Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Al zeker niet Wim De Decker (oef!) en Hernan Losada. Deze zomer hadden we naar het schijnt een akkoord met Losada, uiteindelijk toch nog voor het geld (en ook wel competitievere kern) van Deinze gekozen.
Als dit bedrag klopt is hij weg denk ik die is voor kleine som gehaald en dat je er dan 10 keer zoveel voor krijgt . Ik ben ook zeker een type sow vind men zeker ... flankspelers die snel zijn vind je echt wel . Mischien vandaar zijn mindere periode transferperikkelen. Nog maals bewijs reeks lager lopen toppers rond hoor , je moet ze vinden .
De keuze voor Schotland zou ik wel heel raar vinden. Die jongen kan amper Engels, hoe zou die jongen daar goed kunnen aarden?
(Bron podcast de Sportvriend met Luc Marijnissen)
Als sow moest weg gaan in reeks lager zit precies een goede vervanger 17 wedstrijden 8 doelpunten Bakija
Iemand zegt : cijfers liegen nooit

Gisteren vond ik Titi van Lommel echt wel goed spelen maar wie weet hoeveel marktwaarde heeft die
Of het is misschien daarom dat hij tegenwoordig Engelse lessen volgt, zoals Rodrigo Vissers in de laatste aflevering van de podcast ook zeiBarry wrote: ↑Mon Dec 23, 2024 8:59 amDe keuze voor Schotland zou ik wel heel raar vinden. Die jongen kan amper Engels, hoe zou die jongen daar goed kunnen aarden?
(Bron podcast de Sportvriend met Luc Marijnissen)

- Morgen hopen ze nieuwe trainer voor te stellen
- Bo De Kerf tekent eerstdaags zijn contract
- Versterking op komst voor de rechterwingback
- Veel interesse voor Kireev en Sow. Kireev staat er niet weigerachtig tegenover om minstens tot het einde van het seizoen te blijven. Zou al een bod op Sow zijn binnengekomen, maar wordt niet bevestigd door de club.
- Nieuwe kans om Oulare en Teunckens te lozen
- Gesprekken met Da Costa zijn opgestart om aflopend contract te verlengen
- Bo De Kerf tekent eerstdaags zijn contract
- Versterking op komst voor de rechterwingback
- Veel interesse voor Kireev en Sow. Kireev staat er niet weigerachtig tegenover om minstens tot het einde van het seizoen te blijven. Zou al een bod op Sow zijn binnengekomen, maar wordt niet bevestigd door de club.
- Nieuwe kans om Oulare en Teunckens te lozen
- Gesprekken met Da Costa zijn opgestart om aflopend contract te verlengen