Lokeren - Lierse [24-01-2025]
Re: Lokeren - Lierse [24-01-2025]
Blunder Peersman? Wat doet Adinany daar in godsnaam aan de eerste paal? Stap vooruit zetten, dan toch richting bal gaan om dan uiteindelijk in te houden en de bal te laten passeren.
Keeper moet altijd de bal hebben, slechte communicatie ook. Afin geen puntenpakker gebleken integendeel en die wil ooit bij een topclub keepen?
Wat Adinany daar doet is me een raadsel !
De keeper verwacht die bal daar niet , met hem aan de eerste paal .
Ondermaatse prestatie ! Weeral ....
De keeper verwacht die bal daar niet , met hem aan de eerste paal .
Ondermaatse prestatie ! Weeral ....
Zolang ik voetbal speelde (keeper) stond er iemand aan de eerste paal bij een corner. Binnenkant goal. Waar adinany stond wou ik niemand hebben. Dees zijn zogezegd profs dus zou je mogen verwachten dat daar op getraind wordt. Maar ik snap de transfert van Peersman helemaal niet. Binnen 4 maanden is die terug weg en wat heb je dan gewonnen? Een paar heel goeie saves en een paar afschuwelijke blunders. En je mag opnieuw een keeper gaan zoeken.
Wat ik zie is dat het spel veel minder is dan bij gregoir ja ! Moesten we daar voor van trainer wisselen 1 op 6 he . Kierev goede en onze beste speler maar al wat hij doet op cruciale plaats brengt niks op . Mooi doelpunt sow maar voor de rest matig , boonen weer ijzer sterk achteraan .
2...En dan zeggen dat Boone vorige week op de bank moest plaatsvatten... Verdorie de beste CV die men heeft! Kireev had 0-2 aan de voet en is het game over voor Lokeren maar wilde het te mooi doen zo werkt het niet in het voetbal hoor moet nog veel leren. Nu 1 op 6 tegen met alle respect NXT en Lokeren is veel te mager benieuwd naar de Inhaalmatch op Seraing. Je ziet het ligt niet altijd aan de trainer Grégoire was zo slecht niet had het ongeluk dat hij op een bepaald moment toen het goed liep met vele gekwetsten te maken kreeg! Ik zie deze trainer overigens ook niet lang blijven in Lier no way.Carlke wrote: ↑Sat Jan 25, 2025 12:17 amWat ik zie is dat het spel veel minder is dan bij gregoir ja ! Moesten we daar voor van trainer wisselen 1 op 6 he . Kierev goede en onze beste speler maar al wat hij doet op cruciale plaats brengt niks op . Mooi doelpunt sow maar voor de rest matig , boonen weer ijzer sterk achteraan .
- Justhomuch
Draak van een match, 2e helft was beter.
Als Kirieev die goal maakt is't boeken toe en spreken we wss helemaal anders, maar toch, ik heb mij vooral enorm gefrustreerd in het feit dat er genen ene is naar de goal durft trappen, of ben ik den enige?
Als Kirieev die goal maakt is't boeken toe en spreken we wss helemaal anders, maar toch, ik heb mij vooral enorm gefrustreerd in het feit dat er genen ene is naar de goal durft trappen, of ben ik den enige?
Wij komen áltijd terug!
Toch nog even vermelden nl goeie invalbeurt van Masaki! Was op een zucht van een mooie goal na een prachtige actie... Las dat die zijn contrakt verlengt heeft tot 2028 nice! Hopelijk volgt Mawete ook speelde gisteren weer een goede match.
Mawate is gehuurd zonder optie van standard