Transfernieuws
- Justhomuch
Re: Transfernieuws
We zien elkaar geire! Gewoon geen oude zageventenandyosgarcia wrote: ↑Tue Jan 07, 2025 5:02 amLang geleden dat ik hier nog gepost heb, Om te beginnen iedereen nog e gelukkig nieuwjaar!
Om verder te gaan zie elkander is e bekke geren gvd!![]()
Goed gevoel wel van "hoop" bij onze nieuwe coach ook, Al moet ik zeggen dat ge CG niet alleen met pek en veren kunt insmeren.Hij is volgens mij nog altijd de coach die een Glenn Claes terug kansen is gaan geven, terwijl die normaal al afgeschreven was... Er heel wat blesures zijn geweest ook plus dat je in bepaalde matchen kon zien dat ze er gewoon geen zin in hadden. Dat laatste ligt ook niet enkel aan den trainer hé...
En zeg nu niet een echte coach krijgt daar lijn in, als er 11 opt veld staan die diene dag geen goesting hebben.... kunder er nog altijd niet den helft afhalen.
Oulare , das voor mij een afgesloten hoofdstuk die had vorig seizoen tegen club next al zoveel zeer aan zijn goesting dat hem liever ging wandelen... respect gaat twee kante op. Doelmannen kwestie... voor mij was onze huurling niet nodig, De Smet is in mijn ogen geen slechtere keeper dan Peersman. Van waar die transfer of redenering kwam is voor mij een groot vraagteken.
Wat je ook zag en dat kan enkel aan mijn persoonlijk beeld liggen ; in het begin toen alles vlotjes liep...steeg de hele groep een beetje boven zichzelf uit, ook de minder vaardige spelers. Na x-aantal blessures en minderen matchen... zie je gewoon dat een aantal van de gasten ook effectief boven hun niveau uitstaken en dat niet een heel seizoen lang kunnen doortrekken. Ik wil niet zeggen of met de vinger wijzen die of die is slecht of te zwak, maar we hebbe niet de brede kern, die een vormdip kan opvangen en dat is mede CG zijn ondergang geweest volgens mij.
Ik zou niet opzoek gaan persee naar ervaring, maar eerder naar consistentie in versterking op 1 of 2 plekken toch nog. Geen speler die heel goeie hoogtes heeft maar de week der op een dal, maar elke week zelfde normaal stevig niveau kan aanhouden.

Ik volg uw redenering wel, maar blijven aanmodderen als het vuur tussen 2 partijen op is was geen optie voor mij, ik vertrouw Kindermans hier wel in dat dit de juiste keuze was.
Hopelijk heeft de winterstop goed gedaan en kunnen we terug wat spelers recupereren.
Wij komen áltijd terug!
- Justhomuch
Vlgs wat ik gehoord heb zou onze nieuwe trainer gezegd hebben dat er voldoende kwaliteit aanwezig is en er dus niets moet bijkomen.
Kwestie van vertrouwen te geven aan uw spelersgroep kan dit wel tellen natuurlijk.
Wat niet wegneemt dat er best nog wel wat mag bijkomen.
Formerly known as Lisp-boy
Nicolas Labarbe nieuwe physical coach van Lierse
Lierse heeft met het oog op de terugronde zijn trainersstaf vervolledigd met de komst van een nieuwe physical coach. Zo maakt de 27-jarige Nicolas Labarbe de overstap van Union U23 naar het Lisp.
Lierse heeft met het oog op de terugronde zijn trainersstaf vervolledigd met de komst van een nieuwe physical coach. Zo maakt de 27-jarige Nicolas Labarbe de overstap van Union U23 naar het Lisp.
Een nieuwe rechterwingback was in principe ook de bedoeling. Daar was Kindermans al intensief naar op zoek de voorbije weken/maanden, dat viel toch te lezen op GVA. Maar dat was de natuurlijk voor de komst van Shoffner. Maar ik verwacht toch nog wel een vervanger voor PDS.
Er was ook een akkoord met een speler van 1ste amateur voor die positie. Maar kon geen loopbaanonderbreking krijgen om de stap naar prof te maken. Geen idee of ze nu nog op zoek zijnTV2002 wrote: ↑Thu Jan 09, 2025 6:30 pmEen nieuwe rechterwingback was in principe ook de bedoeling. Daar was Kindermans al intensief naar op zoek de voorbije weken/maanden, dat viel toch te lezen op GVA. Maar dat was de natuurlijk voor de komst van Shoffner. Maar ik verwacht toch nog wel een vervanger voor PDS.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Met Vincent De Vos?Axassin wrote: ↑Thu Jan 09, 2025 8:05 pmEr was ook een akkoord met een speler van 1ste amateur voor die positie. Maar kon geen loopbaanonderbreking krijgen om de stap naar prof te maken. Geen idee of ze nu nog op zoek zijnTV2002 wrote: ↑Thu Jan 09, 2025 6:30 pmEen nieuwe rechterwingback was in principe ook de bedoeling. Daar was Kindermans al intensief naar op zoek de voorbije weken/maanden, dat viel toch te lezen op GVA. Maar dat was de natuurlijk voor de komst van Shoffner. Maar ik verwacht toch nog wel een vervanger voor PDS.

KloptTV2002 wrote: ↑Fri Jan 10, 2025 2:57 pmMet Vincent De Vos?Axassin wrote: ↑Thu Jan 09, 2025 8:05 pmEr was ook een akkoord met een speler van 1ste amateur voor die positie. Maar kon geen loopbaanonderbreking krijgen om de stap naar prof te maken. Geen idee of ze nu nog op zoek zijnTV2002 wrote: ↑Thu Jan 09, 2025 6:30 pm
Een nieuwe rechterwingback was in principe ook de bedoeling. Daar was Kindermans al intensief naar op zoek de voorbije weken/maanden, dat viel toch te lezen op GVA. Maar dat was de natuurlijk voor de komst van Shoffner. Maar ik verwacht toch nog wel een vervanger voor PDS.Die zou ik graag zien komen.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”