvast mee. Toch wel wat leuker om daar te spelen dan in een of andere aftandse refter met een afdak. Dit lijkt me nog wel een meerwaarde om in onze reeks te hebben. Iemand een idee of ze ook wat volk trekken? Dan kan dat een aangename seizoensopener worden.
En ook niet absurd ver over de taalgrens.
Volgens mij nooit tegen gespeeld. Dacht dat wij toen tegen dat andere la louviere gespeeld hebben. Dit is centre vroeger, nu noemen die us centre la louviere of zo iets, het la louviere van toen wij er tegen speelde is raal la louviere nu . Speelden beide in 2 de amateur. Allee is mijn gedacht Zenne ben er bijna zeker van,
- Justhomuch
Ik kan verkeerd zijn maar denk dat RAAL meer volk trekt, of toch meer vurige sfeer.Flor wrote: ↑Thu Jul 04, 2019 9:11 pmDe geschiedenis hebben we dus alvast mee. Toch wel wat leuker om daar te spelen dan in een of andere aftandse refter met een afdak. Dit lijkt me nog wel een meerwaarde om in onze reeks te hebben. Iemand een idee of ze ook wat volk trekken? Dan kan dat een aangename seizoensopener worden.
En ook niet absurd ver over de taalgrens.
Wij komen áltijd terug!
Maar ze delen wel het stadion neem ik aan?
Dus de kans is groot dat wij weer dat stadion gaan inpalmen met meer man als het thuispubliek?
Dus de kans is groot dat wij weer dat stadion gaan inpalmen met meer man als het thuispubliek?

Idd raal la louviere daar zitten de vurige supporters, en ja hoor klopt als een bus delen het stadion op Tivoli