Transfernieuws
Re: Transfernieuws
En hoe ver staat het met een medeinvesteerder? Schot in de zaak of afgeketst? Zou reuzestap betekenen wat het sportieve betreft anders blijf je terplaatse trappelen.
Volgens mijn info is het een canadees die momenteel in Noorwegen speelt. Ligt al enkele weken/maanden vast. Op zich rare transfer vind ik.
Van die Braziliaanse spits heb ik ook gehoord maar dat dateert ook al van even geleden.
Van wat ik weet, komen er geen buitenlandse investeerders dit seizoen. Wel een extra Belgische vennoot naast Luc die jaarlijks ook zal bijdragen.
We kiezen de weg van de geleidelijkheid maar dat zal op een bepaald punt wel gaan lonen. Daar krijgen we dan ook, terecht, lof voor van de bekendste sporteconoom van het land.
Ps: ozzy, gelieve niet op mijn post te reageren met uw wederkerend riedeltje. Dank u
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Een extra Belgische vennoot zou heel goed nieuws kunnen. Dan kan men op dezelfde wijze blijven verder bouwen. Men kijkt vanuit externe hoek op een heel positieve manier naar de aanpak van onze club tegenwoordig. Dat kan alleen maar helpen om betrouwbare extra vennoten aan boord te halen.Axassin wrote: ↑Wed Mar 26, 2025 11:30 pmVolgens mijn info is het een canadees die momenteel in Noorwegen speelt. Ligt al enkele weken/maanden vast. Op zich rare transfer vind ik.
Van die Braziliaanse spits heb ik ook gehoord maar dat dateert ook al van even geleden.
Van wat ik weet, komen er geen buitenlandse investeerders dit seizoen. Wel een extra Belgische vennoot naast Luc die jaarlijks ook zal bijdragen.
We kiezen de weg van de geleidelijkheid maar dat zal op een bepaald punt wel gaan lonen. Daar krijgen we dan ook, terecht, lof voor van de bekendste sporteconoom van het land.
Ps: ozzy, gelieve niet op mijn post te reageren met uw wederkerend riedeltje. Dank u
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
-
Volledig mee eens, toekomstgericht was het ook wel nodig.Berrem wrote: ↑Thu Mar 27, 2025 12:41 pmEen extra Belgische vennoot zou heel goed nieuws kunnen. Dan kan men op dezelfde wijze blijven verder bouwen. Men kijkt vanuit externe hoek op een heel positieve manier naar de aanpak van onze club tegenwoordig. Dat kan alleen maar helpen om betrouwbare extra vennoten aan boord te halen.Axassin wrote: ↑Wed Mar 26, 2025 11:30 pmVolgens mijn info is het een canadees die momenteel in Noorwegen speelt. Ligt al enkele weken/maanden vast. Op zich rare transfer vind ik.
Laat ons hopen ik wil het eerst zien allemaal... maar dat er extra geld nodig gaat zijn is zeker nu belofteploegen alles gaan bepalen !
Op transfermarkt heb ik 1 Canadese keeper gevonden in NoorwegenAxassin wrote: ↑Wed Mar 26, 2025 11:30 pmVolgens mijn info is het een canadees die momenteel in Noorwegen speelt. Ligt al enkele weken/maanden vast. Op zich rare transfer vind ik.
Bijna 35 jarige Simon Thomas van Tromso
Maar is precies al jaren gewoon bankzitter
Dus idd raar
-
Misschien kent ie iets van baskett?
Goeie tip

“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
-